YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYINIZ KEYİFLİ OKUMALAR🫶🏻
"Kim götürdü asral ablanı" Komutan Arat sert çıkan sesiyle konuşurken gözleri kızın her hareketini inceliyordu. Kız elini bir yöne doğru işaret etti. Kızın işaret ettiği yer Komutan Barlıbars'ın olduğu yerdi. Komutan Arat kızın kolunu takip ederek işaret ettiği yöne baktı. Komutan Barlıbars'ı görmesi ile kaşlarını çatmıştı. Kızın yanından uzaklaştı ve Komutan Barlıbars'a yaklaşmaya başladı. Komutan Barlıbars bu duruma oldukça gerilmişti.
"Kız niye seni işaret eder Komutan Barlıbars" Komutan Barlıbars kendisine çatık kaşlarla bakan Komutana karşın aynı çatık kaşlarla Komutan Arat'a bakmıştı.
"Asral benim hanımımdır buradan ayrılırken Asral'ında isteği ile onu Ledan'a götürdüm." Komutan Arat Barlıbars'ın sözleri ile iyice tedirgin olmuştu.
"Jeyanlıların Ledan'da yaşaması ya ölüm ya esirlik değil mi o kızı neden oraya götürdün" Komutan Arat'ın aklına şüphe tohumu ekilmişti şimdi ise filizlenerek büyüyordu.
"Asral benim hanımım elbette ben neredeysem orada olacak. Asral istemeseydi zaten götümezdim." Komutan Barlıbars Komutan Arat'ın karşısında gayet rahat bir ifade ile durmaya zorluyordu kendisini, Komutan Arat'ın aklında kızın zorla tutuluyor olabilme ihtimali vardı ama yıllarını birlikte geçirdiği dostunu çok iyi tanıyordu.
"Ledan'da Jeyanlıların nasıl muamele gördüklerini bilmene rağmen bunu yapman doğru mu sen buradayken ona zarar gelmeyeceğini nerden biliyorsun." Komutan Barlıbars Komutan Arat'ın sözleri ile gözleri Asral'ın ablasını bulmuştu. Kadının endişesi gözlerinden okunuyordu Asral'ın ablasının içine kuşku girmişti. Kardeşinin Barlıbars'ı sevdiğini bilirdi. Lakin Ledan'a gittiğinden beri ahvalinden malumat alamamıştı.
"Ledan'da yerim bellidir Ledan Kralı Ledan ordusunun en iyi komutanlarından birini harcamayacak kadar akıllı bir Kraldır. Asral'ın ahvali iyidir merak etmeyin" Komutan Arat, Kral istemesede en iyi komutanlarından birinin isteğini göz ardı etmeyeceğini biliyordu. Etrafında ki Jeyanlılara baktı onların yıllardır bastırılmaya, sindirilmeye çalışıldığını görüyordu. Üzerlerinde doğru dürüst kıyafetleri bile yoktu. Onların ahvalini görmüşken Ledan'a götürülen kızın ahvalini elbette sorgulayacaktı.
"Ne demek istediğini anlarım lakin sen de beni anla Ledan Komutanı, halkımın bu halini görürken o kızın halini daha da merak ederim. Asral'ı bu topraklara getirmeni istiyorum onunla istişare edip ahvalini kendi gözlerimle görmeyi isterim." Komutan Barlıbars karşısında ki Arat'ın haklı olduğunu içten içe biliyordu. Onca darbe yemiş bir Krallığın kimseye itimatı olmamasını normal karşılıyordu.
"Komutan Barlıbars bende dünya gözüyle kardeşimi görmek isterim biz buradan gideceğiz bir daha nerede görürüm onu" Asral'ın ablası öne çıkmış Komutan Barlıbars'a bakmıştı. Barlıbars başını sallamıştı.
"Jeyan Ve Ledan Barış Antlaşması gereğince Ledanlı komutanların eşleri Jeyan'a ailelerini görmek için gelebilirler. Buna Ledan'ın izin vereceği kararlaştırılmıştır." Komutan Arat Asral'ın ablasına dönmüş ve onunla konuşmaya başlamıştı."Lakin ben kızın iyi olduğunu görmek isterim. Hiç bir Jeyanlıyı ihmal edemeyiz." Sözlerine devam ettiğinde başını Komutan Barlıbars'a çevirmişti. Komutan Barlıbars başını hafifçe aşağı yukarı salladı ve askeri Ardıl'a seslendi.
"Ardıl Asral'ı bu topraklara getir ve güvenliğini sağla." Ardıl emri alması ile yanına asker alarak yola koyulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ TOPRAKLAR 1 VE 2. SERİ
Ficción históricaTARİHİN GÖRDÜĞÜ EN ACIMASIZ KRALLAR OLDU. ŞİMDİ TARİH, EN ACIMASIZ PRENSESİ GÖRECEKTİ. AMA PRENSESİN ACIMASIZLIĞI ZALİMLEREYDİ. TARİHİN GÖRDÜĞÜ ÇOK KAYIP OLMUŞTU. ŞİMDİ TARİH, HİÇ BİR YERE AİT OLMAYAN SIRLARLA DOLU BİR KRALI GÖRECEKTİ. "İşgal alt...