THT 14 KRAL HAZER ALPAR

280 23 0
                                    

Acımasız, merhametten yoksun bir kral.

Kral Hazer Alpar

Kral Hazer Alpar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ledan

Kral Barkan öldükten sonra acımasızlığın vücüt bulduğu Krallık

Ledan kralı, tahtta 15 yaşında geçmiş Büyükhanım tarafından büyütülmüş bir yanı daima eksik kalan bir kraldı. Annesi daima kim olduğunu unutmasını, gerekirse tüm geçmişini silmesini söylemişti.

O bir Ledan Kralıydı. Ama Kral Hazer Alpar Jeyanlıydı. Küçükken bu topraklara nasıl geldiğini bile hatırlamayan sadece geçmişten ona kalan ismi ve nereli olduğu idi. Çocukluğuna dair pek fazla bir şey hatırlamazdı. Yada hatırlamasına izin verilmemişti. Büyükhanım Hazer Alpar'ın tamamen geçmişini siliyordu. Çocukluğuna dair bir şeyler hatırlamasına bile izin vermezdi.

"Kendine gel Hazer Alpar, sen Ledan Kralısın, sakın Jeyanlı olduğunu düşünme bile onlara acıyacak mısın? Seni bulmak için bile uğraşmadılar. Seni hiç bir yerde aramadılar. Sen hala onları mı? Düşüneceksin. Onlar bencil insanlar seni terk eden insanlara acıyamazsın." Haklıydı, kendince Büyükhanıma hak veriyordu. Jeyan onu bulmak için uğraşmış mıydı? Uğraşsa onu bulamazlar mıydı? Terk edilmişti. Ona sahip çıkan Büyükhanımın dediğini yapacaktı. Onu umursamayan Jeyan'ı paramparça edecekti.

Nefretle ve hırsla büyütüldü Hazer Alpar, daha küçük yaşta iken annesi olarak gördüğü kadın ona tüm geçmişini hafızasından silmesini istemişti. Ledanlı değildi. Ama Jeyanlı da olamazdı. Ledanı benimsemişti. Jeyan'a duyduğu öfke onu daha fazla acımasız yapıyordu. Ve halka zulm etmek umrunda bile değildi.

"Kral Hazer Alpar" Huzuruna gelen muhafıza gözlerini dikmişti. Muhafız onun gözlerine bakamıyordu. Çünkü ne yapacağı belli olmayan biriydi.

"Söyle" Sertti. Neye sinirlenmişti?

"Komutan Batıray sizinle konuşmak için kapıda bekler" Kral Başıyla onayladı. İçeriye Komutan Batıray girdi.

"Kral Hazer Alpar" Komutan Batıray baş selamı vererek içeriye girdi. Kral ise çatık kaşlarla Komutanına bakıyordu.

"Söyle" Dedi sert bir sesle.

"Jeyanlı halka fazla acımasız değil misiniz?" Kral gözlerini Komutan Batıray'a dikti. Yüzünde hafif bir sinsi sırıtış belirdi.

"Neden acımalıyım?" Yüzüne yerleştirdiği gülümseme ile sormuştu. Fakat sahte bir gülümsemeydi gerçekle alakası yoktu.

"Kendi halkınıza zulm ediyorsunuz" Kral Hazer Alpar hızla ayağa kaktı. Kendi halkı değildi. Jeyan'dan iliklerine kadar nefret ediyordu. Onun halkı Ledan'dı. Bu düşüncesi hiç bir zaman değişmeyecekti. Değişebilir miydi?

TEHLİKELİ TOPRAKLAR 1 VE 2. SERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin