TheOr sonunda çıkış yapmıştı. Hemde 13 kişi olarak. Hayranlarının istekleri doğrultusunda Sungchan ve Shotaro'yu gruba eklemişlerdi. Üyeler buna çok sevinmişlerdi çünkü 2 genç çıkış yapmayı onlar gibi hak ediyordu.
Böylesi bir değişiklikten sonra mv çekimleri ve grup fotoğrafları yeniden çekilmiş, albüm yeniden hazırlanmıştı. Fakat bu kimse için sorun değildi. Çıkış vakitlerinin ileri tarihe atılması da önemli değildi. 2 kişinin daha hayalinin gerçekleşiyor olması tüm üyeleri oldukça mutlu ediyordu.
(Taeil-DK, Doyoung-Seungkwan, Xiaojun-Woozi, Kun-Jeonghan, Yuta-Joshua, Lucas-Scoups, Mark-Vernon, Sungchan-Wonwoo, YangYang-Mingyu, Ten-Hoshi, Hendery-Dino, Jeno-The8, Shotaro-Jun)
-------
Allkpop:
YG'nin yeni erkek grubu TheOr ertelenen çıkışlarını sonunda 13 kişi olarak gerçekleştirdi! Essential War:The Riot isimli 1.mini albümleri ve Getting Closer isimli başlık parçalarıyla ortalığı kasıp kavuracak gibiler. Hayranlar şimdiden grubun canlı performansını heyecanla bekliyor. YG şirketinin yöneticisi Ji Chang Wook ise kendi sosyal medya hesabından grubun müzik videosunu paylaşarak bu gençlerle ne kadar gurur duyduğunu gösterdi. Grubun müzik videosu ise 24 saatte 12 milyon izlenmeyi geride bıraktı.
-------
TheOr 1st Mini Album Essential War:The Riot
Playlist
1-Getting Closer
2-My Activity
3-Cause UR
4-Promo
5-7676 on calls
6-Double Trouble
-------
Umutsuz vakaydılar. Johnny, Taeyong ve Jaehyun bilgisayar ekranına kitlenmiş bir şekilde TheOr'un müzik videosunu izliyordu. 4.kez oynatışlarından sonra saymayı bırakmışlardı. En sonunda Jaehyun bilgisayar ekranını kapattı. Taeyong ve Johnny kızgınlık dolu bakışlarını ona çevirmişti. "Biraz daha izleseydik koreografiyi ezberlememiz olasıydı." dedi.
Taeyong hafif bir iç çekti ve kendisini arkasında bulunan koltuğa bıraktı. Johnny de onu kopyalamıştı. "Biraz daha izlemenin ne zararı olurdu ki Jaehyun..." dedi Johnny. Taeil'i izlemek istiyordu. Onun sesini duymak, dans hareketlerini her saniye takip etmek istiyordu. Uzun zamandır onu görememenin acısını böyle çıkaracaktı aklınca.
Yanında oturan Taeyong'un ondan bir farkı yoktu düşünce bakımından. O da çokça özlediği eski sevgilisini izliyordu. Dans edişini çok özlemişti. Her bir hareketi sanki farklı bir anlam taşıyordu. Ten ona göre dans ederken adeta şiir yazıyordu, bir başyapıttı.
Jaehyun ikisinin de ne kadar daldığını fark edebilmişti. Kendisi de Doyoung'dan gözlerini ayıramamıştı bir süre. Ama sonra aradan geçen zamanın verdiği o duygu bir anda gerçeğe dönmesinde yardımcı olmuştu. O hedefleri peşinde koşmuş ve bunu başarmıştı. Bu yol uğruna aralarındaki ilişkiye bir son vermişti. Zamanında kızmıştı Doyoung'a onu bıraktığı için. Ama şimdi bakınca seviniyordu onun için. Hayalleri gerçekleşmişti. En azından bir hiç uğruna ayrılmamışlardı. Saygı duyuyordu. Şimdi sıra ondaydı. Arkasında bıraktığını düşündüğü geçmişi ile geleceği bir arada duramazdı. Kendisi için savaşmalıydı. Tıpkı onun gibi. Özlüyordu ama geleceği aklına geldikçe bu özlem silikleşiyordu.