'Dan ga ik even douche zeg ik.Is goed schat dan ga ik na jou.Eef ik wil je nog even wat vragen.Ja is goed vraag maar zeg ik.Lieve Eef wil je mijn vriendinnetje zijn? ja natuurlijk gekkie zegt ik en geef Wolfs een kus.ik ga nu wel even douche hoor schat zeg ik.Maar wat moet ik aan doen Flo ?doe maar een leuke jurkje maar bij jou staat alles leuk. slijmbal zeg ik.Ik ga nu echt douche hoor schat. ja hoor is goed. tot zo. Ik loop naar boven en ga even douche. Wat is er vandaag veel gebeurd zeg.Ik mag nu Flo eindelijk mijn vriend noemen. Wie had dat nou gedacht.Als ik klaar ben met douche roep ik Floris even dat hij kan douche. Ja nu is het Floris in plaats van Wolfs. Alleen op het werk is het nog Wolfs.Ik loop naar mijn kamer en haal een jurk uit de kast.Het jurkje is niet heel bijzonder maar wel stoer.Ik doe liever een broek aan maar voor Flo doe ik wel een jurkje aan.Nadat ik bijna klaar ben hoor ik dat Floris ook klaar is met douche.'schat mag ik binnen komen ? vraagt hij.Ja hoor kom maar hoor.Heej schat wat zie je er mooi uit zegt Floris.Ik kijk naar de grond ik vind het nog steeds wel lastig om te horen . Volgens mijn vader was ik niks waard.Floris tilt mijn kin op schat ik meen het echt zegt Floris.Niet zo onzeker zijn Eef je bent een super mooie vrouw.De mooiste vrouwen komen uit Maastricht. Er glijden tranen over mijn wangen.Wat is er nou schat? vraagt Floris.Volgens mijn vader ik lelijk en helemaal niks waard zeg ik.Je vader is echt en klootzak dat hij jouw dat allemaal heeft wijsgemaakt.Kom een is hier schat zegt hij.Ik loop naar Floris toe en laat mij in zijn armen vallen.Rustig maar schatje alles kom altijd goed.Je bent echt een super mooie leuke vrouw Eef en dat meen ik echt zegt Floris.Dankjewel Flo ik geloof je je bent echt zo lief waar verdien ik dat aan. Eef als iemand dat verdiend ben jij het wel.Zullen we maar gaan zo want heb gereserveerd om 19:00.Ja is goed dan gaan we zo zeg ik.Gaat het weer schat? vraagt hij.Ja hoor het gaat wel weer zeg ik en geef hem een kus.Zullen we nu gaan anders komen we te laat.Ja laten we dat maar doen zegt Floris.We lopen uit de Ponti op weg naar het restaurant ik weet trouwens nog steeds niet waar we heen gaan.Waar gaan we nou heen Flo? we zijn er bijna Eef nog even geduld. Oke is goed.Na even rijden zijn we er.Maar Flo dit is toch veel te duur.Nee hoor Eef voor jou heb ik alles over.We lopen naar binnen het ziet er echt heel chique uit. We worden naar onze tafel gebracht.We zitten samen gezellig op een bank.
JE LEEST
Strong together
FanfictionEva krijgt steeds meer gevoelens voor Wolfs Maar voelt Wolfs hetzelfde voor Eva ?