-Capitolul10-*Nu ma lasa!!*

123 7 1
                                    

/Andy's POV/

Stateam pe canapea cu Dennia.Ma holbam la televizor cum schimba canalele Dennia.Ma enerveaza fetita asta uneori.

Andy:Il lasi dracu undeva?!

Dennia:Nu..nu-i nimic interesant.

Andy:Stai..stai dai inapoi.Este meteo.

Dennia:Ce naibii intelegi de la meteo?! Ca in luna Martie va ninge!

Andy:Da femeie,ninge primavara sti..

Dennia:Uite un meteorit!

Spune ea sarcastica si plictisita.

Andy:Ajung la nebuni cu tine.

Dennia:Drum bun si cale batuta.

Andy:Abea astept de scap de tine.

Dennia se uita serios..si foarte nervoasa la mine.

Dennia:ASTA A PUS CAPAC!!Tipa la mine si fugii sus.

Andy:Dennia Arianna Harrys!A fost doar o gluma.

Dennia:Si eu o sa glumesc.

Andy:Mda..bine..

/Dennia POV/

Am fugit in camera mea "suparata".Nu stie ce il asteapta pe domnul Biersack.Am inchis usa camerei mele cu cheia si am scos din ghiozdan o cutie mica in care se afla sange fals.Am fost la baie si mi-am umplut mana stanga de sange.Am dat si putin pe fata la tample si apoi am scos o lamuta din ghiozdan.Nu nu folosesc lame.Cumpar doar pentru farse.M-am asezat pe podea gen moarta si lamuta langa mana mea plina de sange si am asteptat sa vina Biersack.

/Andy's POV/

Dennia nu a mai coborat de juma de ora..poate chiar s-a suparat?Ma duc la ea sa vad ce face.Am ajuns la usa ei.

Andy:Dennia te-ai suparat?Scuze..Iarta-ma!

Dennia nu raspunde.Am incercat sa intru in camera ei dar usa era inchisa cu cheia.A facut ea ceva.O simt.

Andy:Dennia!Daca nu deschizi usa in 5 secunde o scot din balamale.

Am tipat cat de tare am putut.Daca dormea ma auzea.Tot nu raspunde.

Andy:5...4...3...2...1......BUF!

Misiune indeplinita.Cand am intrat in camera ei am vazut-o plina de sange si intinsa pe podeaua rece.Am fost la ea,am luat-o in brate si nu misca deloc.

Andy:Dennia..Dennia..nu te rog!Dece..dece ai facut asta?Te rog da-mi un semn ca inca esti Dennia a mea si ca traiesti.Am inceput sa plang rau.Am scos telefonul din buzunar sa sun la salvare.

/Dennia POV/

Am facut cea mai proasta farsa din viata mea.Andy a crezut totul.Ce sa fac?!O sa reactioneze urat si o sa se supere pe mine iar.Nu trebuia sa fac asta.Am ridicat incet mana si am pus-o pe umarul lui.Eram in bratele lui cu capul rezemat de pieptul lui.

Andy:Dennia..Dennia..

Dennia:Scuze..te rog iarta-ma.

Ma ridic singura din bratele lui si ma pun in fata lui.

Dennia:Si eu am glumit!Am facut doua misiuni in acelasi timp.

Spun in timp ce sar prin camera.Andy a ramas masca.Nu stia ce sa faca.

Andy:Femeie ce ai facut?

Dennia:1.Te-am speriat,cea ce am vrut sa fac de dimineata si 2.Am glumit.

Andy se ridica si imi prinde fata in palmele lui.Tremura..incat si eu m-am speriat ca ce am putut sa ii fac.

Andy:Femeie ce ai facut?

Spune nervos..si speriat de bombe.

Dennia:Andrew..te rog nu te supara pe mine.Am vrut doar sa iti fac o farsa...Imi pare foarte rau.Nu o sa mai fac asta.Iti promit!

Am inceput sa plang ca un copil mic.Stiam ca se va speria.El mereu se sperie cand patesc ceva rau.Andy ma strange in bratele lui si imi zice:

Andy:Nu mai fa asta in viata ta!Ma crezi ca aveam tupeul sa ma omor ca sa fiu cu tine acolo sus..daca era adevarat?!

Dennia:Imi pare rau!

Andy imi elibera corpul si iar imi ia fata palme.

Andy:Ce ai folosit?!

Dennia:Sange fals si lama ca sa te sperii si mai tare.

Andy:TU FOLOSESTI LAME?! Tipa la mine.

Dennia:Cumpar doar pentru farse.Nu folosesc.Mi-e frica.

Andy:Sa nu te mai prind cu ele!

Dennia:Sunt doar pentru farse.

Andy:Nu ma intereseaza.

Dennia:Dar..

Andy:Am zis!

Dennia:ok..

Andy:Hai pregatestete sa te duc acasa.

Dennia:Dar nu vreau acasa!Vreau sa stau cu fratiorul meu Andy Biersack.

Andy:Hai..ca poate vorbesc si cu parintii tai despre mutare.

Dennia:Deci da?

Andy:Da.

Dennia:Si eu te iubesc!

Andy:Uite!Copacul joaca hokey.

Dennia:Te omor!

O viata de RockStarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum