Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 🥂

485 72 32
                                    

Κάθε τέλος είναι οριστικό και κάθε αρχή καινούρια.

~~~

Τι εννοείς ότι από την στιγμή που ξύπνησα το μόνο που σκέφτομαι είναι αν θα κάνω σεξ σήμερα το βράδυ;

Ή βασικά, τι εννοείς ότι δεν κοιμήθηκα καθόλου όλη νύχτα επειδή σκεφτόμουν ακριβώς αυτό το πράγμα;

Κυριολεκτικά ξαπλώνω στον καναπέ μαζί με τον Τζέις, υποτίθεται βλέποντας παιδικά μαζί του μόνο που χεχ, είμαι ανώμαλη που όσο κοιτάζω τον Μίκι Μάους σκέφτομαι τον Μέισον; Σε μια ακατάλληλη στάση;

Χριστέ μου. Πάει, το έχω χάσει το μυαλό μου. 

Σκουπίζω για άλλη μια φορά τα χέρια μου πάνω στις πυτζάμες μου. Και μόνο που το σκέφτομαι ιδρώνω ολόκληρη. Και τρέμω. Και νιώθω περίεργα.

Δεν είναι ότι δεν θέλω, αλλά...

Βασικά.

Μήπως όντως δεν θέλω;

<<Έιβ σταμάτα να τραβάθ την κουβέρταααα>> γκρινιάζει ο μικρός αλλά τον ακούω στο βάθος. 

Πρέπει να σταματήσω να το σκέφτομαι τόσο. Εννοώ, το σεξ δεν είναι καν τόσο περίεργο όταν είσαι σε σχέση. Και εγώ με τον Μέισον... είμαστε σε σχέση;

Πωπω ένα μπάχαλο επικρατεί στο μυαλό μου και στο δωμάτιό μου. 

Έρχεται η μαμά και κάθεται ακριβώς δίπλα μου με φόρα. <<Τι κάνεις εδώ εσύ;>> ρωτάει και ξεφυσάω. 

<<Βλέπω παιδικά>> δηλώνω και αμέσως καταλαβαίνω πόσο γελοίο ακούγεται. Εδώ δεν έβλεπα παιδικά όταν ήμουν στην ηλικία του Τζεις, κάθομαι και βλέπω τώρα.

<<Δεν κανόνισες καμία έξοδο για σήμερα; Περίεργο>> λέει και τραβάει την κουβέρτα προς το μέρος της. Πως με μια μονή κουβέρτα μπορούμε να σκεπαστούμε τρία άτομα, δε μπορώ να καταλάβω.

<<Η αλήθεια είναι ότι κανόνισα. Για το βράδυ...>> μασουλάω τα χείλη μου και αμφιταλαντεύομαι για το αν πρέπει να της πω τι σχεδιάζω όντως να κάνω το βράδυ ή ψέματα γιατί ντρέπομαι απίστευτα.

<<Θα βγεις με τα κορίτσια;>> ρωτάει χωρίς να με κοιτάζει.

<<Εμ όχι>>

Ωραία θα της το πω. Θα ακούσω τον εξάψαλμο αλλά δεν πειράζει, σωστά; Δεν μπορώ να το κρατήσω άλλο μέσα μου. Οι συμβουλές των κοριτσιών είναι αυτολεξεί: "Όρμα, ο Μέισον είναι μπάνικο μωρό και στο σεξ όλες λένε ότι είναι θεός!"

The best Christmas (Book 1)✔️Where stories live. Discover now