꧁𝙳𝚎𝚒𝚍𝚊𝚛𝚊꧂

2.3K 71 79
                                    

Dla sasori_wife 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨Wykonując jedną ze swoich misji, oczywiście razem z Obito, ujrzał cię idącą z Naruto.

✨ Gdy cię zobaczył już od razu wiedział, że chce Cię mieć dla siebie i nie chce się z nikim dzielić.

✨ Sztuka.. tworzył z gliny myśląc o tobie. Byłaś jego muzą, jego światłem, jego inspiracją. Myśląc o tobie prawie zawsze lepił z gliny małe serduszka.. Podświadomie lub nie.

✨ Długo myślał o tym jak sie do ciebie zbliżyć aż w końcu wpadł na pomysł- „przypadkiem" na ciebie wpadnie podczas jednej z jego samotnych misji. Oczywiście wtedy kiedy ty też będziesz sama, innej opcji nie widział.

✨ W końcu gdy nadszedł piękny dzień dla Deidary, nie wszystko poszło po jego myśli. Nie byłaś sama a, z Naruto.

✨ Deidara nie mógł dalej znosić widoku ciebie,przy innym chłopaku wiec rzucił się na Naruto.

✨ Wy w ogóle nie przygotowani na atak z innej strony nie spodziewaliście się nagłego wybuchu. Naruto odrzuciło gdzieś w bok z powodu wybuchu , łamiąc mu wszystkie kości, co było bardzo słyszalne, a do tego zaraz po uderzeniu, nastąpił kolejny wybuch. Bądźmy szczerzy..Chłopak już po nim nie przeżył.

✨ Biegnąc do swojego przyjaciela coś cię zatrzymało. Mianowicie ręka na twojim ranieniu. Odwracając się zobaczyłaś blondwłosego chłopaka z długą grzywką i płaczem Akatsuki.

✨ Próbowałaś się mu wyrwać ale, z każdym szarpnięciem coraz bardziej zaciskał rękę. „ Co Ty mu to zrobiłeś!"- krzyczałaś cała zalana łzami. „Oh.. Co ja mu zrobiłem ? Co raczej TY mu zrobiłaś ?"

✨ „Bo widzisz ... to wszystko twoja wina [Y.N].. gdybyś nie spędzała z nim tak dużo czasu to może by jeszcze żył ? Ale teraz nic nie przeszkodzi naszej wybuchowej miłośći..."

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Bardzo przepraszam że rozdział z takim opóźnieniem :<< Starałam się go napisać jak najszybciej ^^ Wydaje mi się że jest okej i się podoba <3

ᗩᔕ YOᑌᖇ Yᗩᑎᗪᗴᖇᗴ|| Anime charactersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz