Am ajuns la studio..Andy nu era aici.I-am intrebat pe baieti unde este si au zis ca sus la mansarda fumeaza.M-am dus dupa el.Era pe balcon fuma intru-na.Avea 3 pachete de tigari langa el.Nu apuc sa spun nimic..
Andy:Ce ai in apararea ta Harrys?
Dennia:Andy..eu..
Andy:Femeie!Putea dracu sa-ti se intample ceva pe drum.Tu esti constienta?Nu vreau sa patesti nimic!Intelege dracului!Si in plus esti si cunoscuta si te stie toata lumea.
Incepusem sa plang,mi-am bagat privirea in pamant.Simteam cum fierbe sangele in el..
Andy:Astept raspunsul..dece tot chiulesti?Crezi ca daca plangi rezolvi ceva?Iti zic eu!Nu!
Dennia:Eu...
Andy:Tu ce?Dennia!Uita-te la mine cand vorbesc cu tine!
Dennia:Daca mai lasa sa vorbesc ai sti ce am pe suflet si dece fac asta!!Lasama nu vreau sa te mai vad o vreme!! Spun plangand mai tare si fugind spre baieti.Am ajuns la baieti mi-am luat jacheta cu ghiozdanul si am incercat sa plec.Dar o mana mare imi apuca umarul.Era Ashley.
Ashley:Hei..esti bine?
Dennia:Ashley..te rog du-ma acasa..
Ashley:...Ok stai. A fost sa isi ia cheile cu jacheta si am plecat spre masina.Ashley a pornit motorul si directia mea este casa,camera mea,pat.
Ashley:Ce sa intamplat?
Dennia:Cum sa-i zic lui Andy ca nu mai vreau sa ma duc la liceu?
Ashley:Dece?
Dennia:Fiinca sunt facuta in toate felurile.De exemplu:"A venit ciudata" sau "Esti o ciudata emoisto" si tot gasesc hartii lipite pe dulapul meu cu emo,ciudata,nebuna..chestii.Ce sa fac?Ashley te rog ajutama!Nu mai pot!Lumea intelege ca daca te inbraci in negru si asculti Rock esti emo sau dracu pe pamant.Spun plangand tare.
Ashley:Unu:Stai calma si nu mai plange.Doi:Ar fi bine sa-i zici lui Andy chestia asta fiinca si el a fost asa in copilarie si poate te intelege.
Dennia:Ai dreptate..
Ashley:Am ajuns.
Dennia:Mersi mult!Esti un om in care poti avea incredere.
Ashley:Stiu..ok vorbim mai tarziu sau maine.Te pup pa.Vezi ce faci.
Dennia:Zici ca esti maicamea.Ok pa.Daca se intampla ceva te sun.
Ashley a plecat si eu am intrat in casa.Noroc ca mama era acasa si nu stateam singura.
Kim:Hei scumpete.Ce faci?
Dennia:Hei mami.Am venit de la studio.Am iesit de la liceu mai devreme ca nu am facut desen.
Kim:Aha.Ok.Vezi ca mai tarziu o sa vina Amy cu Chris.
Dennia:Stai ce?Parintii lui Andy?Dece?
Kim:Fiinca vom iesi la un restaurant ca intre familii si prieteni.Aa..da si va veni Andy sa stea cu tine.
Dennia:Poftim?!Stai ce?Mama..pot sta singura..am aproape 18 ani.Nu mai sunt copil mic.
Kim:Nu te las singura noaptea.
Dennia:Ok atunci.Iti zic ca daca o sa gasesti casa cu fundu in sus sa sti ca azi au iesit scantei intre noi doi.
Kim:Nu conteaza.
Am urcat sus in camera mea.Mi-am lasat ghiozdanul cu jacheta pe pat,m-am descaltat si mi-am luat alte haine.Am coborat jos si am bagat tot frigiderul in mine.Fuck este ceasul 16:14.
Dennia:Mami cand ai zis ca vin?
Kim:Trebui sa apara.
Dennia:Ok.
M-am dus in camera mea,m-am dus la baie..ca doar am baie in camera mea,mi-am prins parul si m-am bagat la somn deoarece sunt "obosita"..glumesc vreau sa dorm sa nu-i vad fata lui Biersack.