/Dennia POV/02:45 noaptea/
Gura mea era uscata.Imi era sete si lene sa ma duc jos.Dormeam in patul pufos a lui Andy.Bineinteles si cu el langa mine.Eram pe pieptul lui calduros.El ma tine-a in brate in timp ce sforaia ca un ursulet obosit.Pana la urma am luat decizia sa cobor jos sa beau apa.Ma ridic usor..usor sa nu-l trezesc pe Frumosul din padurea adormita..dar misiune esuata.Crow ara langa pat si m-am impiedicat de ea.Un mic zgomot se auzi in camera,plus tipatul subtire a ghemotocului de blana.Andy se trezi.Nu poate lipsi la orice moment.
Andy:Iubi..ce faci pe jos?!
Spune cu o voce ragusita si ingrijorat si in acelasi timp somnorosa.
Dennia:Vroiam sa ma duc sa beau apa si m-am impiedicat de Crow.Pot sa beau apa?Am gura uscata..
Andy:Fugi!
Am iesit pe usa la comanda lui sef.Am coborat scarile usor si cu frica.Ma simteam ca intr-un film Horror.Bezna,nici pic de lumina si poate veni cineva oricand..oriunde sa te bage in coma.Intru in bucatarie si imi iau din sertar un pahar.Il umplu cu apa si decid sa-l beau cand ajung sus.Ies din bucatarie si in fata mea era Ashley.
Dennia:Hei Ashley.
El se uita la mine cam..cu o fata ciudata.Nu se misca,nu vorbeste.
Dennia:Ashley..esti bine?
El ma prinsese de gat.Din cauza sperieturi am scapat paharul si s-a spart.Incepu sa ma sarute nebuneste si ma forta sa-i raspund si eu la sarut.Nu vroiam.Trecu cu saruturile pe gat.Incercam sa-l dau de pe mine dar fara sanse.Alta cale de scapare era sa tip.Ceea ce am si facut.
Dennia:AAANDY!!!!
El veni numai decat.Aprinsese lumina si ramane masca.Nu stia ce sa faca.
Dennia:AANDY!!!TE ROG AJUTAMA!!
El se apropie de noi si il da cu toata forta pe Ashley dupa mine.Veni si ceielalti.Baietii s-au dus la Andy care era plin de nervi si Sammi la mine sa ma calmeze.Ma ghemuisem intr-un colt.Imi era frica de tot ce se va intampla.Daca ma voi certa cu Andy?Doar din cauza lui Ashley.
Sammi:Dennia..esti bine?
Spune in timp ce ma ia in brate.Andy tipa din toti plamani lui de rock-ar la Ashley.
Andy:Ce mortii lu mortul..ca sa nu te injur de mortii ce dracu faci ma handicapatule?!
Ashley:Ba..g-gagicata e-e greu de niho-niho.
Andy:Ce ma?!
Si-a luat Ashley cativa pumnii si palme pentru ce a spus.Baietii incercau sa-i indeparteze.Jinxx pe Ashley si Jake pe Andy.S-a mai calmat Andy al meu si veni la mine.
Andy:Dennia..esti bine?
Dennia:Nu..Nu deloc.Nu.
Spun plangand si capul acoperind cu palmele.Imi era rusine sa-l privesc.O sa creada ca l-am inselat si nu o sa mai vorbeasca cu mine.
Andy:Hai.
Ma lua in brate,stil mireasa,si am urcat sus.Aveam capul pe umarul lui stang.Plangeam si tremuram.Nu puteam sa ma controlez.Am ajuns la el in camera si a inchis usa cu piciorul fiinca cu mainile nu putea ca ma tinea pe mine.S-a asezat pe pat cu mine pe picioarele lui.Incerca sa ma calmeze.
Andy:Dulceata..keep calm.Sunt aici.Respira adanc si spunemi ce ti-a facut.
Dennia:Am fost la bucatarie sa umplu un pahar de apa si cand am iesit din incapere Ashley era in fata mea.L-am salutat si nu facea nimic.Doar se uita la mine cu o fata ciudata.L-am intrebat daca se simte bine si atunci s-a intamplat chestia.