Wolfs

137 1 0
                                    

Ik weet dat dit soort zaken  voor Eva gevoelig liggen door haar jeugd.
We lopen weer uit het kantoor en lopen naar de auto om naar het vrijthof te gaan. Eef gaat het vraag ik Ja het gaat wel zegt ze. Ik leg mijn hand op haar been om te laten weten dat ik er voor haar ben. Als we er zijn zie ik dat het er erg naar uitziet Eva ziet het ook een krijgt tranen in haar ogen. Wie is het meisje vraagt ze aan Jeroen van het forensisch team. Het is Iris Vermeulen en ze is 15 jaar zegt Jeroen. Eva weet niet wat ze moet zeggen. Is er verder nog iets gevonden van haar dingen die ze mee had ? vraag ik
Ja ze had haar portemonnee mee en haar telefoon voor de rest hebben we niks gevonden. Oké bedankt zeg ik . Eva en ik lopen samen weer naar de auto . In de auto kan Eva haar tranen niet meer binnen houden ze barst in tranen uit. Ik stap uit en loop naar haar kant en maak de deur open. Ze vliegt in mijn armen en laat haar even gaan.
Ik. Hou haar stevig vast Als ze uitgehuild is kijkt ze naar mij blouse sorry zegt ze  omdat
er een natte plek zit. Dat maakt niks uit Eef zeg ik en veeg haar tranen van haar wangen. Onze hoofden komen dichter bij elkaar en dan voel ik haar zachte lippen op de van mij het was een korte kus en dan kijkt ze me aan. Wolfs dit moeten we niet doen we komen anders in de problemen als Mechels dit te weten komt. Heb je er spijt van zeg ik teleurgesteld een glijd een traan over mijn wang. Nee helemaal niet flo ze geeft me weer een kus op mijn mond. Ik hou van je gek al vanaf ik je voor het eerst zag je moet niet denken dat ik er spijt van heb. Ik hou ook van jou Eef ook al vanaf de eerste dag. Maar hoe gaan we dit doen Flo met werk. We komen er wel uit schat zeg ik. Ze begint te blozen. 'Je bent schattig als je bloost zeg ik. Dat ben ik niet zegt ze lachend. zullen we maar gaan anders vraagt Mechels zich af waarom er nog niet zijn dan gaat ze meer denken dat er iets is gebeurd. Ja laten we maar gaan zegt eva. We rijden terug naar het bureau. Onze handen waren de hele weg verstrengeld het mocht wel wat langer duren maar we waren al bij het bureau. Nou weer doen alsof er niks is gebeurd. We lopen naar  binnen en lopen naar het kantoor van Mechels. We vertellen alles wat we tot nu al weten. Dan mogen jullie nu wel naar huis jullie hebben vandaag wel genoeg gedaan. We lopen naar de auto op weg naar de ponti. Nou hebben we nog genoeg tijd om ons even op te frissen. we lopen naar binnen als we net binnen zijn slaat Eva haar handen om mijn middel'.nou kan ik dit eindelijk weer doen zegt ze. En geeft mij een kus ik ga erin mee en zo staan we een tijdje.Even later stop ik onze zoen.Zullen we ons klaar gaan maken Eef anders staan we straks nog hier.Ja is een goed idee.

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu