Deren
Onları avluda el ele görünce kalbim Göğüs kafesinden çıkacakmış sandım evet farkındaydım Araz bana kızdığı için böyle davranıyordu ama ya ben offffff Allah'ım Araz halasına dönüp halam geliyormusunuz Düğüne dedi halası geleceğiz oğul de hayde dediğinde herkes ayaklanmıştı Araz gelip Yanıma Deren sen gelmiyorsun demesi yüreğime bir ok gibi saplandı okadar soğuk davranıyordu ki Görüşürüz deyip alnıma dokundurdu dudaklarını onlar giderken Öylece baktım arkalarından ama ağlamayacaktım.Kendimi o kadar sıkmıştım ki bşr den kasıklarımdaki Ağrı ile Gözlerimi açtım Ağrı o kadar şiddetliydi ki odaya girip yatağa girene kadar ömrümden Ömür gitmişti bütün gece kıvrandım Ağrı'dan Olanları düşünmek daha da canımı yakıyordu saatler gece yarısını gösterdiğinde Ağrı'dan gözüm kararmış ve geri koca bir karanlık .............
Araz
Dereni o şekilde orda bırakmak çok zor olmuştu ama bunu yapmalıyım diye kendime telkinler de bulunuyordum sürekli kafamdan sonra Düğünün yapılacağı alana geldiğimizde indim arabadan büyük babam babam ve amca zaten oraya önden gitmişlerdi .Koşar adımlar ile lorin geldi ilk yanımıza hoş geldiniz ne çok özlemiştim sizi gelmek görmek istedim sizi Konuşmak ahhhhhhh Yezda yemin olsun ilk duyduğumda gelip Öldürmek istedim ama olsun ya sizi bir arada gördüm ya gözüm açık gitmez dedi ve sıkı sıkı sarıldı ikimize de bir tuhaflık vardı herkez bize bakıyordu aralarında konuşmaları sinirlerimi bozuyor daha bir gerilmeme neden oluyordu bayanlar kendi taraflarına geçtiklerinde bıraktım Yezdanın elini sonra ilk masada oturan Aşiret ağaları ve hemen yanlarındaki masada bulunan Baran Boran ve Hüseyin selam yokmu Ağalar dedim herkez ile tokalaşıp otururum varanların masaya Boran dönüp Deren yenge nerde dedi evde dedim Baran onun üzerine LAN oğlum adam ikinci karıyı almış bakar mı eskisinin yüzüne üstelik ooooo çok Kıymetli Yezda ona onca çektirdiğinden sonra baş tacı oldu ne diyorsunuz LAN siz dedim barana ne diyecez Abicim Yakışmadı sana sıraçın eskisini almak o hevesini Aldı şimdi sıra sendemi demesi ile baranın Yakasında yapışıp yumruğu indirmem bir oldu zor ayırdılar bizi Hğseyin ve Boran yüzüme dahi bakmadan çekip gri bayanı Alıp ama ben kalmak zorundaydım düğünü Yarıda terk edersem bu yaptığımdan sonra çok ayıp olacaktı .Bir sigara içmek için bahçeden dışarı çıkıyordum ki kuşağıma gelen Konuşmalar ile kan beynime sıçradı konuşan adam yanındakine "vay be ne avratmış iki ağa yıda baştan çıkarmış dediğinde öteki baksana oğlum bu karı benim Altın'da yatacak olsun inan değil Kardeşimi tüm köyü satarım"o an gözüm kararmış karşımdaki adama öldüresiye yumrukluyıordum herkez Başımıza toplanmıştı belindeki Silahı çıkarıp kafasına dayadım "andım olsun bundan sonra Karım hakkında tek söz edenin kafasını tek kurşun ile patlatırım dedim.o sinir ile Yezdanın eline yapıştım hırsımı alamayıp ilerdeki cama yumruğumu geçirdiğimde tüm elim kanlar içinde kalmıştı .o kadar kan akıyordu ki büyük babamın zoru ile hastaneye gitmiştik elime atılan dikişler sırasında Yezda bir köşede hep ağlıyordu hastaneye amcam yengem ve Yezda gelmiştik hastaneden çıkıp eve geldiğimizde ağlamaktan gözleri şişen karıma baktım odamıza çıktığımız da öptüm kokladım .yezdam yapma böyle sana değil sinirim delalamın sen yapma bari dedim yumdu Gözlerini vuslatı öptüm çıktım odadan merdivenlerde yukarı çıktım çocukların Odası'nı kontrol ettin Derenin yanına geçtim ama acı içinde inlemsi eli karnında idi"Araz bebeğim "diyordu yanına yaklaştım Üzerindeki örtüyü kaldırdığımda gördüğüm manzara ile çıldırdım kan yatak kan içersin de idi ."deren Aşkım dedimgeldim arzusu evet geldim meleğim bebeğim Araz dedi geçecek meleğim hadi hastaneye gidiyoruz dedim Dereni kuşağıma aldım kolar adım avluya indim herk sedirde oturuyordu bize doğru baktıklarında derenden bir Çığlık Yükseldi hemen korumalar bağırdım "arabayı getirin çabuk deren kesik kesik nefes alıyordu kulağına Eğilip geçecek meleğim dedim ve son Hız ile hastaneye sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR YILLAR
RomanceAraz Mardinli bir aşiretin ikinci erkek çocuğu as,i geçmişte ailesi ile arasında geçenler yüzünden geçmiş yılar ile arasında kapanmayan hesapları olan genç başarı yakışıklı doktorumuz hikayenin asıl kahramanı Deren hikayenin masum meleği gönlünü...