-Capitolul2-*N-am Chef*

189 10 2
                                    

  -Dimineata-

Razele soarelui isi fac aparitia in camera mea intunecoasa,pasarile ciripesc atat de frumos incat iti vine sa le iei gatul.Dintr-o data se aude o usa trantinduse.era Andy puteam recunoaste fara sa-l aud sau sa-l vad.

Andy:Trezestete somnoroaso! Tipa ca un descreierat.Bine de parca nar fi.

Dennia:Ms.Unicorn cu Mr.Panda se inteleg bine si o sa iasa un Pandicorn.Spun pierduta in visele mele.

Andy:Da si pisica face bine!Hai trezestete o sa intarzii la liceu. Spune in timp ce da perdelele.

Dennia:Mami!Inchide lumina!

Andy:Nu sunt mata!

Dennia:Atunci..Batman!Inchide lumina!

Andy:Hai draga mea!Trezestete!

Dennia:Vezi ca se poate vorbi frumos?!Spun in timp ce sar din pat.

Andy:Faci misto de mine?

Dennia:Brother..te-am auzit pe scari cand veneai spre camera si oricum te simt.

Andy:Ok sister!Te astept jos.Mama ta a facut clatite cu Nuttella sa mancam. spune in timp ce ma saruta pe frunte si ma tine in brate.

Dennia:Ok.in 10minute sunt gata.

Andy a iesit din camera.M-am dus la baie mi-am facut rutina de dimineata apoi mam intors in camera sa ma imbrac.Mi-am luat un tricou negru cu mistifs,blugi taiati gri cu stelute,vesnici tenesi o palarie,chiozdanul si am coborat jos.Andy baga in el clatite.

Dennia:Neata mami si tati!

K+A:Neata iubire!

Tata citea ziarul si mama facea clartite.

Andy:Hai esti gata?

Dennia:Hooo!Stai sa mananc si eu!

Andy:Mananci in masina hai!Intarzii

Dennia!

Dennia:Of fie!Pa mami si tati!

K+A:Pa iubire!

Andy:La revedere!

O viata de RockStarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum