-Capitolul24-*Ma bate logica!!*

176 7 1
                                    

/Andy's POV/Dimineata/

Este ceasul 05:23.Nu puteam sa mai dorm.Dennia este la pieptul meu doarmne.Crow este la patutul ei.Saraca Dennia,azi e inmormantarea parintiilor ei.Nu pot merge si eu fiindca sunt ateu.Dar va merge baietii in locul meu si eu voi sta cu Dennia.Sper sa nu iasa urat la biserica fiind acolo baietii.M-am jurat pe viata mea ca voi avea grija de Dennia ca ochii din cap.Chiar daca ma voi despartii de ea.Dracu!Ce tot spun!Nu se va intampla asta in veci!Avem aproape 2 luni de cand suntem impreuna.Este luna Decembrie.Mai sunt doua saptamanii si este craciunul plus ziua mea.Ieeee.Ma ridic usor din pat sa nu o trezesc pe iepuras si m-am dus in baie sa-mi fac un dus.Am dat drumul la apa sa umple cada in timp ce eu ma dezbracam de pijamalele mele cu Tom si Jerry.Cee..chiar daca sunt om mare am dreptul sa ma uit la desene animate.M-am pus in cada fierbinte si asteptam sa se obisnuiasca corpul cu apa.Stateam si ma gandeam de ce dracu a facut chestia asta Juliet.Ei nu au nicio vina cu despartirea mea cu ea.E nebuna femeia aia.Daca o vad in fata mea o omor cu mainile mele.Imi scufund capul in apa sa ma pot trezi mai repede.S-a auzit o usa trantinduse.Cred ca s-a trezit.Daca crede ca va pleca cu baietii eu sunt Justin Biber.Ies din cada si imi infasor prosopul in jurul taliei sa-mi acopar prietenasul.Mi-am luat hainele si am iesit usor din baie.Era in pat dormea.Dar ce s-o fi auzit?O fi trezit Ashley si e nervos ca nu-si gaseste halatul cu Hello Kitty.Poate.Hm..sa ma inbrac aici sau..mda..in baie.Mi-am luat niste haine de casa.Adica O bluza gri cu niste colanti si sosetele mele cu Batman.Am coborat jos si Jake cu Jinxx erau pe canapea amandoi in inbracati in negru.

Jake:Neata cascaval(Andy).

Andy:Neata Branza(Jake).

Jinxx:Unde dracu e Ashley?

Ashley:Acum vin.

Andy:Nu mai tipa in p*** mea ca doarme Dennia.

Ashley:Ma scuzati.

Cobora si el jos.Aleluia.

Andy:Dar..Jinxx..Sammi nu merge?

Jinxx:Nu-i plac inmormantariile.

Andy:Nu sunt singurul.

Ei iesi pe usa si raman putin ingrijorat.Ok.Sa aud o parere buna despre baietii ce au facut acolo.Ma duc sa-i fac micul dejun.I-am facut o salata de rosi.Ea este o rosie.O rosie dulce.Am facut un suc de piersici ce adora ea.Si ma gandeam sa-i fac si niste clatite..dar numai lasa.Am urcat sus si m-am intalnit cu Sammi.

Sammi:Oo.. Andy mersi dar nu trebuia.

Andy:Hai lasa.

Sammi:Cum e Dennia?

Andy:Cred ca doarme daca nu s-o fi trezit..

Sammi:I-ai vazut camera?

Andy:Nu de ce?

Sammi:Este sigilata.

Andy:La mine lipseste tapetul cu Batman.

Sammi:Iti iei tu altul.

Andy:Am deja unul ascuns.Inca 30.000 de puncte ba.

Sammi:Doamne.De ce nu te-ai dus la inmormantare?

Andy:Ateu.

Sammi:Super.Incearca s-o scoti pe Dennia din starea care este.

Andy:Greu.Ma duc sa vad daca s-a trezit.

Sammi:Ok.

Am intrat in camera si Dennia a mea era in fund in pat.Ce palida e la fata.

Andy:Neata iubire..

Dennia:Spunemi ca a fost un cosmar.

Andy:Din pacate nu..

S-a intristat cand i-am dat raspunsul.Stiu cat de greu ii va fi fara ei.O s-o ajut sa treaca peste asta.Mi-a venit o idee.Sa-l chem pe Jack si fisa.Poate se imprietenesc ele doua si o va scoate din stare.

O viata de RockStarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum