Untitled Part 19

476 26 4
                                    

MERHABALAR BİRAZ BEKLETTİM SANIRIM AMA BÖLÜMLER HAZIR DÜZENLİ OLARAK YAYINLAMA BAŞLAYACAĞIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.VOTE VE YORUMLAZINIZI BEKLİYORUM

ARAZ

Gelen seslerin olduğu tarafa kafamı çevirdiğinde Sıraçın Zil Zurna Sarhoş olduğunu ve küçük kızını acımasızca dövdüğünü gördüm.O an Masal kollarımın arasında ve ben tam anlamıyla şok olmuş şekilde orda duruken Yezdanın Sıraça yalvarmalrını işitiyordum sadece kapıda koluma dokunan kol ile kendime geldim kafamı önce diğer tarafa çevirdiğimde ev ahalisinin de manzarayı izlediğini fakat kimsenin müdahale etmediğini görmek iyi den kanımı dondurmuştu.Derenin Kulağıma hayatım Masalı ver ve git kızı al demesi kendime gelmemi sağlamıştı.Kızımı karımın kuçağına bıraktım ve siz içeri girin dedim .Hızlı adımlar ile oldukları yere yöneldim Sıraça attığım yumruk ile yere yıkılması bir oldu .Kalkıp bana karılık vermesi ile kavgamız iyice alevlenmişti yengemin çığlıkları ile korumalar gelip bizi ayırdı.Onlara dönüp Yezada ya kocanı da al kaybolun gözümün önünden yoksa elimden bir kaza çıkacak dedim annem ve büyük annemde sıraç ve Yezdanın olduğu taraftaydı yengeme döndüm minik kızı kucağıma alıp odamıza götürdüm iç çekerek ağlıyordu yarı baygın Yezada nın arkamızdan kızım demesi çalındı kulağıma ama hiç ona bakmadım bile içeri geçtiğimde Masal Ve Deren koşarak yanımıza geldi.O an hem kızım hemde o küçük kız için içim yanmıştı .Deren halimi anlamış olacakki önce ismini Vuslat olduğunu öğrendiğim ama onlara ne kadar kızgın olursam olayım hiç içimde ona karşı kin olmayan minik kızın yaralarını temizleyip pansuman yapmıştı.Kızı Masalın yatağına yatırdım Benim minik prensesim kıza o kadar üzlümüş ki gidip yanına kıvrıldı ve sarıldı .Biz odamıza geçtik Derenim benimde patlayan kaşıma pasumanı tam bitirmişti ki yengem büyük babamın çağırdığını söyledi.Onları oda da bırakıp avluya indiğimde Siraç ve Yezda dışında herkezin orda olduğunu gördüm .Büyük babamdan önce annemin çarlaması ve birdaha Sıraçın ailesine karışma demesi tepemin atmasını sağladı Anneme dönüp bu aşiretin ağası benim bundan sonra böyle bir şey daha olduğunu görür yada duyarsam ant olsun sıraçı tek kurşuna kurban ederim demem il e yengemin gözünden bir damla yaş aktığını gördüm.Neydi o kime acımıştı yengem anlamsız gözler ile ona baktım ama üstünde de çok durmadım çünki derenin çığlıklar içinde kuçağında Vuslat ile indiğini gördüğümde olduğum yere mıhlanmıştım.

Deren

Bu gün olanlar kanımı dondurmuştu .Bir baba nasıl canını hiç acımadan bu hale getirir diye düşünürken bir yandan da kızımı ve minik vustalatı izliyordum kapı tıklatılması ile gir demem bir olmuştu kafamı kaldırdığımda o kadını gördüm ağlamaktan gözleri şişmiş bana yalvaran bakışlar ile bakıyordu .Geldi sesizce kızının önünde diz çöktü ağladı o ağladıkça benimde içim yanmıştı evet kocamnı canımın canını yakmıştı ama kahretsin ki anneydi sonra geldiği gibi sesiz ce gitti odadan eğilip birer buse konduruken kızlara Vustaın ateşinin olduğundan yüksek olması dikkatimi çekti ateşi ölçtüğümde 40 gösteriyordu Kucağıma alıp merdivenleri inmeye başladım Araz beni gördüğünde koşarak yanımıaza geldi.

Araz

Derenin kucağındaki kıza baktığımda ateşler içinde yandığı fakettim korumalara dönüp arabayı getirmelerini söyledim .Derenin kucağından aldığım kız anne baba diye sayıklıyordu içim kavruldu birden.Deren bende gelmek istiyorum aşkım dedi .Olumlu anlamda kafamı salladığımda yengem paşam bekle bende geleyim dedi .Roksene çocuklara bakmasını ve onların yanından ayrılmamasını tembihledikten sonra çıktık evden yolda gelen telefon ile amcam ve babamında peşimizden geldiğini öğrendim.Hastaneye geldiğiizde kapıda bir doktor ve hemşire ordusunun bizi beklediğini gördüm koşarak acil kısmına girdik önce ateşi düşürmemiz lazımda yaklaşık iki saatin sonunda derenin müdahelasi ile ateş düşmüştü odaya alınmıştı minik vuslat ben ve deren yengemde başında iken babamlar geldi içeri derenin çatık kaşları çekti dikkatimi hayatım dedim usulca ben kan örneği almak istiyorum dedi.Ani ateşin bir nedeni olmalı Araz dediğinde evet anlamında başımı salladım .Hemen bir enjektör getirip kanı aldı .İlk sonuçlar 2 saat içersinde çıkacaktı bekledik zaman geçmek bilmiyordu sonuçları elime aldığımda ne diyeceğimi bilemedim evet hastaydı hem de çok bu son olayı kaldıramamıştı bünyesi .Deren sonuçları elimden alıp gözlerime baktı ve lösemi........ dedi .

Ne olacak şimdi dedi babam tedavi önce ilaç tedavisine başlamamız lazım ama benim alanım değil baba dedim hem çocuk aynı zamanda da bu hastalık onkoloji bölümü ile ilgi Deren dönüp bize '' Vuslat ile ben ilgileneceğim canım ''dedi .Tamam canım ama iyi bir onkolog lazım dediğimde Deren ile göz göze geldik ''Annem dedi'' Deren O dadaki babam amcam yengem herkes derene minet ile bakıyordu.Deren telefon konuşmasından sonra bana döndü Araz annem ve Derya yarın geliyorlar aşkım dedi .Ama Vuslatın burada kalmasına gerek yok önce onu çıkaralım anne ve babasından kan örneği almamız lazım dedi tamam canım gidelim dediğimde Vuslat gözlerini açmıştı Gidip usulca yanına sokuldum allahım nasılda kızıma benziyordu ağladı usul usul öptüm yanaklarından gözlerinden ''şıııttttt tamam amcacım yanındayım ''dedim .Tam hastanaden çıkacaktık ki Derenin midem demesi ve lavaboya koşması bir oldu.kendimi iyi hissetmiyorum aşkım dedi yanına gittiğimde canım stesten olabilir kan değerlerine baktıralım olmadı bir serum al dedim .Yok hayatım geçer herhalde desede dinlemedim yengemlere biraz daha beklmelerini söyledim tahlil sonuçlarına bakarkenken ilk dikkatimi çeken yükselen değerleri oldu nasıl ya diye düşünürken deren dönüp hayatım sanırım bir misafirimiz daha var dedim


ZOR YILLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin