A három lány másnap leszállt a villamosról, ami a suli előtt tette le őket. Összenéztek majd a nagy pasztell színű sulira tekintettek, annak pedig egy nagyobb ablakára ahonnan Viki integetett ki, az egyik osztálytársuk. Hullámos vörös haja a nagy szél miatt gyönyörű zöld szemébe ment. Hunyorogva nézte őket majd kikiáltott.
-Gyertek pakolni! Jól jönne még pár kéz!-mosolyodott el, majd sietősen becsukta az ablakot. Loretta előre futott, nem várva meg a többieket becsapta a nagy ajtót. Szonja és Eliza sóhajtott és utána mentek.
Amint beértek a hangulat teljesen megváltozott. A nyugodt szeles időben állni teljesen más volt, mint az amit most éreztek. Holnap ugyanis bál lesz, mégpedig a suli századig évét kell majd megünnepelni. Néhány fiú éppen a nagy terembe vitte a nagyobb asztalokat, amiken majd az édességek lesznek. Egy szőke hajú magasabb lány éppen háttal nekik egy létrán állva pakolt fel narancs, illetve kék szalagokat a bejárattal szembeni parafatáblára. A lányok megfordultak a lépcső felé, és meglátták Vikit, aki kicsi, de gyors léptekkel ment hozzájuk. Annyira nem figyelt, hogy belebotlott Mátéba, aki elejtette az egyetlen füzetét, ami nála volt.
-Bocsiiiii.-suttogta Viki és felvette Máté füzetét majd tovább állt. Eliza ránézett a barna hajú fiúra majd szó nélkül odament hozzá.
-Szia, mikor lesz a Diáktanácsnak a gyűlése?-kérdezte, de hangja alig hallatszott az izgatott emberektől.
-Egy fél óra múlva.-felelte megértve halk szavát Elizának majd ránézett az órájára: 09:30. Eliza bólintott majd vissza sétált a barátaihoz, kikerülve néhány lányt akik díszeket vittek az 1. emeletre.
-Lorett, akkor jössz zenéket válogatni?-kérdezte a vörös hajú szeplős lány barátjától, aki egyből bólintott és hamar eltűntek a tömegben. Eliza ránézett Szonjára majd a díszekre bámult.
-Te mit fogsz csinálni? Én egy fél óra múlva leválok tőletek és a DT-vel megyek tervezni.-Sóhajtott a magas lány. Barátja bólintott és Cintiára nézett.
-Én díszíteni megyek, szóval ideje lenne beszállnom.-Szonja megveregette Eliza vállát és elment a dobozokért amik nekik voltak szánva.
Viki és Loretta a második emeleten voltak, egy rádiós saroknak kijelölt helyen, ahol egy laptop előtt ültek, és egy lap fölé hajolva hallgatták a különféle zenéket. Loretta egyfolytába megállt valami nagyon furcsa zenénél, és rákényszerítve Vikit értékes perceket vesztegettek.
-Lorett mondtam, hogy ez nem jó!-kiáltotta már zavartan Viki, amikor egy zene felét végig veszekedték. Loretta felállt, és oda engedte Vikit a laptophoz, aki egyből elkezdte tekerni a saját lejátszási listáját. Míg veszekedtek észre sem vették, hogy egy fiú lépett be, akinek barna haja jól állt kékes barnás szeméhez. Kiváncsi modorával elkobozta a lapot amire a lányok írtak és gyorsan elolvasta ami rajta volt.
Gyors zenék: Iris(NCS)- The friendzone
Hangover- Taio Cruz
Sun is shining- Axwell
Seasons- Futuristik & Whogaux remix
Lassú zenék: When I look at you- Miley Cyrus
Reene's song- Bazzi
-Hé!-kiáltott Viki majd mikor megfordult elmosolyodott.-Szia Milán.
-Ajh..-Sóhajtott Loretta amint nézte a nyálas szemkontaktust és gyorsan beleavatkozott.
-Add vissza azt a lapot, még nem vagyunk kész!-tépte ki a fiú kezéből aki udvariasan elengedte. Viki nagyot sóhajtott majd visszafordult az asztalhoz.
-Oh uhm.. Viki, ugye eljössz velem a bálra?-szólalt meg Milán a nagy csendben. Viki nevetett majd visszafordult hozzá.
-Kivel mással mennék te kis butus.-Nyújtotta ki a nyelvét a szeplős lány. Loretta hányni akart, de magában tartotta.
-Ezt egy igennek veszem.-Vakarta meg nyakát Milán. Gyorsan elköszönt tőlük és leszaladt a lépcsőkön, egyenesen a többiekhez.
Három 10.-es fiú lépett be a középső udvarról. Középen egy magas, szőke hajú fiú ment, szürkés-kékes szeme felcsillant a sötét folyosón. Arcán egy félmosollyal ment elől. A fal mellett egy pulcsit hordó fiú haladt, hajából néhány fekete tincs látszott a kapucni miatt. Cipőjét bámulva tartotta a tempót. A magas fiú jobb oldalán pedig egy alacsonyabb szeplős fiú baktatott, vörös haja zöld szemébe lógott. Milán odafutott hozzájuk.
-Sziasztok skacok!-köszöntötte őket majd mögéjük pillantott.- Minden asztal megvan?
-Még kettőt kell levinni, jól jönne a segítség.-Szólalt meg Adrián, vörös haját hátra simítva. A többiek helyeslően bólintottak. A barna hajú barátjuk felsóhajtott és megfordult, elindulva az emeletre. A fiúk nagy léptekkel utána mentek, el haladván Szonja és Cinti mellett, akik a parafatáblára tűzdeltek.
-Ne oda! Mondtam, hogy alulra kellenek a narancs gömbök!- ordította le Szonja fejét Cinti. Kék szeme ingerültséggel telt meg, nem tudta irányítani díszítő társát.
-Attól még, hogy jól tudsz rajzolni, nem azt jelenti, hogy kreatívabb vagy.-Jelentette ki idegesen Cintia, majd visszafordult, hogy feltegyen további kettő gömböt a következő szöveg fölé:
"100 éves lett az Aimee Cotlay Gimnázium"
-Nah, eddig milyen?-fordult Szonja a szőke lányhoz, aki éppen mászott le a létráról. Cintia végignézett a táblán, majd felsóhajtott.
-Csodás..-Mormogta, megigazítva lila blúzát, ami egy fekete leggingsbe volt betűrve. A két lány összetette a két nagy dobozt, majd a létrával együtt elmentek az ebédlőbe, ahol visszaadták a többieknek a maradék kellékeket.
A nagy felforgás közben a 10. osztály termébe nyugodtság volt. A kör alakú terembe fele annyi pad volt, mint minden rendes napon, sok padot levittek az ebédlőbe. Az ablakok ki voltak nyitva, a termet szellőztetve. A székek szanaszét voltak hagyva. Az egyik padon egy magas férfi tanár ült. Haja ősz volt, szeme szürkén világított. Vele szemben 12 diák ült a székeken, közöttük volt 3 10.-es. Máté és Eliza egymás mellett ültek, mögöttük pedig Linda jegyzetelt.
-Szóval gyerekek, a ruha szabályok megvannak, igaz Eszter és Botond?-kérdezte a tanár két 11.-estől, akiknek a kezébe egy lap volt. A két magas tanuló bólintott, majd a sötét barna hajú fiú meglengette a lapot ami a kezében volt. Botond elkezdte sorolni a szabályokat, nem volt túl sok, de tömören elmondott mindent. A tanács következő részei arról szóltak, hogy a 12 diák megbeszélte a bál alapjait, rendszerét és menetét.
YOU ARE READING
Kilenc Élet-A Kiválasztottak
Teen FictionHárom lány története,akikkel egyre furább dolgok történtek..Talán mégis létezik másik világ? Írók: @Owle06 @Esther66556 @cutegirl00101