14.BÖLÜM
ARAZ
Derene attığım tokattan sonra ne yaptığımı fark ettiğim de köpekler kadar pişman olmuştum.Ama bu saatten sonra onu zaptetmem çok zordu .Bir hışımla çıktı merdivenleri.Babam neler oluyor der gibi baktı suratıma .’’Herşeyi biliyor ve hayatımı mahfetmeye devam ediyorsunuz Boran ağam ‘’dedim hırsla tam odaya doğru yönelmişken amcam tuttu kolumdan oğlu dur bir sakinleşin hele yengen konuşsun sonra bir hal çaresine bakarız sende fazla zorlama kızı zor durumdur bilirsin ama düzelecek oğul’’dediğinde amcamın boynuna sarıldım bir çocuk gibi.Yemek masası boşalmış herkes odalarına çekilmişti.Yengem geldi yanıma omzuma koydu elini git çocukların durmuyor oğul karına yardım et dedi.Nefesimi tutum ve odaya doğru ilerledim.
DEREN
Vurmuştu Araz ilk defa vurmuştu bana üstelik o kadının önünde .Nasılda hayran hayran bakıyordu kocama .Allahım ne yaptım ben ne günahım vardı diye düşünürken aynı zamanda hırsla oda kapısını kapattım.Bir kaç dakika sonra Zümrüt yenge geldi.’’Ağlama kızım çok üzgünüm ama Arazım yapmazdı böyle şey bak sen de bizim kadar tanırsın onu seni canını verecek kadar sever .Ama hırslandı işte’’dedi.Yenge dün bana anlattıkları o kadın ya nasıl beynimde yerleştiremiyorum parçaları nasıl ya bunca olandan sonra nasıl getirdi bizi buraya o beni hiç sevmemiş.Nasıl bakıyor o kadın ona gördün mü hiç.Kızım bak bu oğlan yıllardır ne bizden haber aldı ne de kendinden bir haber verdi bize sizi de o hastane odasında tanıdık ama kızım ben seni çok sevdim sen bu çocuğun yüzünün aydınlığısın sakın bana o beni sevmiyor deme ben gözlerinde görğyorum.Buraya gelme mevzusuna gelince biz çok ısrar ettik ama o sadece bir sebep için geldi Roksen’’ dedi.Çok şaırmıştım neden dedim.Bak kızım Sıraç bu ailenin en inatçı kural tanımaz çocuğudur ama ne yapalım ki o da bu evin oğlu.Yezda ile evlenme hikayelerini anlattı sanırım Araz evlendikten hemen sonra hamile kaldı Yezda ama bebek kız olunca kıyametler koptu.Tam 10 yıldır başka bebekleri olmadı gitmedik doktor bırakmadı Yezda ama olmadı Allahın işi işte aşirette mızıldanmalar başlamadan önce Sıraç zaten zulmetme ye başlamıştı kıza sonra aşiret toplandı ve hüküm verildi .Sıraç tekrar evlenecek.Zümrüt yengeyi dinlerken ağlamayı kesmiş nefesimi tutmuştum.Sıraça uygun kız buldu hanım ağa ve Berfin yenge fakat buldukları aşiretin şartı berdel di.O kıza karşı Yezda evin evli oğlu ile berdel olacak.Ya kızım Araz bunu duyunca geldi.Yoksa size kıyar mı o .Burnumu çekip kıymaz dimi yenge dedim öyle Sıçak gülümseyip sarıldı ki bana .Kapı tıkladı Roksen girdi içeri.’’Yengem gelebilirliyim’’Gel güzelim dedim girdi hepsi benim yüzümden yenge dedi.Yok kuzum senin bir suçun yok sıkma canını dedim.Ağlayan Aralı aldım kuçağıma doyurmak için bu arada Masal için için ağlıyordu.Yengem Rokseni de alıp çıktı odadan ama bu konuşma çok rahatlatmıştı beni.
ARAZ
Kapıya geldiğimde elim bir türlü gitmedi kapı koluna ama bir cesaret açtım kapıyı .Deren Aralı emziriyor ağlayan Masalı teselli ediyordu kafasını kaldırıp benim ile göz göze gelince Babası kızımı çok seviyor değil mi babası dedi gülümseyerek içim erimişti.Deren Aralı bende Masalı uyutup yerlerine yatırdık.Yatağın uçuna gelip oturdum konuşmamız lazım hayatım dedim.Konuşacak bir şey yok dedi.Özür dilerim dedim.Dileme dedi.Başımı öne eğerken çenem de dokunuşunu hissettim.Gözlerim gözlerini buldu afet aşkım dedi.Bilmiyordum seni seviyorum dedi.Dudaklarımız birleşti saatlerce seviştik bedenler,m,z bütünleşti tam doruğa ulaşırken Araz o kadın sana baktıkça ölürüm ben dedi.Seninim dedim ve ömrümün sonuna kadar hayatımın sahibisin dedim birlikte uçtuk bu dünyadan.Saatlerce uyumuşuz uyandığımda hava kararmaya yüz tutmuştu yanımda bir kıpırtı hisettim baktım minik kızım ve oğlum yanımızda Aral annesini emiyor gülümsedim Göz göze geldik Deren ile Masal açıktım ben aşkım dedi bana dönüp bende prenses dedim o an fark ettim dünden beri bir şey yememiştik.hadi kalkın gidiyoruz dedim.Bir kaç dakika içinde hazırlanmış merdivenlerden el ele iniyorduk Yengem ile karşılaştık aç değimlisiniz siz diye sorunca yengem biz biraz hava alıp dışarıda yiyeceğiz dedim ve o gözleri bizi izlerken yakaladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR YILLAR
RomanceAraz Mardinli bir aşiretin ikinci erkek çocuğu as,i geçmişte ailesi ile arasında geçenler yüzünden geçmiş yılar ile arasında kapanmayan hesapları olan genç başarı yakışıklı doktorumuz hikayenin asıl kahramanı Deren hikayenin masum meleği gönlünü...