Eva

63 3 2
                                    


'De volgende keer kan je het wel alleen zegt Floris.Ik vind het veel leuker als je helpt zeg ik.Dan doen we het weer samen zegt hij.Nou we zijn klaar met eten.Ik geef Floris een knipoog.Hij komt dichterbij en zijn al snel verwikkeld in een zoen.Ik maak zijn knoopjes los.Weet je het zeker Eef ? Ja Flo ik wil je.We lopen naar boven en hij legt me op bed.Hij trekt mijn shirt en broek uit.Ik lig nu alleen nog in mijn slipje en bh.Ik vind dat Floris nog te veel kleding aan heeft dus trek ook zijn broek en shirt uit.Hij komt weer dichterbij en trekt mijn slipje en bh uit.ik trek ook zijn boxershort uit en voel hem even later voorzichtig in mij komen.Hij is echt zo lief hij doet zo voorzichtig.Ik voel me al erg opgewonden het duurt niet lang meer tot ik mijn hoogtepunt bereik.Floris komt dieper in mij ook hij kan een kreun te onderdrukken.We zijn allebei bijna bij ons hoogtepunt.Ik druk me nog dichter tegen hem aan zodat hij nog dieper komt.We komen even later allebei tot ons hoogtepunt.Ik laat me uitgeput tegen Floris aan vallen.Het was echt fijn schat zegt Floris.Ja dat vond ik ook Flo.'ik jou van je Eef.Ik ook van jou Flo.Hij trekt mij dichter tegen zich aan.Ik nestel me nog wat dichter in zijn armen.Laten we maar gaan slapen Eef we moeten morgen vroeg op het bureau zijn.Ja laten we dat maar doen zeg ik en ga op zijn borst liggen.Hij slaat zijn armen om mij heen niet veel later val ik in slaap.Schat kom je we moeten zo gaan hoor ik Floris zeggen.Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat ik in de armen van Wolfs sliep dat had ik een paar jaar geleden niet gedacht.Ja Flo ik kom eruit dan ga ik alvast naar beneden een ontbijtje maken en onze lunch maken zegt hij . Is goed schat ik ga even snel douche zeg ik is goed ik zie je zo.Ik ben klaar met douche en loop naar beneden,Als ik bij de keuken kom zie ik flo druk bezig hij heeft niet door dat ik er ook weer ben.Ik loop rustig naar hem toe en sla mijn armen van achter om zijn middel. Heej schat was je alweer klaar ik heb je helemaal niet naar beneden horen komen.Ja ik was alweer klaar wat ziet het ontbijt er weer lekker uit.Hij heeft een eitje gemaakt en een broodje met kaas en jus orange.Dankjewel schat voor dit lekkere ontbijt.Doe ik graag voor je Eef eet lekker je ontbijtje, ik kom er zo bij zitten.Floris is de rest nog even aan het opruimen en komt dan bij me zitten.We praten even wat en dan gaat Floris douche en aankleden.We moeten zo naar het bureau een AT regelen voor het huis van broer van Quin te kunnen onderzoeken.Het is een lastige zaak maar we hebben al een paar aanknopingspunten.We kunnen zo gaan schat ik ben klaar! hoor ik Floris roepen.Oke dan doe ik mijn schoenen even aan.Ik trek mijn schoenen aan en pak alvast onze lunch en de autosleutels.Floris komt ook aan lopen we kunnen gaan.Ik gooi de autosleutels naar hem en floris geeft me nog even een kus.Kom dan gaan we.We komen aan op het bureau en er is gelijk chaos er is een hacker geweest en die heeft alle computers gehackt alles van de zaak staat niet meer op de computers.Heel veel onderzoeken zijn nu weg.Gelukkig heeft Floris ook alles op papier uitgeschreven want dat doen wij eigenlijk altijd.Eef zullen we eerst even naar Mechels gaan om dit te overleggen hoe we het verder moeten doen omdat al onze computers er niet meer te doen.Ja is goed laten we dat eerst even doen.We lopen naar Mechels kantoor we kloppen aan. Binnen! zegt Mechels .Eva Wolfs goed dat jullie er zijn.Zoals jullie al weten zij  we vannacht gehackt dus is veel informatie weg van allerlei zaken.Heeft dat ook problemen voor jullie zaak met alle informatie die jullie al hadden.Nee bij ons niet ik heb alles op papier uitgeschreven staan zegt Floris. Dat is fijn Wolfs doen jullie dat met meer zaken?Ja mevrouw dat doen we bij elke zaak alle papieren hebben we geordend. Dat scheelt ons dan weer iets meer zegt Mechels.Jullie zaken zijn dan niet helemaal weg maar van de andere wel het vervelende is dat ze nou alle informatie van al onze zaken weten.weten we al waar het vandaan komt die hack? vraag ik.Het is nog niet duidelijk waar het vandaan komt als jullie misschien even Larry kunnen bellen .Gaan we meteen doen Mechels zeg ik.We lopen weer naar ons bureau nou dat word nog wat om dit allemaal weer op te lossen zag wolfs.Ja op het werk is het nog gewoon wolfs.ja inderdaad zeg ik maar het heeft sowieso met Quin te maken omdat wij al snel veel wisten.Ja dat denk ik ook Eef gelukkig hebben we de informatie al maar hun helaas ook.ja dat helpt ons niet echt met ons onderzoek we moeten wel oppassen wat we doen.Laten er dat maar doen ik ga Larry even bellen zegt Wolfs.Onze werklaptop staat toch nog thuis Wolfs is er een kans dat het daar nog opstaat.Ik weet het niet Eef maar denk het niet want is wel hetzelfde systeem maar wel andere wifi misschien maakt dat wat uit.Ik zou het zo even aan Larry vragen zegt hij.Is goed zeg ik.Ik ga zelf alvast koffie voor ons pakken.Als ik onze koffie heb gepakt is Wolfs ook klaar met bellen.Alsjeblieft zeg ik.Dankjewel schat zegt hij>Flo zeg ik we zij op het werk.Ja wat maak dat uit Eef ze weten het toch allemaal.Ja maar misschien wil ik dat helemaal niet dat je op het werk mij zo noemt.Doe niet zo raar Eef schaam je je ofzo.Ik ben even weg zegt Wolfs ik meld het ven bij Mechels.En hij loopt weg.Wat heb ik nou gezegd ik heb het weer verknald.Ik zie dat hij naar zijn auto loopt ik ren snel naar buiten.Als ik bij zijn auto kom wilt hij net weg rijden. Wolfs wacht? Hij doet het raam open. Sorry Flo ik had dat niet moeten zeggen.GA alsjeblieft niet weg.Ik kom straks weer terug Eef maar ik moet ven nadenken nou dat ik weet dat je je voor me schaamt.Dat doe ik niet Flo ik vind het juist super leuk om te laten zien dat ik bij jou ben.We parten er straks over ik moet even nadenken.Doe alsjeblieft voorzichtig Floris zou ik doen Eva ik ben straks terug.

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu