THT 57 KOMUTANLAR

62 12 30
                                    

BU GECE İKİ BÖLÜMLE GELDİM LÜTFEN EMEĞE SAYGI OLARAK OY VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER❤️‍🩹

2 gün süren yolculuk sonucunda Jeyan topraklarına varan Asral ve Ledan askerlerini Jeyan ve Ledan askerleri karşılamıştı. Atının üstünden kendisine bakan Komutan Arat'a bakıyordu Ardıl elini uzatarak Asral'ın atından inmesine yardımcı olmuştu.

"Komutan Arat ve Jeyan askerlerini yeniden bu topraklar da görmek ne güzel." Komutan Arat'a baş selamı vermişti Komutan Arat'ı tanıyordu Kral Alpagu onları buraya gönderdiğinde tanışmışlardı.

"Demek söz ettikleri Asral sendin bilseydim senin olduğunu kimsenin seni zorla tutamayacağını anlardım." Asral kendisine gülümseyen Komutana gülerek karşılık vermişti. Komutan Arat'tan ara sıra kılıç talimi almıştı Asral'ın nasıl bir kız olduğunu biliyordu burada kaldığı süre zarfında onu tanımıştı.

"Benim durumumun nasıl olduğunu görmek istediğinizi söylediklerinde minnet duydum." Komutan Barlıbars hem karısına hem de Komutan Arat'a bakıyordu. Nedensizce içinde hafif bir kıskançlık peyda olmuştu evet bir tarafta dostu olsada neticede sevdiğin kadının başka bir erkeğe gülmesi onu rahatsız etmişti.

"Hiç bir Jeyanlıyı zulme mahkum etmeyiz." Asral minnetle gülümsediğinde başını Barlıbars'a çevirmişti Barlıbars ise çatık kaşlarla ikisine bakıyordu.

"Size müteşekkirim antlaşmadan malumatım oldu Krallığımızın zafer kazanması beni çok sevindirdi"Komutan Arat ile konuşmaya devam etmişti. Komutan Barlıbars yerinde gerginlikten zor duruyordu.

"Komutan Barlıbars'ın hanımı olduğunuza şaşırdım ama sizi kutlarım Komutan Barlıbars diğerlerine benzemez merttir. Ledan'da Jeyanlıların gördüğü muameleden haberimiz oldu neticede siz Ledan Komutanının hanımı olsanızda bir Jeyanlınız durumunuzu öğrenmek için sizi Jeyan topraklarına getirmelerini istedim." Komutan Barlıbars daha fazla uzakta durmayarak onların yanına gelmişti.

"Komutan Arat, size minnettarım ama merak etmeyin durumum iyi buradan Barlıbars ile kendi isteğimle Ledan'a gittim. Sizin de dediğiniz gibi beni bir şeye zorlayamazlar." Hafif tebessüm etmişti Komutan Arat başını sallamakla yetindi. Kızın zorla götürülmemiş olması içinde ki kuşkuyu yok etmişti.

"Artık yola koyulma vaktidir." Barlıbars daha fazla dayanamayarak söze girmişti. Komutan Barlıbars askerlerine ve Ledanlılara seslendi.

"Ledan askerleri ve Ledan halkı yola koyulma vakti geldi acele edin." Asral Barlıbars'a söyleyerek ablasıyla ve diğer Jeyan halkıyla hasret giderip vedalaşmıştı artık gitme vakti gelmişti.

Ledan askerleri ve Ledan halkı yola koyuldu Jeyan Komutanı Arat her köşeye konuşlanacak asker yerleştirmişti. Jeyan halkı askerlerle gelen at arabalarına binerek Jeyan'a yola koyulmaya başlamıştıvenliği hat safhaya çıkarmışlardı. Burada düzeni kurduktan sonra Komutan Arat'ta Jeyan'a dönecekti.

🗡️

Prensesin son sözleri ile Prensesin ne demek istediğini anlamayan Mia, soran gözlerle Prensese bakmıştı. Kral da bu olayda Mia'nın dahlinin olup olmadığını çözmeye çalışıyordu.

"Bundan sonra kısa bir süre baş yardımcım olmayacaksın" Mia'nın gözleri dolmuştu istemeden Prensesi kırmış olabileceğini düşünüyordu.

TEHLİKELİ TOPRAKLAR 1 VE 2. SERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin