Po szkole Akisa i Shoto poszli na szkolny dziedziniec gdzie dziewczyna dała paczkę Todorokiemu. Chłopak chyba po raz pierwszy był uśmiechnięty. Jednak gdy otworzył karton jego uśmiech znikł. Wtem szybko upuścił karton i pobiegł z krzykiem sześciolatki w stronę wyjścia. Jako że prank mi się udał zatarłem dłonie ze złowieszczym uśmiechem. Widząc zakłopotaną niebieskowłosą lekko zawstydzony odszedłem z tamtego miejsca by wrócić zadowolony do domu. Do piątku starałem się robić tej dwójce żenujące pranki by zniechęcić Shoto do Akisy. Być może mi się to udało.
Jest piątek i dziś okaże się czy Shoto zjawi się pod drzewem Sakury . Akisa zaprosiła go na to spotkanie o 17 jednak jeśli się nie zjawi to probs dla mnie.
Stałem nieopodal drzewa i obserwowałem całą sytuację. Moja pani już stała pod drzewem . Czekała jednak do 17.10 A on nie zjawił się co oznacza że ewidentnie odmówił jej . A to oznacza że znów uratowałem tyłek mojej Akisie Chan ,przed jakimś zboczeńcem. Postanowiłem wykorzystać moment i podbiegłem do niej pod drzewo.
- A Ty tu czego ? - podniosła brew. Jednak nie mogłem z siebie wydusić ani jednego słowa. Wkurzyłem się, zacisnąłem pięści i spojrzałem w dół- Wiedziałam. Dzisiejszy dzień jednak mógł być gorszy. Przez twoją mordę. - powiedziała po czym zaczęła się oddalać. Miałem tę okazję! Jedną niepowtarzalną okazję! Nigdy sobie nie wybaczę jeśli znów ktoś napatoczy się u jej stóp.
Wróciłem do domu. Smutno usiadłem przy biurku. Wpatrywałem się na tapetę komputera jaką była ona. Wkurzony na siebie ,myślałem co mógłbym dla niej zrobić. Chwyciłem za telefon i postanowiłem napisać do tego zboczeńca.
Baku : Szamto!
Info Kun : Dla Ciebie " ekscelencjo ".
Baku : Morda ! Todoroki wyeliminowany! Co teraz !
Info Kun : No teraz twoja panna pisze smski z Aoyamą. Umówili się do teatru w ten czwartek. Jestem pewien że Aoyama zakochał się w Akisie.
Baku : No nie Noo kurde coooo!? Ta baba mnie wykończy.. Co ja mam teraz zrobić!?
Info Kun : Nie możesz dopuścić by poszli razem do teatru.
Baku : Tyle wiem pustaku!
Info Kun : Kiedy fryzura Aoyamy jest w nie ładzie nie wyjdzie on do ludzi.
Baku : I co jeszcze!? To za mało!
Info Kun: Wiesz że jest osłabiony kiedy za bardzo używa lasera z paska ?
Baku : Dobra . Ryj ! Sam już sobie dam radę.
Info Kun: Tylko się pośpiesz bo zanim się obejrzysz będzie smyrał laserem Akisę po biuście w tym teatrze
Baku : Ryyyyj!
CZYTASZ
Yandere Boyfriend | Bakugou | Bnha | ZAKOŃCZONE|
FanfictionDruga klasa przyniesie wiele nowych wrażeń. Do klasy 2A do której chodzi młody Bakugou Katsuki ,dołącza z równoległej klasy ,dziewczyna o imieniu Akisa Yoiwaru. Chłopak zakochuje się w niej . Dziewczyna ma bowiem wielu adoratorów. Opowieść na podst...