Następnego dnia przyszedłem uradowany do szkoły. Po uroczystym zebraniu na sali ,kiedy Pan Dyrektor pożegnał z całą szkołą Aoyamę i Hitoshiego, postanowiłem pójść do klasy . Wtedy ujrzałem że Akisa siedzi w ławce z Iidą który właśnie prawił jej kazanie na temat prawidłowego noszenia mundurka. Dziewczyna nie wykazywała zainteresowania jego przemową a jego męskim i dojrzałym zachowaniem nie spodobało mi się to. Wściekły spojrzałem na tą dwójkę i starałem się coś wymyślić by odciągnąć okularnika od mojej pani.
Iida na pozór jest mądry. Ale to debil. On nawet nie wie że Akisa jest w niego wpatrzona. Więc łatwo mu będzie powiedzieć że jest w nim zakochana dziewczyna. Zawstydzi się i stchórzy. Jestem tego pewien.
Info Kun: O mądrala na dwunastej !
Baku : Widzę .
Info Kun : Jak wyślesz mi dziesięć zdjęć majteczek to powiem Ci co robić
Baku : Myślałem nad tym by po prostu z nim pogadać ale jak tak stawiasz sprawę
Info Kun : dziesięć zdjęć i mówię co dalej
Baku : Wracam za godzinę.
Wtedy poszedłem porobić zdjęcia dla tego idioty. Tym razem nie dałem się złapać dzięki czemu dość szybko odpisałem temu debilowi by powiedział co mogę z tym zrobić.
Info Kun: Super. A więc myślę że Iida nie lubi głupich dziewczyn.
Baku : Więc jeśli....
Info Kun: Podrzuć Iidzie fałszywe notatki które przekaże Akisie po lekcjach. Myślę że jutro kiedy będzie ją przepytywał zawiedzie się jej prostolinijną wiedzą.
Baku : To będzie kebab z sosem łagodnym
Info Kun: A nie czasem bułka z masłem
Baku : Czepiasz się szczegółów.
Tak jak powiedział ten palant zrobiłem to co powiedział. Napisałem fałszywe notatki i podrzuciłem je Iidzie tak by ten podał je mojej ukochanej. Dzięki temu Akisa nauczy się na jutro moralnych bzdur a chłopak zawiedzie się na jej głupocie.
Następnego dnia faktycznie Iida zaczął przepytywać Akisę . I niecwygladał on na zachwyconego. Wyglądał jak by miał zaraz wyjść z sali.Czekałem do piątku. Akisa i Iida spotkali się pod drzewem Sakury . Zdołałem będąc za drzewem usłyszeć ich rozmowę.
- Wiesz Iida. Nigdy nie sądziłam że mogła bym coś do Ciebie poczuć. Ale teraz wiem . Wiem że mi się podobasz ! - poczułem ukłucie w sercu kiedy to uslyszałem jednak wiedziałem że i tak on nie przyjmie jej wyznania.
- Nie musisz być mądra byś mi się podobała! - powiedział to A mi stanęło serce. Jak to !? Co do ...
- Bądź moim chłopakiem Iida Kun ! - Akisa miała bardzo zadowolony głos co mi się nie spodobało. Ten cymbał się zgodził. Oficjalnie zostali parą. Jednak nie dałem za wygraną. Kiedy się rozstali zaplanowałem, plan zemsty i zadzwoniłem do Kirishimy.
- Weź ze sobą wiadro z benzyną i zapałki. - powiedziałem tylko i się rozłączyłem. Po uplywie prawie godziny zjawił się Kiri z przedmiotami o które go poprosiłem.
- Co chcesz z tym zrobić? - zapytał z dziwnym uśmiechem.
- Spierdalaj do domu. - odchrząknąłem a ten poszedł. Pobiegłem z wiadrem w stronę Iidy i celowo przewróciłem się i wylałem benzynę na chłopaka. Po czym odpaliłem zapałki i rzuciłam w niego. Jak każdy mógł by się tego spodziewać. Spalił się.
CZYTASZ
Yandere Boyfriend | Bakugou | Bnha | ZAKOŃCZONE|
FanficDruga klasa przyniesie wiele nowych wrażeń. Do klasy 2A do której chodzi młody Bakugou Katsuki ,dołącza z równoległej klasy ,dziewczyna o imieniu Akisa Yoiwaru. Chłopak zakochuje się w niej . Dziewczyna ma bowiem wielu adoratorów. Opowieść na podst...