Eva rijdt ons terug naar huis.Ze pakt mijn hand vast en onze vingers verstrengelen.Ik ben nog helemaal in gedachte.Waarom wou iemand mij aanrijden.Waar denk je aan schat ?vraag ze.Aan die auto van net die op me kwam afrijden.ja wie gaat er nou op iemand in rijden?,ik snap het echt niet zegt ze.Gelukkig had jij het door Eef.ja gelukkig wel anders had het heel anders kunnen aflopen.ondertussen zijn we aangekomen bij de ponti.Eef vind je het goed als ik zoeven ga motor Rijden,als je wil mag je ook mee.is goed doe ik heb altijd al op een motor willen zitten,Maar het liefst bij jou.Dat is fijn schat dat je mee gaat.ik pak even de motor kleding.Maar Flo ik heb geen motorkleding.Dan heb je geluk dat ik het heb gekocht voor jou.ahw wat lief Flo zegt ze.we doen allebei onzen motorkleding aan en stappen op de motor.We rijden door België Eva heeft me stevig vast.Zullen we zo even stoppen Eef.Ja is goed.Ik rij nog even door en dan komen we bij een mooi plekje.We stappen af en gaan op een bankje zitten.Ik pak nog even die tas op mijn motor zit,Want ik had nog wat hapje meegenomen.En zet alles op het tafeltje bij ons.Ooh lekker Flo.Ja dat hoop ik zeg ik.Alles wat jij maakt is lekker schat.Dat is mooi Eef.we eten alle hapjes op en dan gaan we weer terug richting huis.Eva leunt lekker tegen mij aan.Het is eigenlijk wel een lekkere temperatuur om motor te rijden.Volgens mij is het al best laat ,ik denk dat ik straks maar een soepje opwarm die nog in de vriezer staat.Er rijdt al de hele tijd iemand achter ons.Eef ik ga hier even af want volgens mij worden we achtervolgd.Is goed schat zegt ze.Ik ga rechts en die auto gaat ook rechts.We komen aan bij het tankstation.De auto achter ons gaat ineens heel hard rijden richting ons.Ik probeer hem te ontwijken maar hij gaat zo hard dat hij tegen ons aan knalt.Ik voel een stekende pijn.En kijk om me heen ik zie eva naast mij liggen met een hoofdwond en met haar ogen dicht.Ik hoop maar dat het goed met haar gaat.Daarna word alles zwart.Ik hoor allemaal piepjes maar ik kan mijn ogen niet open doen.Ik zie het beeld voor me hoe ik Eva zag liggen ik hoop zo dat het goed met haar gaat ik kan haar niet ook verliezen.Ik vraag me echt af we dat is die ons de hele tijd achtervolgd wat moet hij van ons.Ik verdwaal weer in een donker gat.
we een iets korter deeltje want echt meer kan je er niet van zeggen als het zwart word
JE LEEST
Strong together
Hayran KurguEva krijgt steeds meer gevoelens voor Wolfs Maar voelt Wolfs hetzelfde voor Eva ?