Tym razem do czwartku nie robiłem kompletnie nic by wyeliminować Aoyamę. Akisa w tym czasie razem z blondynem pomiędzy lekcjami chodzili do klasy teatralnej i przebierali się w różne stroje i nagrywali razem zasrane tik toki. Jednak w czwartek postanowiłem zrealizować swój plan .
Z rana kiedy niemal spóźniony Aoyama szedł w stronę szkoły, schwytałem go od tylu i przytknąłem chustkę nasączoną usypiającą substancją do jego nosa. Chłopak po chwili zasnął, wtedy mogłem go porwać i zamknąć w piwnicy. Nie szedłem tego dnia do szkoły. Postanowiłem torturowac Aoyamę aż do następnego poniedziałku. Pomyślałem że może mi się przydać.
W sobotę przysiadłem spokojnie na kanapie z myślą o mojej pani. Wtedy dostałem powiadomienie. Ah to pewnie ten zboczony idiota! A w sumie ! Dobrze że pisze , muszę mu się pochwalić moją zdobyczą.
Info Kun: Mam nowe wiadomości!
Baku : Jestem wolny i to koniec z użeraniem się z innymi pieprzonymi wielbicielami!?
Info Kun: Nie sądzę. Akisa właśnie spędza wieczór ze swoją mamą i jej przyjaciółką przy herbacie.
Baku : W czym problem ? Bo nie kumam xD
Info Kun: Przyjaciółka mamy Alisy ma syna. O ile pamiętasz Shinsou Hitoshiego który potrafi władać umysłem. Chyba nie chcesz by kontrolował pusię twojej ukochanej ?
Baku : Nosz ..no Ty chyba żartujesz! Który to już!? Ja mam już dość!
Info Kun: Ah..czyli już ci nie zależy?
Baku : Mów co wiesz.
Info Kun : Jutro idą razem do szkoły. Sam coś wymyśl ja mam fajrant na dziś!
Baku : Co !? Ale musisz mi pomóc Ty tępy fiucie zbolały!!!
Info Kun : Nie xD Ja tylko pisze z Tobą dla zdjęć majteczek.
Nie no on sobie jaja robi ! Po pisaniu z tym nieudacznikiem poszedłem spać. A w poniedziałek rano wypuściłem Aoyamę do szkoły. Był torturowany od czwartku do dziś więc nie było problemu z tym by cokolwiek teraz chciał zrobić z Akisą. A skoro o niej mowa ,faktycznie szła teraz z Hitoshim przy jego nodze jak grzeczny piesek. Więc wpadłem na świetny pomysł. Skoro Aoyama teraz był kompletnie odmużdżony mógłbym teraz zrobić coś co chciał bym sam zrobić gołymi rękoma. Jenak kiedy blondas to zrobi nadal będę niewinny. Pobiegłem do szkolnej stołówki ukradłem nóż i pobiegłem z powrotem do Aoyamy.
Podałem mu nóż i kazałem zabić Shinsou. Chłopak grzecznie poszedł pod wpływem mojego rozkazu. Zmierzał do chłopaka po czym naskoczył na niego i zaczął dźgać go nożem po czym znożował i sam siebie. Wszyscy wokół byli przerażeni. Akisa także. Jednak ja w duchu bylem przeszczęśliwy widząc jak pozbywam się obu rywali na raz .
Uczniowie zaczęli uciekać za to Akisa z płaczem zadzwoniła po policję. Nikt jednak nie dowiedział się o tym że to była moja interwencja w to.
CZYTASZ
Yandere Boyfriend | Bakugou | Bnha | ZAKOŃCZONE|
FanficDruga klasa przyniesie wiele nowych wrażeń. Do klasy 2A do której chodzi młody Bakugou Katsuki ,dołącza z równoległej klasy ,dziewczyna o imieniu Akisa Yoiwaru. Chłopak zakochuje się w niej . Dziewczyna ma bowiem wielu adoratorów. Opowieść na podst...