Untitled Part 17

798 25 9
                                    

ARAZ

Sabah gözlerimi yüzüme değen ıslaklıkla açtığımda mavi gözlü meleğimin üstüme çıkmış beni öpüyor olması  sabahımı aydınlatmıştı kızımı kollarımın arasına alıp bende onu öpücüklere boğdum karımın hafif kızgın sesi ile kafamı kaldırdığımda Arhanın ve Derenin sesimize uyanmış olduuğunu farkettim kızımı kucağıma aldım karımın yanına gidip onu ve oğlumuda öptüm oan yüz binlerce kez daha şükrettim tanrıma muhteşem ailem için Karımın nazlanmaları kızımın sırnaşmaları eşliğinde kıyafetlerimizi giymiştik ki kapı çalındı içeri lorin girdi gülen gözler ile hadi uykucular kahvaltı hazır sizi bekliyoruz dedi.Lorin bir çırpıda kollarımın arasına girmişti.''Paşam açıkmadın mı sen ya baya çiroz olmuşsun '' demesi ile benden koluna cimdiği yemesi bir oldu.''Kız senin çenen gene düştü umarım güzel birşeyler hazırlamışsın kurt gibi açım'' dedim.Gülen gözler ile döndü bana tabiki dergibi.

DEREN

Hepbirlikte aşağı indiğimizde haspi baba ve diğerlerini masa da oturuyoken bulduk  kahvaltı faslından sonra sabah kahvelerimizi içtik bu arada Lorin ve Masal kaybolmuşlar dı ortadan gözlerim bir an kızımı ararken Masal girdi kapıdan üzerinde yöresel kıyafetler   muhteşemdi resmen arzıedam ediyordu arkasında Lorin gülen gözler ile girdi içeri Araz ayağa kalktı Masalı kuçakladı öptü kızım deyişi içimi acıtmıştı.Ne çok şey yaşamaıştı ama herşeye rağmen sapasağlam dı bu adam işte kocam dedim kendi kendime .Öğle olmak üzereydi ama bu insanlara gerçekten çok çabuk ısınmıştım.Baran ve Boran bizi konaklarına davet ettiler.Arazın çalan Telefonu ile kalkma vaktimizin geldiğini anladım hiç istemesemde arazın yüzündeki ifadeye göre ise sıkıntılı bir durum olduğu kesindi.

ARAZ

Muhteşem bir sabah geçiriyordum.Bu hayatta aile diyebileceğim insaların hepsi neredeyse yanı başımdaydı ama çalan telefon ile kendime geldim.Arayan amcamdı ve acilen konağa gelmemizi istiyordu.

ZOR YILLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin