wolfs

69 2 0
                                    

ik hoor allemaal piepjes en voel dat iemand mij hand vast houd.Dat zal eva wel zijn.Ik beweeg mij hand en probeer mijn ogen open te doen.Als ik ze open doe ik ze gelijk weer dicht door het licht.Ik zag Eva naast me zitten.Flo doe je ogen maar open. Ik doe mijn ogen open.Oh Flo je bent echt wakker.Ik zie tranen over haar wangen lopen.ik schuif een stukje op.Eef kom maar. Ik zie dat ze twijfelt.Kom nou maar hier schat het is goed.Ze gaat naast me zitten.Ik schuif haar nog wat dichter bij.Het komt helemaal goed Eef ik voel me goed.Ik was zo bang dat je niet meer wakker werd je zag er zo slecht uit.Nu nog steeds wel.Nou Eef jij ziet er ook niet echt goed uit ik zie dat je hartstikke moe bent.En Eef ik laat je echt niet in de steek.En bedankt Flo dat ik er ook niet goed uit zie zegt ze gemaakt boos.Ik hou van je Eef heel veel ik ben blij dat jij voor de rest oke bent ik was bang om je te verliezen.Toen ik je daar zag liggen op de straat met gesloten ogen.Ik hou ook van jou Flo.Ik zou even een dokter halen en zeggen dat je wakker bent zegt Eva.Is goed tot zo schat.Wat ben ik blij dat alles goed met ons gaat ik wil echt weten wie ons dit aan doet.Ze komt weer de kamer in met een dokter.Hallo Meneer Wolfs ik ben dokter van meeuwen ik behandel u.Wat fijn dat u weer wakker bent.Hoe gaat het met u ? het gaat eigenlijk wel goed heb bijna geen pijn en ben blij dat ik weer wakker ben en er voor mijn vriendin kan zijn.Dat is goed om te horen u heeft een lieve vriendin ze heeft heel de tijd bij u gezeten sinds ze wakker was ze is geen minuut weg gegaan.Ik kijk Eva aan die naar beneden kijkt.Ik wil jullie nog even vannacht hier houden als dan alles goed gaat mogen jullie van mij betreft naar huis.De dokter loopt weer uit onze kamer.Eva komt weer bij mij op het bed zitten.Je bent lief en gek Eef dat je de hele tijd bij mij hebt gezeten heb je de afgelopen dagen gegeten.Ze ziet er niet zo goed uit lijkt als ze iets is afgevallen.Eva kijkt schamend naar beneden nee sorry ik kreeg niks binnen en wou jou zijde niet verlaten ik wou dichtbij je blijven en wou je niet verliezen als er wat zou gebeuren als ik weg was voelde het als mijn schuld.Ahh Eef kom ineens hier ze laat zich voorzichtig in mijn armen vallen,Ik trek haar nog wat dichterbij.Ik ben niet van porselein Eef ik heb bijna geen pijn meer en wil niks liever dan jou dichtbij mij hebben.Je bent lief Flo.Ga maar even slapen schat ik zie dat je moe bent.Ze valt in slaap in mijn armen wat heb ik dit gemist Eva zo dicht bij mij.Ze verteld mij steeds meer wat ze voelt en wat er is ze heeft haar muren voor mij afgebroken.Op het werk is ze wel iemand anders dan is ze de stoere Eva die haar gevoelens niet uit maar ik weet het wel beter dat weet je ze zelf ook we kunnen geen geheimen voor elkaar houden. Even later val ik ook in slaap.Ik word wakker omdat Eva onrustig beweegt in mijn armen volgens mij heeft ze een nachtmerrie.Eef rustig ik ben er het is maar een droom ik probeer haar wakker te krijgen.Ze doet voorzichtig haar ogen open en barst in tranen uit en valt weer in mijn armen.Rustig schat het was een droom.Je was er niet meer ik was helemaal alleen zegt ze.Het is goed het was een droom ik ben er nog ik laat je echt niet in de steek.Langzaam kalmeert ze wat in mijn armen.Ik geef haar een kus op haar lippen dit heb ik gemist.Ze moet lachen ja ik ook.Ze geeft mij ook een kus en gaat weer op mijn borst liggen.Er komt een zuster aanlopen Eva blijft gewoon op mijn borst liggen.Jullie mogen vanavond gewoon samen op de kamer slapen er komt zo een extra bed die kamer in.Oke bedankt dat is fijn zegt Eva.Als de zuster wegloopt zeg ik tegen Eva dat tweede bed hebben we niet nodig ik wil je zo dicht mogelijk bij mij hebben.Ze moet lachen ik jou ook bij mij dus dat komt goed uit.Ze geven elkaar een kus wat tijdelijk een passionele zoen wordt.Ik ga voorzichtig onder het shirtje van Eva.Flo niet hier ook al zou ik het wel willen hier kan het echt niet morgen oke.Is goed schat ik liet me even gaan.Maakt niet uit Flo dat deed ik ook ik heb je zo gemist.Ik geef haar een knuffel ze legt haar hoofd weer op mijn borst en zo blijven we een tijd liggen.Ik lig te denken als we uit het ziekenhuis wil ik wat doen voor Eva een paar weken weg samen lijkt me wel wat.Ik ga gelijk kijken als we thuis zijn waar al heb ik al wel een idee.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 27, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu