wolfs

47 0 0
                                    

Ik word wakker en zie Eva nog naast mij slapen.De wekker gaat we moeten zo weer naar het werk.Eef wakker worden we moeten zo werken.uhhh wil je nog even bij me komen liggen ?Heel even dan maar we moeten er zo echt uit.Ik ga bij Eva liggen ze komt in mijn armen liggen.Flo wakker worden we zijn weer in slaap gevallen.Verdomme Eef waarom ga ik ook nog even bij je liggen.OJA NU IS HET MIJN SCHULD.JA ALS JE NIET ZEI DAT JE NOG EVEN MET MIJ WOU BLIJVEN LIGGEN!WAAROM DOE JE ZO WOLFS.OJA NU IS HET WEER WOLFS.JA NU WEL JA! WAAROM DOE JE NOU ZO WOLFS.Het is fleur ze wil geen contact meer ze vind me een klootzak.Wat is er dan gebeurd Flo ? Ik heb met haar gepraat en ook gezegd dat wij samen iets hebben dat vond ze ineens niks meer.En ze gaat met haar moeder mee naar Spanje ze gaan daar wonen.We hoefde mij nooit meer te zien ze vind me een slechte vader Eef zeg ik.Ik weet niet wat ik moet doen Eef ik barst in tranen uit.Het komt goed schat we doen dit samen zegt Eva.Je bent lief Eef.Echt sorry voor net ik moet het niet op jou af reageren.Dat had je niet moeten nee maar je moet je gevoelens kwijt.Flo praat met mij als er iets is.Zou ik doen Eef zeg ik.Zullen we ons maar eens gaan aankleden Flo anders komen we te laat.Ja lijkt mij een goed plan.We kleden ons allebei aan.We halen wel lunch Eef anders komen we niet op tijd.Is goed hoor schat.ik rij zegt Eva ze merkt dat ik er nog niet helemaal bij ben met mijn hoofd.Het komt echt goed Flo we doen dit samen.Dankje schat je bent lief en geef haar een kus ze omhelst me nog even en dan gaan we naar de auto.Onderweg naar het bureau zijn onze handen verstrengeld.Eef ik heb nog niet alles gezegd over Fleur.Ik wil graag dat jij het ook weet.Zullen we dat anders even doen met de lunch?Ja is goed lieverd.We rijden het terrein van het bureau op.Nou we gaan zien hoe Mechels reageert op dat van gisteren zegt Eva.Ja we zien het zo.We lopen het bureau binnen als we net binnen komen WOLFS VAN DONGEN KANTOOR NU!ze is in ieder geval niet blij zeg ik.ja dat niet nee.Het kom goed Eef we doen dit ook samen.We lopen Mechels kantoor binnen en sluiten de deur.Van dongen ik wil dat van gisteren niet meer hebben!Ik weet niet wat er gisteren aan de hand was maar ik ga er vanuit dat dat is opgelost.Ja mevrouw ik en Eva hebben het opgelost zeg ik.Dat is mooi zegt Mechels dan kunnen jullie verder met de zaak.Larry is gisteren geweest en heeft het opgelost met de computers en heeft al de informatie terug gekregen dus jullie kunnen verder met de zaak.We lopen naar onze bureaus en gaan weer achter de laptop zitten.We moeten straks mee met het AT voor de inval bij de broer van Quin Youri.Kijken als we bij hem aanwijzingen kan vinden.En als hij er nog zelf is.Het is een grote kans dat hij al weg is want er zit een lek op het bureau Eva en ik zijn ook aan het uitzoeken wie dat is.Ik merk dat ik er niet helemaal bij ben met mijn hoofd,Eva merkt het ook want ze zit me aan te kijken ze geeft me een geruststellende glimlach en ze gaat weer verder met waar ze mee bezig was.Ik schud mijn gedachtes af en ga weer verder met de documenten ordenen die we terug hebben want ze staan allemaal door elkaar het moet wel georganiseerd zijn.Als ik een tijdje bezig ben zie ik in mijn ooghoek dat Eva ook nog geconcerteerd bezig is.Ik zie op mijn computer dat het al half 1 geweest is hoog tijd om te gaan lunchen en om even met Eva te praten.Ik zie er wel een beetje tegen op ik weet wel dat ze het begrijpt allemaal en. me zou steunen en zeggen dat dit niet mijn schuld is maar zo voelt het wel.Ik loop naar Eva toe ze heeft niet door dat ik achter haar sta ik leg voorzichtig mijn handen op haar schouders.Ik voel dat ze haar spieren aanspant als ze ziet dat ik het ben voel ik dat ze zich weer ontspant.Sorry Eef ik wou je niet laten schrikken.Dat maakt niks uit Flo.Ga je mee lunchen ? Ik kom eraan ik maak dit nog even af zegt ze.Is goed .We lopen naar buiten om een broodje te halen waar we die altijd halen.Flo wat wou je me nog meer vertellen over Fleur.Ze zei dat ik alles verkeerd deed en ik nooit van der heb gehouden.Ze haat me Eef zeg ik met tranen in mijn ogen.Ach schat kom eens hier zegt ze.Ze geeft mij een knuffel en daarna een kus.Je hebt niks fout gedaan Flo je bent een goede vader en een hele lieve vriend.Haal je alsjeblieft niks in je hoofd.Ik snap niet hoezo Fleur zo tegen je doet ik ga met haar praten want dit kan echt niet ik kan je niet zo zien.Heel lief Eef maar doe dat maar niet we moeten haar maar even met rust laten denk ik hoe moeilijk het ook is.We lopen hand in hand weer terug naar het bureau.Ik loop naar mijn bureau en ga weer verder.We moeten vandaag tot 4 uur dus moeten nog twee uurtjes.Mijn telefoon gaat over Nadine belt me van de receptie.Hoi Wolfs er staat hier iemand voor je bij de balie. Oke ik kom eraan zeg ik.Heej Eef ik ga even naar de balie want werd gebeld dat er iemand voor mij staat. Oke is goed tot zo.Ik loop naar de balie.Heej fleur wat doe jij nou hier?Ik kwam je de sleutel brengen van de Ponti, want ik kom niet meer ik ga verhuizen naar Amerika.En ik hoef jou nooit meer te zien!Wat heb ik dan fout gedaan ?Je geeft meer om die snol van je dan om mij ik ben gewoon klaar met jou! Zo praat je niet over Eva die heeft niks fout gedaan dat je zo over mij praat dat is dan maar zo maar zo praat je niet over Eva dat verdiend ze niet na alles wat je voor jou heeft gedaan Fleur.Doei pa ik hopelijk ben je gelukkig maar mij zie je niet meer.






sorry dat ik zou lang niks heb geplaatst ben heel druk geweest.En kon even geen tijd vinden om verder te gaan met dit verhaal en had geen inspiratie.Ik ga vanaf nu weer vaker een verhaal posten hopelijk vinden jullie dit deel ook leuk.

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu