-Capitolul19-*Ziua lui Dennia*

157 9 1
                                    

/Andy's POV/

Dennia doarme eu sunt pe canapea la TV si baietii s-au dus sa cumpere cadouri si Sammi s-a dus sa cumpere tort.Azi e ziua lui Dennia.Inplineste 18 ani.Eu am supriza mea.Intr-un final s-a trezit sarbatorita.E ceasul 10:23.Record.

Andy:La multi Anii Pitico!!

Am sarit pe ea si am luat-o in brate.

Dennia:Mhm..mersi.Unde sunt si ceielalti?

Andy:Pai..Jake s-a dus la sorsa,Jinxx cu Sammi s-au dus la parintii lui Jinxx si Ashley s-a dus la Kina.

Dennia:Aha..

Andy:Ti-am facut clatite cu Nuttella.Mananci,te inbraci si sa mergem.

Dennia:Unde?

Andy:Ma sunat Dave sa ma intalnesc cu el la studio ca vrea Bob sa vorbeasca cu mine.

Dennia:Pai..dute.

Andy:Nu te las singura.

Dennia:Ok..

A crezut tot ce i-am zis.Perfect.Planul meu merge.Nu stie ce o asteapta.

/Dennia POV/

Azi este ziua mea.Aleluia.Andy mi-a facut clatite cu Nuttela.Iam Iam..bune.Apoi am fost sa-mi fac rutina de dimineata.M-am dus in camera sa ma imbrac.Mi-am luat un hanorac cu PandiCorn,Niste blugi negri taiati in toate felurile si tenesi mei converse rosi.Ca accesoriu mi-am luat bandama mea preferata la mana care imi tine noroc si ochelarii de soare.Freza mi-am lasat parul desfacut.Am luat telefonul si am coborat jos.Era decat Crow in living.

Dennia:ANDY!

Andy:Sunt in camera ma imbrac.

Dennia:Stiu.Crow roade cablul de la TV.

Andy:Ia vezi poti sa o iei pe sus?

Dennia:Nu ca are 100Kg ca sapanu!

Andy:Si mintea de gaina ca stapana.

Dennia:Nu sunt stapana ei.

Nu a mai comentat.I-am inchis gura.

Intr-un final a coborat si el.Era inbracat intr-un maieu cu KISS vesta lui preferata cu niste blugi negri taiati la fel ca ai mei si cizmele lui preferate.Am iesit din casa  si am urcat in Bat-mobilul si am plecat spre studio.Andy si conducea si vorbea prin mesaje la telefon.Nu stiu cu cine.

/Andy's POV/

Am plecat spre studio.Vorbesc cu Dave prin mesaje daca totul este gata.Abea astept sa vad ce fata face.Intr-un final am ajuns.

Andy:Stai putin aici.

Am lasat-o putin pe Dennia in masina si eu am intrat in cladire.Am luat liftul pana la studio si era supriza cu Dave si Bob.

Andy:Este totul gata?

Dave:Da.

Bob:Unde e?

Andy:iIn masina.Ma duc sa o iau.

Dave:Ok.

Am coborat jos la Dennia la masina si i-am zis sa iasa din masina.

Andy:Iesi din masina.

Dennia iesi si ma intreaba:

Dennia:Ce vroia Bob?

Andy:Nu mai pune intrebari si hai sus.

Ea a tacut si am urcat sus cu ea de mana.Am urcat la studio si..

D+B:La Multi Anii!

Dennia:Mersi..mersi..

O viata de RockStarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum