/Andy's POV/
Jinxx a dus-o pe Dennia la parintii mei sa stea noaptea asta acolo.Juliet va plati pentru ce a facut.Mai ales pentru tapetul cu Batman.Trebuie sa dau o fuga pana la familia Harrys.Nu cred ca sunt in ordine,plus ala e sange de om de pe peretii lui Dennia.Am intrat in casa sa vorbesc cu politistii.Dar..
Politistul:Domnule Andrew.Vom chema o echipa de criminalistica fiind sange pe peretii din camera.
Andy:Ok.Oricum vroiam sa aflu de unde este sangele.
Ashley cu Sammi si Jake erau pe canapea cu politistii.Vroiam sa plec pana la parintii Denniei si nu vroaim singur.
Andy:Ashley!Hai cu mine.
Ashley:Unde?
Andy:Pana la parintii Denniei.
Jake cand auzi a tresarit.
Jake:Andy..doar nu..
Andy:Cred..
Sammi:Ce??
Am iesit si am urcat in masina.Ashley era langa mine.
Ashley:Crezi ca parintii Denniei sunt.. bye bye?
Andy:Nu stiu.Asta vreau sa vad.
Ashley:Frate..imi pare rau.
Andy:Pentru?
Ashley:Faza de azi-noapte.
Andy:Ash..tie iti place sa bei.Dar cand esti beat faci urat rau!
Ashley:Nu ma pot controla..asa si tu cu tigarile.Tu fumezi din juma in juma de ora.Daca nu fumezi doua pachete de tigari in aceeasi zi nu te simti bine.
Andy:Cat e ceasul?
Ashley:19:43.
Andy:Nu dormim noaptea asta.Dar pe unde mortii ei a intrat?!
Ashley:Nu stiu.Dar pe usa in niciun caz.
Andy:Am ajuns..e bezna in toata casa.
Ashley:Poate dorm..
Andy:Frate.Ei nu dorm la ora asta.Tu cu cine crezi ca seamana Dennia?!
Ashley:Poate sunt plecati..
Andy:Hai.
Am iesit din masina si am batut la usa politicos.Nimic.O data.De doua ori.De trei ori.Nimic.
Ashley:Ti-am zis poate nu sunt acasa..
Andy:Hai pe intrarea din spate.Acolo mereu au deschis.
Ashley:Frate este gard.
Andy:Din cate stiu poti sari.
Ashley:Of..fie.
Am sarit gardul amandoi si ne-am indreptat spre usa ce ducea la bucatarie.Mereu e deschisa usa aia.Apas pe clanta si am deschis usa.Am intrat in casa si era dezastru in casa.Mda..e clar.Am cautat prin toata casa si nimic.Ma indreptam spre baie si dintr-o camera iesea ceva.Nu stiu ce.Cred ca-i camera lui Dennia.Mda..a ei e,fiind desenata usa.Deschid usa usor si um miros ciudat imi evada narile.Usa era deschisa larg si raman impietrit ce vad.Da..am simtit bine.Doamna Kim cu domnul Adrian nu mai sunt.Erau langa patul Denniei fara suflet.Zaceau intr-o balta de sange ce era in toata camera.L-am chemat pe Ashley sa vada si el.
Andy:Ash..trebuie sa pregatim inmormantarea.
Ashley:Stai ce?!
Veni in spatele meu si incremeni ce vazu in fata ochiilor lui.
Ashley: What the hell?!God fainting.Imi amintesc de copilaria mea.Hai sa plecam si le zicem si politistiilor.
Eu nu il ascultam.Asa ca m-am pus in genunchi in fata lor si am dat drumul lacrimilor.Stiu ca ei nu ma mai auzeau dar eu le vorbeam.Ma simteam ca un nebun.