Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 👑

501 79 58
                                    


Χίλια ευχαριστώ για τις 1k+ προβολές. Χαίρομαι τόσο πολύ που αγαπήσατε αυτή την ιστορία♥

Σημαίνει πάρα πολλά για εμένα. Ξέρω πόσο δύσκολη είναι η κατάσταση και προσπαθώ να κάνω και εσάς και εμένα να ξεφύγουμε λίγο από την όλη φάση και να θυμηθούμε πως είναι τα κανονικά Χριστούγεννα. Και μόνο το γεγονός ότι τόσα άτομα διαβάζετε την ιστορία μου, με ευχαριστεί απίστευτα.

Με συγκινήσατε, αυτό λέω μόνο.

Πολλά πολλά φιλάκια και σοκολάτες σε όλους σας.

HO HO HO🎅🎅

~~~

Παρά τα χθεσινά, σήμερα έχω υπερβολικά πολλή όρεξη.

Όταν λέω "παρά τα χθεσινά" εννοώ κυρίως το κλάμα που έριξα στην αγκαλιά της Κέισι όταν γύρισα σπίτι.

Όσο να ναι, είναι δύσκολο να τον βλέπω με την κοπέλα του, ιδίως αφού παραδέχτηκα και στην κολλητή μου αλλά και στον εαυτό μου ότι... είμαι... τέτοιο μαζί του.

Σιγά μην το πω κιόλας.

Όχι. Δεν με νοιάζει. Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ μαζί του.

Για αυτό εξάλλου σήμερα σηκώθηκα νωρίς νωρίς για να πάω στα μαγαζιά και να αγοράσω όλη την χριστουγεννιάτικη αγορά.

Δεν προλαβαίνω να βγω από το σπίτι και χτυπάει το κινητό μου. ΑΓΧΚ, Ο ΝΤΟΜ.

Βαθιές ανάσες, βαθιές ανάσες...

<<Ναι;>>

<<Έλα, σε περιμένω 20 λεπτά, πότε σκοπεύεις να έρθεις;>>

Ναι. Το ξέρω. Είπα ότι δεν θα ξανασχοληθώ μαζί του. Το είπα.

Αλλά έχω βάλει και ένα στοίχημα. Δεν το ξεχνάω. Οι μέρες περνάνε και πρέπει οπωσδήποτε μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου να αγαπήσει τα Χριστούγεννα αλλιώς θα τρελαθώ.

Οπότε αναγκαστικά τον παίρνω μαζί μου. Όχι ότι θέλω. Αλλά πρέπει.

<<Σε 5 φτάνω. Που είσαι;>>

<<Ούτε που ξέρω. Με το gps ήρθα. Σε μια πλατεία βρίσκομαι με πολλά περιστέρια. ΧΑΧΑΧΑ μόλις κουτσούλησε ένα μια κυρία που πουλάει κουλούρια. ΌΧΙ ΌΧΙ ΔΕΝ ΓΕΛΑΣΑ ΚΑΛΈ ΚΥΡΊΑ... ΑΛΉΘΕΙΑ>> φωνάζει αλλά τα μισά δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου λόγω των αυτοκινήτων που περνάνε από δίπλα μου.

Χαμογελάω μόνη μου.

Γαμώτο. Ποιον κοροιδεύω; Προφανώς και ήθελα να έρθει μαζί μου σήμερα. Προφανώς και θα του έλεγα να έρθει. Και προφανώς δεν θα πάψω να ασχολούμαι.

The best Christmas (Book 1)✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant