Ο Ντομ μέχρι και Παρασκευή θα λείπει. Για να στείλτε χαιρετίσματα, πατήστε το 1. Για να στείλετε φιλάκια, πατήστε το 2. Για να στείλετε ερωτικό μήνυμα, πηγαίνετε αλλού. Το παιδί είναι πιασμένο. ΜΠΙΙΙΠΠΠΠ.
~~~
<<ΘΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ; ΛΕΓΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;>> κοντεύει να πέσει πάνω μου η Κέισι.
Δεν ξέρω τι να της πρωτοπώ βασικά. Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή.
Πίνω μια γουλιά από την σοκολάτα μου. <<Εχθές, σας είχα στείλει μήνυμα στην ομαδική για να βγούμε, θυμάσαι;>> αρχίζω να της λέω και εκείνη γνέφει χαμογελαστή.
<<Αμε. Επίσης θυμάμαι ότι χθες έκανα το καλύτερο σεξ της ζωής μου>> λέει και την κοιτάζω αηδιασμένη. <<Σε περίπτωση που αναρωτιόσουν το λέω>> βγάζει την σακούλα με τα στολίδια από την ντουλάπα της.
<<Ναι, βασικά δεν αναρωτιόμουν>> απαντάω και μαζεύομαι περισσότερο στην καρέκλα μου όσο την παρατηρώ να προσπαθεί να κατεβάσει το άσπρο δεντράκι από τα πάνω φύλλα της ντουλάπας της.
Ακόμη δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο στολίζει τώρα το μικρό χριστουγεννιάτικο δεντράκι που έχει στο δωμάτιό της. Δηλαδή πόσο χαζή είναι αυτή η κοπέλα; Σε 8 μέρες είναι τα Χριστούγεννα, τώρα το θυμήθηκε.
Επίσης, ΣΕ 8 ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Και ο Ντομ δεν είναι εδώ για να κάνουμε όσα έχω προγραμματίσει ώστε να πει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ότι του αρέσουν τα Χριστούγεννα και να ησυχάσει λιγάκι η ψυχούλα μου.
<<Θα μου πεις ρε Έιβερι; Άντε, μισή ώρα σε παρακαλάω>> φωνάζει μόλις κατεβάσει το δέντρο και το αφήσει πάνω στο γραφείο της.
Τι να της πρωτοπώ Τζιζους;;;;
Ωραία μια απλή περίληψη. Τίποτα παραπάνω.
<<Εχθές βγήκαμε με τον Μέισον και πήγαμε στο κέντρο εκεί στα παιχνίδια, ξέρεις>> γνέφει χωρίς να με κοιτάξει. <<Ωραία, μπήκαμε σε αυτό το πλοίο, καράβι πως σκατά λέγεται, εγώ κλασικά ζαλίστηκα και μετά πήγαμε και γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη>>
Με κοιτάζει περίεργα. <<Γράμμα; Εσύ; Πόσο χρονών είσαι θύμησέ μου λίγο>>
<<Σκάσε. Τέλος πάντων, γράψαμε και οι δύο...>>
<<Τι εννοείς και οι δύο;>> με διακόπτει ξανά. <<Κατάφερες τον Μέισον να γράψει γράμμα στον Άγιο Βασίλη;>> αναφωνεί ενθουσιασμένη.
BẠN ĐANG ĐỌC
The best Christmas (Book 1)✔️
Lãng mạnBook 1- The best Christmas Ένα κρίστμας λοβ στόρυ επειδή η φίλη σας η Ρία σκυλοβαριέται στην καραντίνα. ~November 2020, 28th~ 2020-2021