wolfs

90 1 1
                                    

Onze hoofden kwamen dichterbij elkaar. We staan nog niet  lang zo. Ineens horen we gekuch Mechels staat achter ons. We gaan naar het rode hoofd. We lopen weer terug naar ons bureau. Mechels komt de kantoortuin in. Jongens mag ik jullie aandacht. We hebben een nieuw stel op het bureau. Ja dat klopt zeg ik. Eva en ik hebben een relatie. Er is overal geroezemoes. En nu allemaal weer aan het werk. Marion komt naar ons toe gefeliciteerd. Ik wist dat dit nog een keer zou gebeuren. Ze geeft ons een knuffel.kom vanavond anders gezellig wat bij wat bij ons eten ? Ja leuk lijkt me gezellig.Dan zien we je vanavond we hebben nu een zaak. Oke tot vanavond.Je vind. het toch niet erg Flo dat Marion bij ons komt eten. Nee hoor schat dat vind ik gezellig.Dat is mooi ga je mee naar de pd.Ja laten we maar gaan.Ik stap in aan de bestuurders kant en eva komt naast me zitten.We rijden naar de Pd.Er was een man zwaar toegetakeld in het Frontenpark.Er is nog niet echt duidelijk hoe het is gebeurd hij is met iets geslagen maar ze weten nog niet waarmee.Eef je gaat mij wel helpen koken vandaag zeg ik.Maar flo ik kan niet koken.Ik ga je helpen schat het komt goed. We rijden nu weer terug naar het bureau.We moeten het papierwerk in orde maken van deze zaak en wat dingen uitzoeken.Dit is niet een makkelijke zaak want er zijn geen getuigen bekend.We lopen eerst even naar Mechels om de informatie die we weten aan haar door te geven.daarna gaan we verder met het papierwerk.Daar hebben wij altijd een hekel aan.Eva is bezig met zijn telefoon uit te peilen en ik doe maak het dossier als we daar klaar mee zijn mogen we gaan.Wolfs ik heb wat gevonden hij heet zelf Quin de groot hij heeft als laatst contact gehad met zijn broer Niek de groot.Ik ben bijna klaar met het dossier.Als jullie morgen ochtend een At regelen mogen jullie van mij nu gaan.Zullen we dan maar gaan, want we moeten ook nog koken zegt eva zuchtend.Het komt goed schat ik ga je helpen zeg ik. we rijden naar huis we zijn al bijna bij de ponti.Wat gaan we maken schat ? vraagt Eva.we gaan samen bami maken Eef. o lekker daar heb ik echt zin in zegt ze.Wil jij even de kip bakken in de wok pan dan doe ik de rijst zeg ik.Is goed zegt ze en ze begint de kip te bakken.dat gaat goed schat je mag de groente er nu wel bij doen zeg ik.Als ze er klaar mee is slaat ze haar armen om mijn nek.Ik geef haar een kus wat over gaat in een passionele zoen.Ze doet de knoopjes van mijn blouse open.Straks schat we gaan eerst eten zeg ik.Oké is goed zegt ze.we maken het eten af en gaan aan de tafel zitten.Het was echt lekker Eef.

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu