꧁𝙰𝚝𝚜𝚞𝚖𝚞꧂

2.2K 73 58
                                    

Dla uwiezione_slowa
🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐🏐

🏐 Jest strasznie zazdrosny o Osamu. Zresztą jak o całą drużynę więc postanowił to zmienić.

🏐 Specjalnie wyprowadził się zdala od swojego brata, żeby móc mieszkać z tobą.

🏐 Nie wyobraża sobie życia bez Ciebie. Jesteś dla niego jak przebłysk światła w mroczne dni.

🏐 Gdy się niezgodziłaś z nim mieszkać, uprowadził Cię. W końcu nie po to urządził cały dom, w lesie, dla was żebyś teraz odmawiała, prawda ?

🏐 Czasami traktuje Cię jak swojego zwierzaka, a nie swoją sympatię. Kupił ci nawet obrożę z uroczym dzwoneczkiem i zawieszką z jego imieniem.

🏐 Gdy sprzeciwiałaś się to założyć, uderzył Cię tak mocno że z głóśnym hukiem upadłaś na podłogę.

🏐 Potem już bez sprzeciwu pozwoliłaś mu założyć tą obrożę. Jak powiedział Atsumu „Pokazuje ona że należysz do mnie i tylko do mnie. To ja jestem twoim panem". Było tak bardzo wstyd Ci ją nosić, chociaż nikt oprócz niego, Cię nie widział.

🏐 Pomimo tego że Atsumu jest czasami bardzo brutalny i bezduszny ma też swoje dobre strony. Na przykład bardzo lubi z tobą grać w gry planszowe lub robić pilnik w waszym ogródku.

🏐 Gdy nie ma go w domu, nie pozwala Ci wyjść z waszego pokoju dopóki nie wróci. Oczywiście zawsze go zaklucza, a klucz trzyma przy sobie.

🏐 Często chodzi przy tobie bez koszulki.

🏐 „Jesteś moim kochanym zwierzaczkiem [Y.N] i nikt mi Cię nie zabierze.. Nikt."🏐

ᗩᔕ YOᑌᖇ Yᗩᑎᗪᗴᖇᗴ|| Anime charactersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz