Θεωρία 307: Ο έρωτας είναι σαν το Survivor. Μερικές φορές δεν κερδίζει ο καλύτερος αλλά αυτός που μπορεί και ξέρει να επιμένει και δεν το βάζει κάτω όταν όλοι οι άλλοι έχουν φύγει απ'το νησί.
~~~
<<Του το είπες;>>
Χριστέ μου. Θύμησέ μου λίγο για ποιον λόγο παραδέχτηκα στην Κέισι ότι είμαι τέτοιο μαζί του; Με έχει τρελάνει από την στιγμή που της το είπα ότι πρέπει οπωσδήποτε να του το πω και να το βγάλω από μέσα μου και μπλα μπλα μπλα.
Βλακείες. Ίσα ίσα, καλά κάθεται μέσα μου. Αν του πω ότι είμαι τέτοιο μαζί του δεν πρόκειται ποτέ να μου ξαναμιλήσει. Ποτέ. Γιατί προφανώς και δεν νιώθει το ίδιο και με βλέπει τόσο φιλικά που όχι απλώς δεν είμαι στο φρεντζόουν, αλλά στο μπρόζοουν. ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ.
<<Όχι, Κέισι. Δεν πρόκειται να του το πω>> απαντάω και διορθώνω τα μαξιλάρια στον καναπέ της.
Κατάλαβες; Για αυτό φαγώθηκε να κάνουμε σλιπόβερ σήμερα. Όλη η παρέα βέβαια, όχι μόνο εγώ. Για να με αναγκάσει να του το πω.
ΠΑΡΤΑ ΗΛΙΘΙΑ.
<<Μα γιατί; Πρέπει να του το πειιιςςς>> γκρινιάζει από την κουζίνα. <<Ο τυπάς ξεκάθαρα σε θέλει>>
Θα την βρίσω.
<<Δεν με θέλει>> επιμένω και φοράω τις πυτζάμες μου. <<Και σε παρακαλώ μην επιμένεις. Ο Ντομ έχει σχέση με την Λόρεν...>>
<<...την ξυνίλω, εννοείς>>
<<...αυτήν>> λέω γελώντας <<είναι μαζί της. Δεν πρόκειται να γυρίσει και να κοιτάξει εμένα>> της λέω και την διακόπτω πριν αρχίσει να μιλάει πάλι. <<Μην πεις τίποτα. Τέλος>> πάω στην κουζίνα και κάθομαι στην καρέκλα. <<Ποιους κάλεσες σήμερα;>>
Κοιτάζει την κατσαρόλα με τα ποπκόρν. <<Τον Τζακ>> το αγόρι της και έναν από τους κολλητούς μου <<τον Μέισον>> τον δύδιμο αδελφό του Τζακ <<την Μελίσσα>> αυτή η κοπέλα ακόμη δεν ξέρω τον λόγο που βρίσκεται στην παρέα. Απλά έχει μεγάλο σπίτι με πισίνα. Στην παρέα κανείς δεν την χωνεύει. <<Και τον Κόλτον>> γυρίζει και με κοιτάζει πονηρά.
Πετάγομαι μέχρι πάνω. <<ΠΟΙΟΝ;>>
<<Τι; Γιατί κάνεις έτσι;>> ρωτάει χαμογελαστή και κρατιέμαι να μην την πλακώσω στο ξύλο.
<<ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕΣ;>>
Ωραία, ναι. Ο Κόλτον είναι εκείνος που έλεγε ότι είχαμε κάνει κάτι-σαν-σχέση πριν 1μιση χρόνο.
ESTÁS LEYENDO
The best Christmas (Book 1)✔️
RomanceBook 1- The best Christmas Ένα κρίστμας λοβ στόρυ επειδή η φίλη σας η Ρία σκυλοβαριέται στην καραντίνα. ~November 2020, 28th~ 2020-2021