ARAZ
Sevinmek ...............üzülmek.............Gülmek.............ağlamak
Tüm duygularım bir biri ardına gelen bir gün ben hep onlardan yaşanılanların acısı çıksın istemiştim ama böyle olsun istememiştim .O minik canın hiç günahı yoktu ki bu hikayede belki en günahsız olan oydu .Derin bir nefes aldım evet ya baba oluyordum üçüncü kez gerçi Deren öyle bir bakmıştı ki ahhhhhh benim güzel gözlü kadınım her istediğime boyun eğiyor beni sorgusuz sulasiz seviyordu.Araorubanın durması ile konağın önüne geldiğimiz anladım.Usulca kapıyı açıp çıktım Deren Vuslatı kuçağın da yatırıyordu eğildim aldım kucağıma boşta kalan elim ile karımın elini kavradım.Konağın kapısından içeri girdiğimizde avluda sedirde otururlarken buldum onları gözüm merdivenlere kaydığında Yezda girdi görüş alanıma ağlayarak ayaklarıma kapandı''.Ağam kızımın nesi vaissediyr ona bir şey olursa yaşayamam ben kurbanın olam ağam kurtar kızımı''diye ağlıyor yalvarıyordu ne hissediyorum bunu bende bilmiyorum kuçağımda Vuslat öylece kalakaldım.Birden elimdeki elin gevşeyip kopmasıyla gerçek dünyaya döndüm Deren eğilp yerden yezdayı kaldırdı .''Merak etme kurtulacak sadece bu gece başında bekleyeylim tekrar ateşinin yükselme ihtimali var yalnız yarın annem ve kardeşim gelecekler ozamana kadar da senin ve babasının bazı kan testleri yaptırmanız lazım''dedi.Yezda ''Sağolasın Allah razı olsun Allah çocuklarını saba bağışlasın ''dedi.Vuslatı annesinin kuçağına bırakıp Deren ile sedirlerin olduğu tarafa geçtik oturduk.Ayşe geldi ağam kahve dedi kafa salladım sonra devamında ''Ayşe Derene portakal suyu taze olsun ağabeycim ''dedim.Herkez anlamsız gözler ile bize bakıyorduo sırada Roksen geldi çocuklar ile birlikte.''Yengem paşa çok huysuzlandı sanırım meme istiyor dedi'' gülümseme ile bende dönüp Roksene ağabeycim artık Arhan paşa mama yemek zorunda dedim.Yengem ''Hayırdır kızım sütün mü yok şerbet yaptırayım dedi.Ama Deren sanırım utanmış olacakki tepki veremiyordu.''Hayır yengem bir bebeğimiz daha olacak o yüzden Arhanın emmesi çok mantıklı değil dediğimde .yengem aslanım hayırlı olsun gelinimiz hamilemi dedi.Evet yengem dediğimde yengem ve roksen bizi tebrik ederken babam belindeki silahı çıkarıp çoktan üç el ateş etmişti çocukalar ve Deren biraz korkmuş olacakki suratı düştü annem ve büyük annem tebkisiz kalırken herkez bizi tebrik ediyordu.Akşam yemeğinden sonra odaya çıkarken işitiklerim kanımı dondurmuştu.Yezda byük annem ve anneme ağlayarak nasıl olacak o kan testlerinde kızım ve sıraçın kanları uymayacak ne diyeceğiz ''diyordu.Allahım bu nedemek .
Bfo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR YILLAR
RomanceAraz Mardinli bir aşiretin ikinci erkek çocuğu as,i geçmişte ailesi ile arasında geçenler yüzünden geçmiş yılar ile arasında kapanmayan hesapları olan genç başarı yakışıklı doktorumuz hikayenin asıl kahramanı Deren hikayenin masum meleği gönlünü...