De ober komt aanlopen wat wilt u drinken ? Doe mij maar een rood wijntje zeg ik.Wat wil je schat? Ik wil graag een wit wijntje zegt eva.Hebben we wat te vieren zeg ik.Ja dat ik de leukste vriend van de wereld heb zegt ze.En ik heb de leukste vriendin zeg ik en verstrengel onze handen.Weet jij al wat je wil Eef ? Nee ik weet het nog niet kies jij maar wat voor mij Flo want ik vertrouw je zegt ze.Oke is goed schat dan kies ik wat voor jou uit.De ober komt eraan en ik bestel alles.Flo hoe gaan we dat nou doen op het werk ? vraagt eva.Ik wil echt niet met iemand anders werken dan met jou.En ik kan ook niet heel de dag van je afblijven ik wil gewoon laten zien dat jij mijn vriend bent zegt eva.Ja Eef dat heb ik ook. wil je morgen het vertellen aan Mechels? Ja misschien is dat toch het beste zegt eva.Hopelijk morgen we gewoon samen blijven werken.ze legt haar hoofd op mijn schouder.Ik leg mijn hand om haar middel ja Eef dat hoop ik ook.Ik geef haar een kus.De ober komt eraan en verstoort ons momentje.Het was echt super lekker Flo zegt ze.Dat is mooi schat zeg ik.We lopen weer naar buiten. Het was echt super gezellig Eef moeten we vaker doen.Ja is goed vind ik een goed plan.Zullen we maar weer richten huis gaan ? zeg ik ja dat is goed zegt eva.We rijden weer naar huismorgen is Eva jarig. Ik ben vandaag nog even naar de juwelier geweest.Ik heb voor haar een ketting met een vorm van een hartje gekocht met een Ze geeft mij een kus die overgaat in een passionele zoen.Dit word nog een bijzondere avond.Morgen gaan we aan Mechels vertellen over onze relatie.ik hoop echt dat ik met haar mag blijven samenwerken.Ik wil met niemand anders werken dan met Eef.Slaap lekker schat zegt eva. Slaap lekker lieve schat en ik geef haar een kus.Ze komt dichterbij mij liggen ze nestelt zich in mijn armen.Ik sla mijn armen stevig om haar heen.Ze legt haar hoofd op mijn borst.En niet veel later vallen we allebei in slaap.De volgende ochtend ben ik eerder wakker dan Eva kan ik mooi ontbijt voor haar maken.Vandaag is ze jarig.Gisteren had ik al veel gedaan voor het ontbijt dus hoef ik niet veel meer te doen.Ik snij de aardbeien en doe de croissants in de oven. Ik pak ook een pak chocomelk en koffie .Als ik klaar ben pak ik het cadeautje. En ik zet alles op het dienblad.Ik loop naar boven.Eva ligt nog te slapen.
JE LEEST
Strong together
FanfictionEva krijgt steeds meer gevoelens voor Wolfs Maar voelt Wolfs hetzelfde voor Eva ?