Happy birthday to you hoor ik ineens.Ik word langzaam wakker.Goedemorgen schatje gefeliciteerd met je verjaardag zegt Floris.En hij geeft mij een kus.dankjewel schat.kijk eens wat ik voor je heb en hij komt met een heel dienblad aan met allemaal lekkere dingen.ahw wat lief schat.Ik heb nog iets voor je en hij geeft me een klein tasje.Ik pak hem uit en er zit een super mooie ketting in met een hartje erop. Als je hem om draait staat er ook nog wat op zegt Floris.Ik draai hem om en zie dat er een e en een f op staat.ah wat lief Flo zo'n mooi cadeau heb ik nog nooit gehad.De tranen staan in mijn ogen.Graag gedaan Eef.Ik geef Floris een zoen.Zullen we ons eten maar eens op eten zegt hij.Ja dat is een goed idee ik heb nu wel trek.En we moeten zo ook naar het bureau.Wil je het zo meteen vertellen Eef? Ja laten we dat maar doen dan zijn we er gelijk van af.Is goed schat dan doen we dat.Het was echt super lekker schat heb je goed gedaan.Nou dat is mooi zegt Floris.Ze gaan hun bed uit en ze kleden zich aan.Als we beneden zijn ruimen we eerst de boel nog even op.Als we alles hebben opgeruimd.Trekken we onze jas en schoenen aan.Eef wacht even zegt Floris.Als ik de deur open wil doen.Ik draai me om naar Floris. wat is er? vraag ik. ik hoef niet lang te wachten om antwoord te krijgen.Zijn hoofd komt dichterbij en hij raakt mijn lippen.Ik breek onze zoen na een tijdje af. Flo we koeten nu echt gaan want anders komen we te laat.Je hebt gelijk schat kom we gaan.Ik rij zegt hij.Ja hoor is goed zeg ik. Ik zit helemaal in mijn gedachten wat ben ik toch blij met Floris.Ik wil ook zo graag met hem blijven samenwerken.Eef we ze er zegt Floris.o zijn we er nu al. Ja je zat zo in je gedachten ik heb vijf minuten tegen je zitten praten. o sorry zeg ik. Dat is niet erg schat zegt hij en legt zij hand op mijn been.Het komt echt wel goed schat zegt hij. Hij weet ook altijd waar ik aan denk en wat ik nodig heb.En als we niet meer samen mogen werken dan heropen ik de Ponti.Laten we maar hopen op het beste Flo.We stappen de auto en lopen het bureau binnen.We lopen naar binnen en lopen naar Mechels kantoor zoals elke morgen.Het komt echt goed Eef zegt hij voordat we naar binnen lopen.Hij geeft een kneepje in mijn hand.Ik glimlach naar hem ik hoop het zeg ik.Floris klopt op de deur BINNEN zegt Mechels.Wij moeten u iets vertellen valt Floris maar gelijk met de deur in huis.Wij hebben een relatie zegt hij.Jullie hebben wat?! zegt Mechels.Een relatie zeg ik.O wat leuk zegt Mechels had niet verwacht dat dat ooit nog zou gebeuren.Jullie draaide zo om elkaar heen.Gefeliciteerd ik ben echt super blij voor jullie.En wat jullie samenwerking betreft ik ga er voor zorgen dat jullie samen mogen blijven werken.Ik kan mijn koningskoppel natuurlijk niet missen.oja Eva gefeliciteerd met je verjaardag.En je met je vriendin Wolfs .Bedankt zeggen we allebei.Ik laat jullie even alleen en dan mogen jullie weer aan het werk.Mechels loopt haar kantoor uit.Ik vlieg in de armen van Floris.Ik ben echt super blij zeg ik.Ik ook Eef zegt hij.Ik sla mijn armen om Wolfs nek heen. En hij legt zijn handen op mijn heupen.
JE LEEST
Strong together
FanfictionEva krijgt steeds meer gevoelens voor Wolfs Maar voelt Wolfs hetzelfde voor Eva ?