1. Bölüm 🌙

636 17 14
                                    


Multimedya Ada Soylu kızçem

🌙

Meryem Teyzenin "Ada, Aras hazır mısınız?" demesiyle gardlobumdan aldığım birkaç parça kıyafeti bavuluma tıkıştıdım."Ben tamamım Meryem Teyzem" diyerek koşar adım yanlarına indim. Bu gün tatil başlangıcıydı ve biz yeni yazlığımıza taşınıyorduk.

Nihayet Aras'ın da aşşağıya inmesiyle artık yola çıkmak için hazırdık. Ali amca eşyaları bagaja yerleştirdikten sonra yola koyulduk. Bir müzik açıp kulaklığı yaktıktan sonra başımı cama yaslayarak düşüncelere daldım.

Küçük yaşta babası tarafından terk edilmiş hiç baba sevgisi görmemiş bir kızdım. 15-16 yaşımıza geldiğimizde annem bizi yardımcımız Meryem Teyze ve Ali Amcaya emanet ederek Yurtdışında bir şirketten gelen teklif sonrası bizim de ısrarımız sonucu kariyerine devam etme kararı aldı.

Babam...

Kim bilir nerede ve kimleydi şimdi. Eskiden yokluğumuzu hissediyor mu diye düşünüyor ancak Aras sert bir dille 'onun bizi bırakıp gittiğini aklımıza dahi gelmeye değmiyeceğini' söylüyor konuyu net bir şekilde sonlandırıyordu.

Düşüncelerime dalmışken göz kapaklarımın ağırlığına daha fazla dayanamayarak uykuya daldım.

🌙

Telefonumdan yükselen bildirim sesleriyle tatlı uykumdan her ne kadar istemesem de uyandım. "Şu siktigimin telofonunu kapat Ada" diye homurdanan Aras'a elimle hafifçe vurduktan sonra arabaya binerken bir köşeye koyduğum aa pardon fırlattığım (millet bulamaz benimki fırlatır ğwpqjsjsusjsow) telefonumu alarak mesajları okunmaya başladım.

Merve: KIZZLAARRR MÜJDEEE
Merve: HERYER AFET KAYNIYO BURDAA

Peri: Of Merve bende bişey oldu sandım dhvdjsbsksj

Merve: Kızım bundan daha önemli bir konumuz yok şuan olamaz da

Ada:Oha Merve oha
Ada: Ne ara yerleştiniz de ne ara çocukları inceledin

Merve: Ay Ada sen gel de o zaman göreceğim ben seni

Merve: Cidden nerelerdesiniz?

Ada: Hiçbir fikrim yok uyuyakalmışım biraz önce bildirim seslerinden uyandım.

Merve: Tamamdır bebişim gelince haber uçur 😘

Ada:Okeee 💜

Telefonumu elimden bıraktıktan sonra sıkıntımı gidermek için aklıma gelen şeyle sinsi sinsi sırıtarak Aras'a baktım. Ensesine bir şaplak atıp "Uyan lan" diye cıyakladım.(cıyaklamak ne aw hxbdhsbwknwisjs)

Ensesine inen şaplağın etkisiyle uykusundan aniden uyanan Aras şaşkın şaşkın suratıma bakmaya başladı. Yüzümdeki şerefsiz gülüşünü gördükten sonra olayı ancak idrak etmiş olacak ki yüzündeki şaşkınlık yok oldu ve aniden ellerini karnına atarak gıdıklamaya başladı. Kahkahalarımın arasından "ArasAras yeter" desem de bırakmayıp gıdıklamaya devam etti. " Abi de bırakiym Ada" dedi pis pis sırıtarak. " Ha-Hayır" diyebildim zorlukla. Gülmekten artık yanaklarım ve karnım ağrımaya başlamıştı ki Meryem Teyze gelerek " Bırak oğlum çatlatacaksın kızı " demesiyle ellerini yavaşca çekti üzerinden.

Kahkahalarım kesilse bile sırıtmaya devam ederek derin nefesler aldım. Kendime geldikten sonra özenle yaptığı saçlarını karıştırarak " Bu ne böyle bi yakışıklı olmuşsun boz şu saçları görmiyim bir daha" dedim yalandan sinirle. Kibirli sesiyle "Saçlarımı bozsan bile yakışıklılığım her zaman benimle yavrum" diyip ukala ukala göz kırptı. Biz de böyleydik işte tartışır kavga eder 5 dakika sonra hiç birşey olmamış gibi gülüşebiliyorduk. Bunun en büyük sebebi ise çocukluğumuzda beri birbirimizin tek ailesi olmamızdı.

🌙

Heelloooo bebiişlerr 😘

Oy vermeyi veee yorum yapmayı unutmayın kendinize çok dikkat edin öpüldünüzz 😘😘

🔥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEYAZ DUVAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin