Sizi çok üzmek istemiyorum bu gün biraz arttı voteleriniz ama bu günlük yeni bölüm ekliyorum yarına 25 olmadan eklemeyeceğim sanırım :(
Araz
Kızım derene anne Demişti derenin ilk başta tepkisiz kalması ile ne yapacağımı şaşırmıştım ki sonra deren Eğilip vuslatı kuçakladı tabiki kuzum sen nasıl demek istersen dedi sonra bana dönüp uçak biletlerini ayarladın mı Hayatım dedi tabiki canım ayarladım ve saat 11 de Uçağımız var yanınıza hiç bir şey almayın zaten hazırlığımız yok bodruma gittiğimizde ilk alışveriş yapar ordan gümbete geçeriz dediğimde deren Aşkım ya orası olmaz çok sakin tamam Hayatım sakin olsun zaten ilk hafta Herşeyden herkesten uzak sizin ile Kafamı toplamak istiyorum sonra ordan Çeşme'ye geçer 1 hafta çocuklar için iyi bir otelde kalırız dedim kahvaltımız Neşeli bir şekilde geçerken aklıma Yezda geldi toplamda 7 aylık hamile idi ama ben ona kırgındım her zaman olduğu gibi gene beni yarı yolda bırakmıştı ama artık ona kızamıyıyordum ki Alışkanlık o zoru gördüğünde kaçan kadın nasıl nasıl Yaptım Yezdaya olan zaafım Yüzünden nerdeyse ailemden olacaktım ki benim tek ailem derenin onun o yeşil gözleri mabedim di.Ben bu Düşünceler Arasında sıkışmış kalmışken Deren "Aşkım babalar da Dönüyorlar bu gün sanırım hava Alanında karşılaşırız Ricaediyorum Araz ne kadar ağır konuşursa konuşsun yut Aşkım babam zaten kızgın ama onun ile kırgın ayrılmak istemiyorum"dedi istemsiz Kafamı salladım .
Deren
Evden çıktığımızda saat 9 gibiydi malum kalabalık aile olunca insan heryere enaz 1 saat önceden çıkıyor .Bu düşüncem ile gülümseme yayılmıştı yüzüme ben Arhan biraz daha ağır olduğu için kuçağıma aldım kızlar Çoktan kapının önüne çıkmışlardı Araz da aradı Aldı kuçağına bahçe Kapısı'ndan çıktığımız an o beni tedirgin eden korumalar Çarptı Gözüme biz bahçe Kapısı'ndan çıkarken resmen et tten duvar örüyorlar dı HÜseyin Başlarında sürekli talimatlar veriyor du arabaya geçtiğimizde oğullarımızı bebek koltuklarına yerleştirmiş kızlar da Yanlarına oturmuşlardı biz de el ele Araz ile karşılarına Allah'ım nasıl güzel bşr tablo Hava Alanına geldiğimizde aynı şekilde koruma ordusu ile giriş yapmış güvenlikten geçerken bellerinde ki silahlar verilmemem neden olmuştu ama herşey tedbir Amaçlı Hüseyin ve 10 korumanızda bizim ile birlikte iç hatlar Geliş terminaline girmesi ile Kafamı ARaza çevirdim .Araz Aşkım mecburum size bir zarar gelmesini kaldıramam dediğinde onaylamasanda Kafamı eridiğini gören Araz "aferin benim Hatunuma deyip yanağımı öpmüştü .karşıdan anneleri gördüğümüzden yüzüme yayılan tebessüm babamın ARaza olan nefret bakışları ile donmuştu anneme sarılıp öpmüştüm kardeşime ama daha önce ARaza anne gibi sarılan annem sadece elini uzatmıştı babama satılacağım vakit babam veda istemiyorum deren hanım torunlarımı da alıyorsun ve bu şehr-i hatta bu ülkeyi terk ediyoruz birdaha da bu sibidinin seni üzmesine izin vermem demesi ile hayır baba çocuklarımın yeri Babalarının yanı benim yerimde kocamın yanı gel inat etme babam bak herşeyi kabul ediyorum hem bak sen onu oğlun gibi severdin söz verdi Araz baba herşey geceçek dediğim de babam tiksinir gibi suratıma bakıp ben nasıl bşr evlat yetiştirmişim Allah'ım burdaki cahil insanlar bile senden daha mantıklı kızım ama sen kör olmuşsun biz gidiyoruz eğer gelmeyecek isen be benim senin gibi kızım var nede bizim gibi aile unut bizi arayıp sorma sonsözüm budur hadi hanım deyip annemi ve kardeşimi Kollarından Çekerek götürmüş annem gözleri yaşlı giderken hıçkırıklarım ile yere çökmüştüm .Araz koşar adım babamın yanıa gidip bakın bütün suç benim onu yüzmeyin Demiş ama babam sıkı bir yumruk indirince Araz çık sinirlenmişti siz onun ailesi olmaktan vazgeçe bilirsiniz ama o benim Karım kadınım namusum çocuklarımın annesi ben onu bırakamam anladınız mı bırakmam şimdi ya ondan özür dilersiniz Yada bu saatten sonra asıl ben ne karımın nede çocuklarımın yüzünü gösteririm size demiştiniz babam kafasını kaldırıp bundan sonra değil dirime Ölüme bile gelme anladın mı diye bağırarak Kapıdan çıkıp gitmişti dakikalarca Arazın kollarında ağlamıştım sonra aklıma çocuklar geldiğinde Araz kulağıma "biliyordum tepki verecekleri korumalar ile onları VIP salına gönderdim Babalarının rezilliğine Şahit olmasınlar istedin üzgünüm meleğim ben çok üzgünüm dediğinde ona dönüş benim evimde yuvamda sensin Araz bilir beni evsiz yuvanız kanatsız Bırakma dedim topladım elimi Yüzümü temİzledim sonra zoraki gülümsemem ile Çocukların yanına gittik uzun bir uçak yolculuğundan sonra inmiştik bodruma Allah'ım ne çok özlemişim bu şehr-i hemen bir alışveriş merkezine gittik önce çocukLar ki kızlar çok heyvcanlıydı Dünya'nın en iyi markalarının olduğu çocuk mağzasına gittiğimizde kızlar çılgına döndüler arazı ve oğlanları bir yere oturturup yaklaşık 1 saat onu çıkar onu giy bu arada masal cadalozluklarını yaparken vuslat çok Müslaim bşr çocuk OLDUĞUNU gene ispatlıyordu her giydiği Kıyafetten Yada bilimde bana sorup onayımı bekliyor sonra Babasına gösteriyordu neyseki kızlar bitmiş oğullarınızdan onları kurtaracak kadar bişeyler almıştık Çünki biraz daha burda dursak masal hanım tüm mağZayı satın alacak tı.araza birkaç Şort birkaç Tişört ve terlik aldık sadece ben kalmıştım ki arazı çok sinirlendireceğimi düşünüyordum Araz bana dönüp Aşkım sen sadece 1 haftalık al Demişti bende şaşırınca Marmaris'e geçince gene alırız demesine takılmamıştım bana hiç karışmamış hatta aldığım hiç birşeye bakmaması biraz kafama takılmıştı .yemeğinizide orda yemiş Arazın market alışverişi yapıp gelmesini bekledikten sonra yola çıkmıştık arabada yorgunluktan uyuya kalmışız Gözlerimi açtığımda cennet gibi bir yerde bir villanın önündeydik yeşille mavinin kesişmesi nefesimi kesmişti Araz Aşkım dedim bana dönüp istedim ki tertemiz olsun başlangıçımız miladımız olsun Aşkım umarım beğenmişsinzdir bizden başka bir Allah'ın kulu yok buralarda olmayacakta dedi elimi tutup içeri götürdü uyuyan çocukları yataklarına yatırıp kendi odamız olacak yere çıktık gördüğüm manzara Allah'ım mumlar güller Araz elimi elinin içine Alıp Aşkım seni seviyorum dedi ve öpmeye başladığında Araz yaran dedim bana bakıp Aşkım artık sabrım kalmadı sensiz nefes alamıyorum biraz daha böyle kalırsak emin ol ben biterim dediğinde kulağına Eğilip Aşkım tek şartla korunacağız dediğimde aaaaaa ben prezervatif almayı unutmuşum dedi gülerek bende ozaman beyimizin sevkini Yarıda keseriz deyince öyle bir itti ki yatağa ön Sevişme bekleyecek Zaman'nın olmasığını anladım öyle bir soktu ki erkekliğini ağzımı öpücükleri ile kapatınca biraz azaldı şidetti saatlerde defalarca seviştik taki bedenlerimiz yorgunluktan bitap düşene kadar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR YILLAR
RomantizmAraz Mardinli bir aşiretin ikinci erkek çocuğu as,i geçmişte ailesi ile arasında geçenler yüzünden geçmiş yılar ile arasında kapanmayan hesapları olan genç başarı yakışıklı doktorumuz hikayenin asıl kahramanı Deren hikayenin masum meleği gönlünü...