꧁𝙷𝚒𝚔𝚊𝚛𝚞&𝙺𝚊𝚘𝚛𝚞꧂

863 52 7
                                    

Dla -lubie-ciastka-
————————————————————

🌑 Cóż do klubu Hostów, trafiłaś zupełnie przypadkiem. Twoja przyjaciółka stwierdziła że musi zobaczyć bliźniaków Hiitahin w „akcji". Oczywiście nie mogąc jej odmówić, zgodziłaś się z nią iść.

🌑 Jako pierwsza osoba z poza klubu, rozróżniałaś ich. Wtedy także zaczęli się tobą interesować.

🌑 Drogie prezenty pod drzwiami twojego domu? Różne znikające twoje rzeczy? Cóż może się już domyślasz kto to robi, co?

🌑 Z czasem bracia zaczęli cię zaczepiać w szkole. Odprowadzali cię pod salę, chodzili razem jeść śniadanie, witali cię przy bramie wejściowej a także proponowali podwózkę pod szkołę.

🌑 Jeśli czasem Kaoru jest zajęty, Hikaru jest przy tobie, lub na odwrót. Nigdy nie jesteś sama, nawet jeśli myślisz że tak jest. Skoro Hikaru osaczył cię w pustym pokoju, Kaoru będzie stał przy drzwiach upewniając się że nie uciekniesz ani że nikt tam nie wejdzie.

🌑 „-Zobacz [Y.N] jak ślicznie ci w tej sukience!-powiedział Hikaru.
-Zgadzam się!- potwierdził Kaoru.
-Um chłopaki ale ta cena..-powiedziałaś zawstydzona.
-Kupimy ci ją!- powiedzieli wspólnie.
-Nie, nie możecie.- nim się jednak obejrzałaś, chłopaki stali przy kasie, kupując ci jedną z droższych sukienek. Dla nich każdy pieniądz wydany na ciebie nie był zmarnowany."

🌑 Z czasem było im jednak mało widzieć cię tylko w szkole, więc zaczęli cię stalkować, i planować wspólne wyjścia po szkole, czasem nawet, bez twojej zgody.

🌑 Po czasie miałaś trochę dość towarzystwa dwóch, czasem nadpobudliwych chłopaków. Zauważyłaś nawet że przez to odwróciła się od ciebie twoja przyjaciółka, a także wszyscy najbliżsi znajomi.

🌑 Czasem dochodzi między nimi do konfliktu, który to kocha cię bardziej.

🌑 Zostałaś porwana, i zabrana do rezydencji poza miastem. Będąc tam możesz się spodziewać że żaden z nich nie opuści cię na krok.

🌑 „Oh [Y.N] nie bój się nas.. My po prostu chcemy dla ciebie jak najlepiej.. A Ci ludzie tego nie ułatwiali, prawda? Spójrz, moja droga w jakich świetnych warunkach teraz żyjesz? Masz to wszystko, bo należysz do nas. I każda osoba która spojrzy na ciebie, powinna to wiedzieć. Prawda Kaoru?
-Racja Hikaru! Ty jesteś nasza kochanie, i nic tego nie zmieni aż do śmierci!" 🌑

ᗩᔕ YOᑌᖇ Yᗩᑎᗪᗴᖇᗴ|| Anime charactersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz