_______________
Uzun, soğuk bir Aralık akşamıydı.
Gecenin dördüydü.
Sadece su içmeye kalkmıştım, evde bilgisayar oyunu oynayan abim dışında uyanık olan kimse yoktu.Gayet normal bir Aralık akşamı, ilk defa gece yarısı telefonuma bakmak içime doğdu.
Neden bilmiyorum.Yalan yok, ekranda senin ismini görünce sinirim bozulmuştu.
Hayatıma bu kadar etki edeceğini bilseydim, gecenin dördünde attığın ilk mesajı hemen görebilmek için bütün gece ayakta kalırdım.
Her seferinde kendimi senden nefret ettiğime o kadar inandırmıştım ki, artık yaptığım her şeyi ve geçtiğimiz bütün yolları apaçık görebiliyorum.
Senin sorunlu bir tip olduğunu iddia etmiştim ama aslında sadece biraz olsun beni yalnızlığa duyduğum bağlılıktan kurtarmaya çalışıyordun.
Ben ise seni sürekli geri itiyor üstüne üstlük seni de üzüyordum.Birlikte her şeyi atlattık, bana çok şey kattın.Sen bana duygularımdan kaçmamayı öğrettin, ben de sana daha soğukkanlı olmayı.
Şimdi ise ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum.
Çünkü yanımdasın.
Kalbini sürekli kırmama ve seni her seferinde hayal kırıklığına uğratmama rağmen, sana söylediğim onca kötü sözden sonra.
Hala yanımdasın, tıpkı ilk günkü gibi.
Eskiden olduğumuz insanlar değiliz belki ama zaman bakışlarının sıcaklığını hiç eksiltemedi.Ve ben her gün, gün hiç doğmasın istedim.
_______________
Herkese merhabalar! Nedendir bilmiyorum; böyle bir hikaye yazmak içime doğdu, ben de yazayım dedim madem fikir gelmiş icraat şart.
Haikyuu çok sevdiğim bir anime ve bu diziyle ilgili bir kitap yazmayı zaten istiyordum, fırsat bu fırsattı.
Okuyan herkese ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
Çok uzun bir hikaye olmayacak çünkü derslerime çok meşgulüm.
Ama sevdiğim bir çifti yazarken inanılmaz keyif aldığımı söyleyebilirim.İyi okumalar!🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Living Life, In The Night •Tsukihina
Fanfiction«Bazen sadece daha anlayışlı ve iyi bir insan olmaya çalışsan nasıl olurdu diye düşünüyorum. Sadece çaba sarf etmen yeterli olurdu.İyi arkadaş olabilirdik.» «Saat gecenin dördü? Defol git başımdan Hinata.»