KRAL HAZER ALPAR VE PRENSES TALİA VERA 🦋🤎
Aylar sonra yepyeni bir bölümle karşınızdayım.
Oy vermeyi
Yorum yapmayı
unutmayın aşklar🤎Bu arada kimse için gözyaşlarınızın süzülmesine değmez gözyaşlarınızı parlamanız için kullanın onları pırlantaya dönüştürün🦋✨
Komutan kendisine edilen sözlere gram üzülmemişti. Ama her şey de karısının ortaya atılması onun sinirlerini bozmuştu. Karısına soysuz denilmesi de onu öfkeden delirtmeye yetmişti. Fakat yine sabırlı olarak yumruklarını sıkıyordu. Bunları başka biri söyleyecek olsa hemen şurada kellesini alırdı.
"Büyükhanım öfkenizi anlarız. Ama Komutan Batıray da biz de kötü bir şey yapmayız. Karısına hakaret etmeniz de ayıptır." Komutan Barlıbars Komutanını savunmuştu. Kendi karısı da Jeyanlı olduğu için değildi. Komutan Batıray'a sürekli karısından dolayı söz ettikleri için savunmuştu.
"Size Kral Barkan'ın annesi Büyükhanımın, söylediği sözleri şimdi başka insanlara söylersiniz." Komutan Ertinay dayanamayıp konuşmuştu. Sabırlı olmakta bir yere kadar insanı yerinde tutabiliyordu. Büyükhanım kendine yapılan muameleyi hatırlamıştı. Bu konu da tek bir söz bile duymak istemiyordu.
"Bizimle bir kez daha bu şekilde konuşacak olursanız sadece halk arasında isyan çıkmaz bu mesele Ledan ordusuna kadar uzanır. O zaman körüklediğiniz isyan ateşinde yanmak zorunda kalırsınız." Komutan Batıray sabırlı olmak için kendisini sıkıyordu. Büyükhanım kendisini tehdit eden Komutana karşın tekrar konuştu.
"Beni tehdit mi? Edersin"
"Bunca zamandır yaptıklarınıza rağmen Büyükhanım olduğunuz için sözlerimi sizden esirgedim. Ama siz karıma kadar hakaretleriniz de durmadınız zorlamayın Büyükhanım asıl meselemiz olan Hazer için yapmamız gerekeni yapalım."
Büyükhanım Hazer'i hatırlaması ile başını sallamıştı. Daha fazla konuşmak istememişti. Devlet adamlarını içeriye çağırdı. Komutanlar ise yaptıkları istişareyi onlara anlatmıştı. Büyükhanım istediğine ulaşmıştı. Yavaş yavaş komutanların iplerini çekecekti.
Jeyan şifacıları Kralı tedavi etmişti. Kralın yaraları sarılmıştı akşama doğru gözlerini açan Kral nerede olduğunu başta algılayamamıştı. Yaptığı hatalar aklına geldiğinde kendisine duyduğu öfke baş gösteriyordu kapı açıldı ve içeriye Prenses ve Komutanlar girdi.
"Uyanmışsın Ledan Kralı" Kral sert ifadesi ile Prensese baktı.
"Krallığımın şartlarını yerine getireceğini sanma Prenses" Prenses Kral'a yaklaştı. Kral ise hareketlenmek istemişti. Oracıkta Prensesin boynunu kırmak istedi. Fakat ayağı zincirle bağlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ TOPRAKLAR 1 VE 2. SERİ
Ficción históricaTARİHİN GÖRDÜĞÜ EN ACIMASIZ KRALLAR OLDU. ŞİMDİ TARİH, EN ACIMASIZ PRENSESİ GÖRECEKTİ. AMA PRENSESİN ACIMASIZLIĞI ZALİMLEREYDİ. TARİHİN GÖRDÜĞÜ ÇOK KAYIP OLMUŞTU. ŞİMDİ TARİH, HİÇ BİR YERE AİT OLMAYAN SIRLARLA DOLU BİR KRALI GÖRECEKTİ. "İşgal alt...