W poniedziałek rano zaobserwowałem idąc z Kirishimą, na końcu korytarza Akisę z Todorokim. Wydawało by się że tylko pokazywał jej książkę i przekazywał notatki. Jednak wewnetrznie strasznie czułem się podirytowany.
- Hej Bakugou co się dzieje ? - usłyszałem Kiri obok .
- Chuj Cię to. - odpowiedziałem i spojrzałem znów w stronę Akisy. Głupia baba. Co jej może się podobać w nim ? Nudny i dziwny samotnik. Kujon i do tego grzeczny. Co on sobą reprezentuje. Nawet w pierwszej klasie jak miałem z nim pojedynek to okazał się być pizdą.
- Gapisz się na niego jak w obrazek. Podoba Ci się Todoroki ? - Zaśmiał sie czerwonowłosy.
- Spieprzaj Eijirou bo Cię zmiotę z powierzchni Ziemii chuju drętwy! - burknąłem i poszedłem do klasy. Lekcje się jeszcze nie zaczęły dzięki temu miałem czas by napisać do Info Kuna ,by wymusić od niego wskazówki.
Baku: Potrzebuje czegoś co mogło by skompromitować dwukolorowego.
Info Kun : Podam Ci wskazówki za pięć zdjęć majtek dziewcząt z twojej szkoły.
Baku : Jaja sobie robisz ?!
Info Kun: Albo dajesz mi fotki albo sam obmyślasz eliminację.
Baku : Hmmph...żałosne. Zrobię to .
Info Kun: Dobrze że się rozumiemy.
Mimo iż jego propozycja była absurdalna to nie miałem wyjścia. Musiałem zrobić te zdjęcia by osiągnąć swój cel . Zdobyć serce Akisy. Bez względu na konsekwencje. Na przerwie ukradkiem podchodziłem do dziewczyn by zaraz potem cyknąć zdjecie ich majtkom.
Szedłem właśnie za Ochako by zrobić ostatnie zdjęcie dla Info Kuna.- Ah Bakugou ! Podoba Ci się nasza koleżanka Uraraka co ? Radził bym Ci jednak zaprosić ją na randkę niż fotografować jej bieliznę! Do szkolnej psycholog już! - za mną stał All Might. Ale wtopa nosz kurww..
Jednak poszedłem do tej psycholog.- Co się stało? Po co ci zdjęcie bielizny koleżanki z klasy ? - musiałem wymyślić coś co pozwoliło by mi się sensownie wytłumaczyć.
- To był pomysł Kirishimy. To był zakład. - oby to łyknęła.
- Proszę więcej nie brać udziału w durnych zakładach . Nie rób tego więcej. Możesz wyjść. - to był przypał. Jednak nadal brakuje mi jednego zdjęcia majtek. Postanowiłem że i tak zrobię to zdjęcie majtek Ochako. Kiedy nikogo nie było w pobliżu, zakradłem się od tyłu brunetki i szybko strzeliłem zdjęcie po czym uciekłem. Usiadłem przed klasą i spojrzałem w telefon.
Info Kun : Świetnie. Cieszę się że udało Ci się zrobić te zdjęcia.
Baku: Przez Ciebie wkopałem w to przyjaciela Ty przykurwiu!
Info Kun: Chcesz by Akisa była twoja czy nie ?
Baku : Co teraz ???
Info Kun: Wskazówka jest taka że Todoroki boi się czajników. Zrób z tą wiadomością co chcesz. Dobrej zabawy.
Baku : Co ja mam niby z tym zrobić!? To są jakieś jaja !?!?!?
Info Kun: Miłej. Zabawy.
Wtedy schowałem telefon i poszedłem zobaczyć co robi niebieskowłosa. Jak się okazało właśnie przygotowywała swoją figurkę z gliny jaką jest dwukolorowy do zapakowania w pudełko. Jak mniemam jest to prezent dla niego. O ile dam radę teraz znaleźć czajnik, uda mi się podmienić figurkę na właśnie to urządzenie do zaparzania. Durne jest to w co się wpakowałem. Że też muszę robić takie coś!
W klasie Pana Aizawy znalazłem czajnik i pobiegłem z nim do sali z której właśnie wyszła Akisa. Spojrzałem Na jej rzeczy . Dowiedziałem się o niej że jest artystką. Po czym wziąłem figurkę z gliny i schowałem pod marynarkę. Do kartona schowałem czajnik i zakleiłem opakowanie taśmą. Przy okazji zabrałem z torby dziewczyny jej szminkę. Tak by.. nosz kurwa! Po prostu by mieć jaką kolwiek jej własność.
Wyszedłem z sali i udałem się na lekcje.
CZYTASZ
Yandere Boyfriend | Bakugou | Bnha | ZAKOŃCZONE|
Hayran KurguDruga klasa przyniesie wiele nowych wrażeń. Do klasy 2A do której chodzi młody Bakugou Katsuki ,dołącza z równoległej klasy ,dziewczyna o imieniu Akisa Yoiwaru. Chłopak zakochuje się w niej . Dziewczyna ma bowiem wielu adoratorów. Opowieść na podst...