Eva

34 0 0
                                    


Ik word wakker in een witte kamer.Waar ben ik? Als ik wat beter kijk zie ik dat ik in een ziekenhuis ben.Mijn hoofd bonkt ,ik voel aan mijn hoofd dat had ik beter niet kunnen doen want er zit een hoofdwond.Hoe ben ik hier gekomen er waarom heb ik een hoofdwond, als ik even nadenk herinner ik het weer.Wolfs en ik gingen samen motorrijden toen hebben we hapjes gegeten en gingen we terug toen we niet meer zo ver moesten werden we achtervolgd.We zijn er toen bij het tankstation af gegaan om te kijken als diegene ons ging volgen dat deed hij ook.Ineens kwam die heel hard op ons afrijden Wolfs probeerde hem te ontwijken maar de auto ging zo hard dat die alsnog op ons knalde.Daarna was alles zwart en nu lig ik hier.Waar is Wolfs ik wil naar hem toe.Er komt een zuster aanlopen ah Mevrouw van Dongen u bent wakker hoe voelt u zich.Ja wel goed alleen mijn hoofd bonkt nog een beetje.Hoe gaat het met mijn vriend ? Jouw vriend heeft minder geluk gehad.Hij heeft de klap voor u opgevangen.Zeg alsjeblieft je en Eva. oke zou ik doen Eva.Zou ik naar hem toe kunnen? ja hoor dat kan wel maar hij ligt alleen in coma het kan er best heftig uitzien.We willen jouw hier nog wel twee dagen voor observatie houden.Ik zou kijken als ik kan regelen dat je op de kamer van Meneer Wolfs mag.Op welke kamer ligt hij? hij ligt op kamer 302 dat is de gang door en dan rechts antwoord de zuster.oke bedankt.Ik stap rustig mijn bed uit en even aan het bijkomen van het nieuws.Zelf heb ik een gebroken arm maar die voel ik niet door de pijnstilling en een hersenschudding en dan die hoofdwond maar dat is niet zo erg.Ik loop de gang in onderweg naar Floris.Voor de deur blijf ik even staan om om even diep adem niet halen.Als ik de deur open doe zie ik een heel ander persoon liggen.Een gebroken man met een grauw gezicht.ik ga naast hem zitten op een stoel en pak zijn hand vast. Heej Flo ik ben het word alsjeblieft wakker.Ik kan niet zonder je.Dan bedenk ik me dat Marion en de rest nog van niks weten.Ik loop even naar de gang om Marion te bellen. Heej Eva hoe gaat het? ik kom er zo aan hoor.Hee Mar het gaat niet zo goed en vanavond kan helaas niet doorgaan.Wat is er dan Eef ? Ik en Wolfs zijn in het ziekenhuis.We zijn door een auto bewust aangereden.Ik heb een gebroken arm, hersenschudding en een hoofdwond, maar Wolfs die ligt in coma hij ziet er niet goed uit Mar snik ik.Ooh en in welke kamer ligt hij Eef ? 302 zeg ik.Oke ik kom er gelijk aan en dan ligt ik de rest gelijk in dan hoef jij dat niet te doen.Dat is fijn Mar ik ga weer naar binnen.Want ik wil hem niet alleen laten.Is goed Eef ik kom er zo aan.Tot zo Mar.Ik loop snel weer naar binnen en ga weer op de stoel zitten en pak zijn hand vast.Flo je moet echt wakker worden hoor.Ik heb je nodig.De deur gaat open en ik kijk om. Heej Mar. Marion komt naar mij sta lopen.Ze slaat haar armen om mij heen wel een beetje onhandig omdat ik een gebroken arm heb.Hij moet echt wakker worden Mar.Hij word wakker hoor Eef hij is een sterke man en houd van je.Hij word echt wel wakker.Marion en ik kletsen nog wat.Hoelang zijn jullie nu hier? vraagt ze.We zijn hier nu twee dagen vandaag word de derde dag,Mijn narcose was pas laat uitgewerkt.Ze vertelde dat ik een hele dag heb door geslapen. Oke ik kom morgen ook nog wel langs.Marion gaat naar huis.Ik heb al heel de tijd de hand van Floris vast.Ik zit helemaal in gedachte tot ik ineens zijn hand voel bewegen.Als ik naar zijn hand kijk zie ik hem bewegen.

Strong togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu