Είμαστε πραγματικά ο εαυτός μας ή προσαρμοζόμαστε στους ρόλους που καλούμαστε να παίξουμε; Και ποιος κάνει την διανομή; Εμείς ή κάποιοι άλλοι;
~~~
Ρουφάω τον καφέ μου αργά αργά και απολαυστικά και κοιτάζω έξω από το παράθυρο της καφετέριας. Δώσαμε με την Κέισι ραντεβού στις 6 και φυσικά έχει ήδη πάει 7 παρά τέταρτο και η Κέισι ακόμη δεν έχει εμφανιστεί.
Τόσα χρόνια κάνουμε παρέα και δυστυχώς ακόμη δεν έχω βρει τον τρόπο για να την κάνω να μην αργεί όταν κανονίζουμε να βρεθούμε. Της έχουμε κάνει όλοι τόσα παράπονα αλλά εκείνη ακάθεκτη. Πάντα μια ώρα πιο μετά θα ρθεί.
Ανοίγω το κινητό μου για να της στείλω ένα ακόμη μήνυμα αλλά δεν προλαβαίνω γιατί σκάει μήνυμα από τον Ντομ.
Χαμογελάω σαν την χαζή;
Χαμογελάω σαν την χαζή.
Από εχθές έχουμε να μιλήσουμε. Και βασικά μετά από αυτό το ηλίθιο όνειρό που είδα, ψιλοντρέπομαι να του μιλήσω.
Άκου εκεί. Να δω στον ύπνο μου ότι φιλιέμαι μαζί του. Θα πέσει φωτιά να με κάψει.
Ανοίγω το μήνυμά του παρόλα αυτά χωρίς καν να τηρήσω το τυπικό "μην δεις αμέσως το μήνυμα γιατί θα νομίζει ότι δεν έχεις ζωή" γιατί πολύ απλά δεν με νοιάζει.
Είμαι απεγνωσμένη. Το ξέρω.
Ντομ: Τι κάνεις; Που βρίσκεσαι;
ΑΧ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ ΜΟΥ. ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ. ΑΑΑΑΑΑΑΑ.
Χριστέ μου. Γιατί κάνω έτσι; Ένα απλό μήνυμα έστειλε.
Εγώ: Βγήκα για καφέ με μια φίλη μου. Και την περιμένω εδώ και σχεδόν 45 λεπτά.
Το βλέπει αμέσως.
Ντομ: Να περάσω καμία βόλτα;
ΚΑΤΣΕ. ΤΙ.
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
<<Μωρή κουκουμάφκα!!!>> ακούω τη φωνή της Κέισι από πίσω μου και πετάγομαι μέχρι πάνω.
<<ΦΙΛΕΝΑΔΑΑΑΑΑΑ>> τσιρίζω και τρέχω για να την αγκαλιάσω. Παραλίγο να ρίξω το μπουκάλι με το νερό και η σερβιτόρα με κοιτάζει εκνευρισμένη. <<ΟΜΑΓΚΑΝΤ ΓΥΡΙΣΕΣΣ>> την σφίγγω επιτέλους στην αγκαλιά μετά από μια ολόκληρη εβδομάδα.
Η Κέισι είναι το πιο σημαντικό άτομο στην ζωή μου μετά την οικογένειά μου. Από μικρές ήμασταν αυτοκόλλητες, με έχει στηρίξει σε τόσα πολλά πράγματα, ακόμη και μετά από ό,τι έγινε με τον μπαμπά μου ήταν από τα ελάχιστα άτομα που συνέχισαν να μου μιλάνε.
YOU ARE READING
The best Christmas (Book 1)✔️
RomanceBook 1- The best Christmas Ένα κρίστμας λοβ στόρυ επειδή η φίλη σας η Ρία σκυλοβαριέται στην καραντίνα. ~November 2020, 28th~ 2020-2021