Ik weet echt even niet wat ik moet doen na wat Eva heeft gezegd.Ze rende net wel naar de auto en zei dat ze zich niet voor mij schaamde, maar ze wilt niet dat ik haar schat noem op het werk en hoe moet ik dat gaan doen ik weet niet als ik dat kan.Ik hou heel veel van haar en ik wil gewoon dat andere dat ook zien.Ik weet het allemaal niet meer.We hadden het zo leuk samen ik dacht dat ze dat ook vond maar het gaat nu al fout.Misschien horen van dan toch niet bij elkaar maar ik wil haar niet kwijt. wat zou ik zonder haar moeten dan heb ik helemaal niemand meer, want fleur wilt ook geen contact meer ze vind me een klootzak.Misschien ben ik dat ook wel dat verdiend Eva ook niet.Ik rij naar de Ponti om mijn motor te pakken dan kan ik even mijn hoofd leegmaken en nadenken.Als ik bij de Ponti aankom ze ik ook de auto van Eva staan.wat doet zij nou hier?Ik had toch gezegd dat ik even moest nadenken.Ik loop naar binnen en ik zie Eva staan in de keuken.Ik pak mijn autosleutels dan heeft ze pas door dat ik er ook ben.Floris zegt ze het spijt me echt ik had dat helemaal niet mogen zeggen.Ze heeft rood doorlopen ogen van het huilen.Ik weet even niet wat ik moet zeggen dus ik kijk naar de grond.Ik hou van je Floris heel veel maar ik ben gewoon onzeker dat iedereen ons samen ziet.En er van alles van gaat vinden.Ik schaam me helemaal niet voor je gekkie zegt Eva. Het is goed Eef ik snap je wel zeg ik.Ik loop naar Eva toe en omhels haar.Ik leg mijn handen op haar heupen en Eva slaat haar handen om mijn nek.ik was zo bang dat ik je kwijt was Flo zegt ze.Ze barst in tranen uit. ik hou haar stevig vast en zeg het is goed schat.Ik wou even een stukje gaan rijden ga je mee ? Ja heel graag ik ga me even omkleden.Toen we nog alleen vrienden waren vond Eva het ook altijd leuk om mee te gaan dus ze had al kleren voor op de motor alleen zijn ze niet heel mooi meer.Een tijdje terug heb ik een nieuw leren jasje voor op de motor voor haar gekocht en een nieuwe helm en broek.Dus dat komt nu mooi uit.Wacht even schat ik heb nog wat voor je het ligt boven.We lopen samen naar boven naar mijn kamer waar ik eerst sliep.Ik loop naar de kast en geef haar de tas waar alles in zit.Maak maar open.Eva pakt de tas aan en maakt hem open wauw Flo wat een mooi jasje.Het is een mooie zwarte van echt leer.Asjeblieft Eef maar er zit nog meer in.Ze haalt er een broek uit en een nieuwe helm.Wat mooi allemaal Flo dankjewel ze omhelst me en geeft me een zoen.Ga je maar omkleden dan kunnen we zo gaan.Ga ik doen echt heel erg bedankt.Doe ik graag voor je Eef.Ik ga me ook even omkleden.Als we allebei klaar zijn gaan we ervandoor.Ik heb snel ook wat lekkere dingen gemaakt en een kleedje meegenomen om Eva te verassen.We gaan richting België daar is een mooi plekje om te gaan zitten aan het water.Het is vandaag mooi weer.Eef hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je ook mocht gaan?Nou ik heb gezegd dat ik zonder jou niet kan werken en verder kon en toen ben ik weggegaan zegt ze lachend.dan hebben we morgen nog wat uit te leggen zegt Floris ook lachend.Ja dat hebben we zeker ben benieuwd wat Mechels gaat zeggen ze is in ieder geval niet blij morgen.dat zien we dan wel weer ik ben blij dat het weer goed is tussen ons.Ja ik ook zegt Eva.Meestal versta je iemand niet als je op de motor bent maar wij hebben laatst een systeem gekocht dan zit er bij ins allebei een klein apparaatje zodat we met elkaar kunnen praten.dat vonden we ook wel leuk anders zit je allebei alleen op de motor.We zijn bijna bij de plek aangekomen de zon gaat over een tijdje onder dan heb je hier ook een heel mooi uitzicht.Als we er zijn dan stappen we allebei af.Ik pak alvast het dekentje.Schat er zitten nog met dingetjes in de motor zou jij die even willen pakken? Ja hoor tuurlijk.Oeh lekker Flo je hebt nog lekkere hapjes gemaakt wat lief.
willen jullie vandaag nog een deel ?
JE LEEST
Strong together
ФанфикEva krijgt steeds meer gevoelens voor Wolfs Maar voelt Wolfs hetzelfde voor Eva ?