/Dennia POV/
Andy cu Juliet s-au certat din cauza mea.Juliet e prea geloasa ca Andy ma alinta si cica ma iubeste mai mult decat ea.Stiu ca la inceput cand am cunoscut-o nu ma suporta fiinca Andy statea numai cu mine,intre timp nu stiu ce s-a intamplat de a inceput sa ma placa si sa vorbim ca surorile.I-am facut un rau lui Andy.Mai bine nu mai veneam cu ideea de a ne muta toti.Era mai bine asa.Simteam cu o lacrima imi aluneca pe obrazul drept si aluneca cat mai multe.
Jake:Dennia..de ce plangi?
Dennia:Din cauza mea s-au certat BierSimms.
Sammi:Cine e BierSimms?
Jinxx:Andy cu Juliet iubire.
Ashley:Gata Dennia..o sa se impace ei.Nu e vina ta.
Sammi:Poate mai au si ei problemele lor.
Dennia:Va multumesc mult ca incercati sa ma calmati..dar Sammi..nu mai am 5 ani sa cred asta..
Sammi:Va fi bine.
Dennia:Ma duc sus.
Ashley:Hai dute si calmeazate.Ai grija sa nu te vada Andy plangand.
Am urcat sus si fiinca nu am usa inca..arata misto si fara.Camera mea este fata in fata cu a lui Andy,deci daca nu am usa..el poate sa ma vada si de pe balcon ce fac.Usa lui era deschisa larg si il vad pe balcon fumand.Baiat cuminte ce am.Am intrat in camera mea,mi-am scos din sertarul biroului caietelul meu de desen si trusa de desen.Nu am nici pic de talent la desen dar daca unesc ceva pe acolo iese ceva bun.Simteam cum Andy ma urmareste ce fac,asa ca m-am dat drept proasta sa nu-l "observ".Mi-am luat castile cu telefonul din jacheta si am pus prima melodie sa o ascult One Direction-Night Changes.Da iubesc la nebunie 1D.Inca nu i-am cunoscut.Am inceput sa mazgalesc ce imi trece prin minte.O mana mare imi apuca umarul,Era Jake.
Jake:*-*-*-*-*-*-*-*-*.
Dennia:Cee?!
Jake:*-*-*-*-*-*-*-*-*.
Dennia:Ti-a mancat Crow limba?
Jake imi da castile jos.Aaa..dasta nu-l auzeam..
Dennia:NUUUUUU!!!CANTA HARRY!!!NUUU TE IERT!!!
Tip ca o nebuna in fata lui Jake.
Jake:Nu-i bai' ma.Ia zis joci ping-pong?
Dennia:Pe bani!
Jake:Nu.
Ma ridic in sictir de pe scaun.Bine stia ca glumesc.
Dennia:ASHLEY!!!JAKE M-A INJURAT!
Ashley:Purdy te rezolva!Ia zi ma ce ai cu pustoaica?
Jake:Am intrebat-o daca joaca ping-pong si a zis ca vrea pe bani.
Ashley:JINXX,SAMMI!!
Jinxx:Ce dracu tipi asa?
Ashley:Jucati Ping-Pong?
J+S:Da.
Dennia:Pe bani!
Sammi:Dennia..ai mila..nu ne lua banii.
Dennia:Ati acceptat.Trebuie.
Jake:Hai sus la jocuri.
Ashley a stat putin si a vorbit cu Andy.Noi am urcat sus la etajul cu jocuri.Am pregatit masa si ce mai trebuie.Intr-un final apare si Andley.Eu deja jucam cu Jinxx si era scorul 4-1.Bineinteles pentru mine.Am ramas si am jucat cu Jake si Sammi apoi am jucat cu Ashley care s-a terminat cu 9-7.Urmeaza Andy.Eu cu Andy suntem cei mai buni din trupa la ping-pong.Toti erau pe canapea strigand
Harrsack.(Biersack+Harrys=Harrsack).Andy e norocos ca are paleta lui care cica ii tine noroc.Pana la urma scorul era 14-13 pentru el.Fuck.
Andy:Vezi ca asta e semifinala daca o pierzi o sa castig 134$.
Dennia:Si daca castig o sa fie 14-14 si daca castig si finala o sa fie 15-14.Deci 15-14=>134$+25$ ai tai=>159$.
Andy:Vedem.
A mai tinut juma de ora si castigatorul semifinelei scrie pe mine.Andy era sucit ca s-a ajuns la finala.A mai tinut finala o ora si castigatorul este Andy.Ce fericire il luase.
Dennia:Ia de aci' fara numar.
Andy:Nu Dennia..pastreazai.Serios.
Dennia:Iai!
Andy:Dennia nu am nevoie.Sunt ai tai.Pastreazai.
Dennia:Baietii luativa banii.
Baietii:Nu Dennia.Sunt ai tai.
Dennia:Dar nu e corect.
Sammi:Bucurate de ei.
Dennia:Of..fie.Maine va fac cinste.
Andy:Hai lasa.
Sammi:Baietii ar trebui sa ne bagam in pat ca-i 01:23.
Dennia:Serios?!Si nu stiam dece sunt asa obosita.Noapte buna.
Andy:Dennia..
Dennia:Da?
Andy:Pot dormi cu tine noaptea asta?
Dennia:Da..
Ashley:Nebunule..nu am chef de tipete noaptea asta.
Dennia:Poftim?!
Andy:Taci in pisicii lui Jinxx.
Jinxx:Nu am pisica.
Baietii au mai continuat dar eu nu am mai stat.Am coborat jos si am fost in camera mea sa ma imbrac in pijamalele mele cu iepurasi si pana a venit Andy am vorbit cu Alex pentru ultima data.Imi va fi dor de el.Andy intra in camera nepoftit cu telefonul si patura mea preferata.
Dennia:Te rog bate la usa.
Andy:Mda..o sa bat maine cand iti iau.
Dennia:Aleluia.
Andy:Ce..?
Dennia:Inca 40.000 de puncte la Subway Surf.
Andy:Ce invechita esti draga.
Dennia:Vezi ca iar imi pui capac si sa-r putea sa spargi si usa ta.Asa..ca sa fim chit.
Andy:Hai hai ca te intreci cu gluma.
El ma inveleste cu paturica pufoasa si se aseaza langa mine.Ma cuibaresc la pieptul lui ca o pisicuta si tot ca vorbeam de pisica sari si ghemotocul de blana pe noi si se baga la burta lui.El ma strange la pieptul lui punandumi labutele mele mici pe el.
Dennia:Imi pare foarte rau.
Andy:Pentru?!
Dennia:BierSimms.
Andy:..Stai calma ii va trece plus nu trebuie sa te simti nasol si sa plangi ca e vina ta.
Dennia:Poftim?!
De unde naiba a aflat?!
Andy:Andley la putere ba!
Dennia:...Pai asa si e..
Andy:Ba nu.
Dennia:Ba da.
Andy:Ba nu.
Dennia:Ba da.
Andy:Daca vrei o tinem asa pana maine dimineta.Nu e adevarat.Si chiar daca Juliet ar fi geloasa pe tine fiinca te iubesc mai mult decat pe ea..nu ma intereseaza.Tu mereu vei fi a mea.Tu mereu vei fi la putere in trupa BVB.
Dennia:...Totusi imi pare rau..
Andy:Hai sa ne culcam ca-i tarziu.Noapte buna.Te iubesc.
Dennia:Si eu Brother.