Allkpop: YG Ent. ceosu Ji Chang Wook'un gözde grubu TheOr resmi olarak çıkışlarını gerçekleştirdiklerinden beri ülke gündeminden inmediler. Getting Closer ilk 24 saatte 12 milyon izlenme alarak grubun ilerleyen zamanlarda ne kadar iddialı olacağını gösterdi. Aynı zamanda albüm Gaon listesine 3.sıradan giriş yaptı. Billboard Hot listesine ise 12.sıradan giriş yaptı ve şu anda 4. sırada bulunmakta. Netizenler grubun yakın zamanda perfect all-kill yapacağına emin.
-----
"Son iki, üç, dört. Sağ dön, çapraz. Sola dön, kalça sağa. Sol el aşağı. Evet aynen böyle. Şimdi yeniden yapalım." Taeyong'un sesi pratik odasını dolduruyordu. Son pratiklerini yapıyorlardı. Grup içinde en iyi dansçı olarak gösterilen Taeyong pratiklerde diğerlerine liderlik ediyordu.
"Taeyong eğer benden geriye bir şeyler kalmasını istiyorsan izin ver dinleneyim." dedi Jungwoo. En ne zaman dinlendiklerini hatırlayamıyordu. 5 saattir yaptıkları tek şey dans etmekti. Sıkıcı olan kısmı ise bu dansın sürekli kendini tekrar etmesiydi. Bir pratik ardından ikinci ve üçüncü pratik geliyordu. Çalan müzik artık beyinlerinin her bir köşesine işlemişti. İsimleri dahî unutmuşlardı.
Taeyong elini beline koydu ve arkasında döndü. Dönmesi ile onu 9 yorgun beden karşıladı. Bazılarının dizleri titriyordu. Bazıları ise bu minik duraksamadan yararlanmak adına hemen yere oturmuştu. Jaemin onlardan biriydi. Eliyle terli saçlarını geriye attı. "Hyung inan ki adım atacak halimiz yok. Hem yeteri kadar prova yaptık. Baksana son 2 saattir hatasız yapıyoruz dansı. İzin ver bitirelim."
Diğerleri Jaemin'e katıldıklarını belli eden mırıltılar bırakmıştı. Taeyong bununla beraber iç çekti ve yere oturdu. Onun yere oturması ile beraber ayakta zor duran üyeler de kendilerini yere attı. Bu sırada gözler Taeyong üzerindeydi. "Çok çalıştık. Haklısınız. Ama yarın önemli biri bizi izlemeye gelecek, biliyorsunuz. Bu yüzden dansımızı olabildiğince kusursuzlaştırmalıyız. Elimizden geleni değil, bedenimizden geleni yapmalıyız. Tüm enerjimizi harcamalıyız bu yolda. Uzun süre çalışmış olabiliriz. Yorulmamız gayet normal.
O sırada Sicheng'in çantasından bir iki titreme ile müzik sesi gelmeye başladı. Sicheng -biraz da zorla- kalkıp çantasına yöneldi ve içerisinde telefonunu bulmaya çalıştı. 30 saniyelik bir çabadan sonra istediğine ulaşmıştı. Kendisini olduğu gibi yere atmıştı.
3 mesaj gelmişti. Hepsi bilmediği bir numaradandı. Acaba şimdiden peşine düşen sasaenglerden biri miydi? Gergince telefonun kilidini açtı ve mesajlara girdi.
Birinin onun peşinde olduğunu anlamasının tek yolu kısacık bir konuşma ile bunu çözmekti. Fakat gördüğü mesajlar onu bir iki saniye şaşkınlığa uğrattı.
X:
Merhaba
Sicheng-shi mi acaba?
Umarım doğru numaradırSicheng:
Kimsiniz?X:
Üzgünüm bunu ilk benim öğrenmem gerek
Zaten size mesaj atarak büyük bir belaya sokuyorum kendim
O yüzden Dong Sicheng olup olmadığınızı söyler misiniz?
Benim cüzdanımı bulan kişi
O siz misiniz?Sicheng:
Nakamoto Yuta?
Evet sizin cüzdanınızı ben bulmuştum
Emin olun hiçbir şeyi karıştırmadım
Sadece cüzdanın kime ait olduğu herhangi bir karttan öğrendim
Zaten ondan sonrası bir şekilde şirketinize ulaşıp cüzdanı onlara teslim ettimYuta:
Biliyorum
Ben sadece kendim teşekkür etmek istemiştim
Yeni çıkış yaptım ve bu yüzden şirketim iletişim halinde olduğum herkesin onların da iyi tanıdığı insanlar olmasını istiyor