ROZDZIAŁ SPECJALNY !
Hejo ,jako że widze że ta gówno książka sie przyjęła. A to przecież cringe jak nie wiem ,nawet pani z kiosku która mi śliwki na rynku kupuje powiedziała że to cringe totalny (ehm niestety ta pani nie istnieje a chciałam to napisać bo nie mam znajomych przez bycie weebem sadge) . Wracając! To z tej racji łapcie rozdział specjalny ! Miłego czytania 💥
Po rozmowie z Deku minął już cały tydzień. Ale absolutnie nic się nie wydarzyło. Akisa nawet nie spojrzała ani na mnie ani na brokuła. Byłem ciekawy co stoi za tym wszystkim . Dlatego skorzystałem z dosyć ładnego poniedziałkowego poranku i odważyłem się pójść do Akisy i zapytać ją wprost.
Przekraczając szkolny próg skierowałem się do klasy. Usiadłem w ławce. W ciągu ostatnich paru tygodni wiele się wydarzyło. Od kilku dni zaczęło męczyć mnie sumienie. Tak jak bym widział ich dusze siedzące aktualnie w ławkach w klasie. Zabiłem tylu niegdyś dla mnie kolegów. Siedziałem w ostatniej ławce. Przyglądałem się wszystkim . Nie dostrzegłem jednak ani Deku ani Akisy. Pomyślałem że pewnie jednak Deku dał radę zdobyć jej serce. Mój mózg jednak był szargany przez te okrutne rzeczy które zrobiłem, niż interesował się co owa dwójka robi. I na chuj się tak starałem...
Lekcje zleciały jak z bicza strzelił a wychodząc ze szkoły moje myśli krążyły wokół samobójstwa. I tak już nigdy nie przywrócę ich do żywych. I tak Akisa nigdy nie będzie moja. I tak zawiodłem mamę. I tak już nigdy nie zostanę bohaterem. Już w mojej głowie wieszałem sobie sznur wokół szyi kiedy usłyszałem wściekły kobiecy głos.
- Katsuki ! Gdzie leziesz ? - odwróciłem się i zobaczyłem Akise. Miałem ochotę upaść przed nią na kolana i błagać o wybaczenie. Gdyby ona wiedziała... - Musisz pójść ze mną bo mamy do pogadania. - odwróciła się i zaczęła powoli iść w kierunku szkoły. A może ona wie ? A może zakochała się w końcu we mnie ? Postanowiłem pójść za nią ale przed tym koniecznie napisałem do Info Kuna. Może on coś wie.
Baku: Ej gadzie! Wiesz może o co chodzi ?
Zero odzewu..
Baku: No we ...Ja nie wiem co się dzieje !
Baku: Cholera ! Nie denerwuj mnie ! Nie rób mi tego ! Odpiiiiiiiisz!
Baku : Grabisz sobie jeśli ze mną pogrywasz śmieciu !
Nadal zero odzewu.
Baku: Dobra. Słuchaj jak się nie odezwiesz do jutra to sam cie znajdę.
Po napisaniu ostatniej wiadomości schowałem telefon do kieszeni. Zorientowałem się że cały czas szedłem za Akisą . I zamiast się tym jakoś zainteresować, to zrobiło mi się fatalnie źle z powodu że ten idiota nie odpisywał. Może jest chory ?
- Z kim tak intensywnie pisałeś ? - zaśmiała się błękitno włosa.
- Z nikim. - odparłem.
- Kto to Nicki? - przez ten jej tekst parsknąłem śmiechem. Jak widać mój poziom humoru jest w cholere niski i łatwo mnie rozśmieszyć j kogoś lubię. - To tutaj. Chciałam Ci coś pokazać. - stanęła przed drzwiami naszej klasy.
- Co ? A wiesz że przecież pewnie już wszyscy poszli do domu ? - zapytałem z głupim uśmieszkiem. Wątpię by taka laska wchodziła ze mną do pustej klasy by wyznać mi swoje uczucia skoro nawet sie w sumie nie znamy.
Akisa otworzyła drzwi, klasa była znów pełna. Pomyślałem że to jakiś durny sen . Wszyscy których się pozbyłem byli tutaj. Tylko kurwa jak skoro nie żyją. A może to są te dusze co siedziały w mojej głowie? O chuj ,chyba muszę iść do psychiatry. Co się ze mną dzieje ?!
- Katsuki , pora ci chyba wszystko wyjaśnić. - zachichotała dziewczyna - A zatem wszystko wiedzieliśmy od początku. To był plan All Mighta ! Chciał on przeprowadzić test ogólnoświatowy w każdej bohaterskiej szkole czy uczeń chodzący do akademii dla bohaterów mógłby stać się złoczyńcą. Jak widać tak. Na świecie istnieje aż 6 takich przypadków a jednym z nich jesteś Ty. Hahah ale masz ryj ! Wyglądasz jak po wylewie ! - powiedziała dziewczyna a mnie totalnie zatkało.
- Dokładnie, młoda Yoiwaru! To wszystko było ustawione ! Akisa ma niezwykły dar tworzenia idealnej kopii człowieka. Twoje morderstwa nie były dokonywane na osobnikach ludzkich a na kopiach . Twoje przewinienia zostały rozpatrzone w bazie ,dlatego zostajesz pod obserwacją. Ale nie martw się! Czeka cie teraz specjalny trening młody Katsuki ! - zaśmiał się All Might swoim charakterystycznym śmiechem.
- A - A gdzie ci debile byli przez ten cały czas !? - zapytałem patrząc na żywych kumpli.
- Byliśmy na specjalnym obozie rekreacyjnym dla młodych bohaterów. I był odjazd. Naprawdę stary bardziej męskiej rzeczy chyba nigdy nie widziałem! - zaśmiał się Kiri.
- Noo wy się tam bawiliście a ja nadal jestem w związku z kopią....- Jirou spojrzała na kopie Denkego siedzącego obok.
- To nadal kopia? To gdzie ten przychlast? - zapytałem.
- W wc. - tyle usłyszałem od Minety siedzącego tuż przedemną . No ale jego nie musieli przywracać do szkoły. Jego tu nie potrzebujemy.
Po pół godzinnej rozmowie doszedł do nas w końcu Kaminari i Deku którzy też się śmiali z całego projektu. Tylko nie ja. Nie byłem zachwycony tym że zrobili ze mnie króliczka doświadczalnego.
Po zakończonej rozmowie Akisa zaproponowała żeby pójść razem do domu. Rzecz jasna zgodziłem się.Miło sobie rozmawialiśmy kiedy po głowie nadal chodziło mi jedno pytanie.
- Co z Info Kunem ? Kto nim jest ? - zapytałem. Nie miałem ani grama szacunku do tego szczura , ale... no dobra lubiłem tego debila . Ale chciałem wiedzieć kto nim jest i czemu nie odpisuje .
- Chciałbyś go poznać? - zapytała na co tylko skinąłem głową. Akisa powiedziała że zatem pójdziemy do jej domu. Mam nadzieje że nie okaże sie być ona tym info kunem. Uznał bym ją za ekstremalnie zboczoną.
Wszedłem do jej domu i usiadłem na kanapie. Po chwili przyszła Akisa i jakiś typ w białych włosach.
- To jest Ikuto. Mój starszy brat ! Poznaj Info Kuna a ją ide zrobić herbaty. - powiedziała I wyszła z salonu.
- To poważnie ty ?
- A ktp ci kazał dać Todorokiemu czajnik co? - usiadł obok i założył ręce za siebie .
- Jesteś kurwa zboczony. I kurwa nienormalny ! Kto normalny pisze "idź go zabij" .
- Taka była moja rola w tym doświadczeniu. I poza tym to było zabawne patrzeć jak czasem się kompromitowałeś przed siostrą albo to twoje zarzenowanie jak pisałem Ci o gaciach hahah !
- Jesteś nienormalny typie.
- Czyli nie chcesz ze mną utrzymywać kontaktu ? Szkoda myślałem że ty i Akisa...
- Japa! To jaki masz plan ?
- Aaa czyli jednak !
- Dawaj wskazówki!
- Za pięć zdjęć majtek zagwarantuje ci -
- Nie ! Żadnych majtek do cholery !
- No dobra...To Akisa lubi..-
I tak się prawidłowo kończy ta historia . Musicie mi wybaczyć za zwlekanie z tym rozdziałem. Ale czekałam na moment w którym zobaczę że książka ma więcej zasięgów. Dlatego cieszę się że byliście do końca i mam nadzieję że rozdział się spodobał. Od samego początku chciałam by książka zakończyła się family friendly więc no. Na koniec bardzo chciała bym jeszcze raz podziękować za tyle gwiazdek i komentarzy jak i wyświetleń! Pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru / nocy 💥 ciao ! 💗
CZYTASZ
Yandere Boyfriend | Bakugou | Bnha | ZAKOŃCZONE|
FanfictionDruga klasa przyniesie wiele nowych wrażeń. Do klasy 2A do której chodzi młody Bakugou Katsuki ,dołącza z równoległej klasy ,dziewczyna o imieniu Akisa Yoiwaru. Chłopak zakochuje się w niej . Dziewczyna ma bowiem wielu adoratorów. Opowieść na podst...