-Capitolul20-*Avem prea multe..!!*

132 9 1
                                    

/Dennia POV/

Stateam cu Sammi la un film in living.Baietii se joaca basket in spatele casei.Mda..am o saptamana de cand sunt cu Andy impreuna si ma mira ca Juliet nu a facut o criza sau la TV cu amenintari.Ma plictisisem..

Dennia:Sammi..hai si noi sa jucam ceva..

Sammi:Cum ar fi?

Dennia:Hai la mall!!

Sammi:Adevarat!!Hai.

Am fost si ne-am schimbat.Mi-am luat un tricou cu mov cu stelute albe,niste blugi negri rupti la genunchi si ghetele mele adorabile negre cu tinte si tot feluri de curele.Mi-am prins parul in coada,ochelarii,palaria,telefonul si la baietii cu mine.

Dennia:ANDY!!!

Andy:Da iubire.Stai putin.

Avea mingia in mana si trebuia sa dea cos.Fiind la inaltimea lui 1,93 e usor sa dai cos la basket care a si facut-o.El singur impotrivia Ashley,Jinxx si Jake.Se crede cel mai bun la basket.

Andy:Ia zi iubita ce-i?

Dennia:Vezi ca ma duc la mall cu Sammi.

Andy:Ok.Vezi ce faci.

Spune in timp ce ma ia de talie si ma saruta.

Dennia:Ok.Te iubesc!

Andy:Si eu.

Dennia:Si eu si mai mult.

Andy:Si eu infinit%!!

Dennia:Fuck.Mai luat!

Andy:Hihi..auzi i-am si mie un Monster Energy.

Dennia:De care?

Andy:Mov..mov ca tricoul tau.

Spune plecad spre baieti si facandu-mi cu ochiul.

Am intrat in casa si m-am ciocnit cu Sammi.

S+D:Auu..scuze..

Sammi:Vroiam sa-l anunt pe Jinxx.

Dennia:Am vorbit eu cu Andy.

Sammi:Ok.

Am iesit din casa si am intrat in masina lui Sammi si am pornit spre Mall-ul din centru.Am ajuns in 10 minute.Am intrat in cladire si am inceput sa ne uitam la magazine.Am intrat intr-un magazin in care Sammia vazut ceva smecher.Vazuse o pusculita sub forma de bradut decorat de craciun.L-a cumparat bineinteles.Ne-am mai plimbat ce ne-am mai plimbat pe acolo si am fost la o cafenea.Am baut un cappucino si ne-am mai plimbat prin mall.Vazusem un magazin care se numea Puppet Rock Shop.M-am uitat prin vitrine si m-i se parea interesant.

Dennia:Sammi.Vino putin.

Sammi:Ok.

Am intrat in magazin si am vazut tot feluri de papusi cu cantareti celebri de rock.Ba Kiss,ba Metalica,L-am vazut pe tati uuu,dragut in varianta papusa.Revenim!Ba Mistift,si ma uit putin mai sus si vad Black Veil Brides scris mare.Super.Ma uit la papusi si nu puteam ajunge la ele.Unde e Andy cand ai nevoie de el?!Ma ajutase Sammi si am luat toti membri.Ma uit la Ashley ce fata are,ma uit la Jake care zici ca e nemancat de un an,ma uit la Jinxx care pare un sarpe perves dar nea..i-o dau lui Sammi si sari in sus.De ce nu stiu.Si am mai ramas in mana cu mine si Andy.Andy avea niste ochii mari albastri ca cerul.Era de pe vremea cand avea parul lung deci anii 2008-2012.Si ma uit la eu, ce par lung am,dar eu nu am parul negru..il am castaniu deschis..si ochii negri.Eh e bine ca nu arat ca Jake.Toti eram machiati.Ma duc la casa sa platesc si..

Casierul:Dennia Arrianna Harrys?!

Dennia:Te rog..nu fa crize..calm daca vrei iti dau in plus.Numai sa taci.

O viata de RockStarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum