7-Peri

35 3 0
                                    

Ian usulca üç basaak inip adımlarını atarken herkesin gözü ondaydı. Herkes onun tepkisini merak ediyordu.. 

Ivan Ianın peşinden koşsa dahi her şey bir anda olmuştu..

Hafifçe eğilip Leydi Floranın elini tutan adam usulca dudaklarına götürmüştü o eli.. 

'Beimle evlenir misiniz?'

Herkes şok içinde donup kalırken Ivan derin bir nefes vermişti.. Çok geç kalmıştı.

Ignis o anlık şokla, tiyatroda çok iginç ve heyecanlı sahne izliyormuşcasına adamın kolunu tutup sarsmıştı. Clark dahi o an için şoktaydı..

Floranın dolgun dudakları usulca kıvrılırken reverans yapmıştı..

'Memnuniyetle..'

Flora içinden gülümserken Ianın gözlerinde ki ifadeyi iyi biliyordu.. Lakin bu oyunu çoktan o kazanmıştı.

Bir kadın zekasıyla isterse Cennetten kendini zorla kovdurabilirdi yasak adı anarak.. Ya da cehennemi yaratabilirdi bir küçük ısırıkla kırmızı elmadan çalınan..

İşte azizim! Bir kadın bir kez daha kazanmıştı..

Fionanın dudaklarında ki kıvrılma artarken içinden mırıldanmıştı bile..

Şah-mat.

-----
2 hafta sonra

Fiona ve Ianın düğünü için toplantı başlarken güvenlik ayarlamaları için Igniste oradaydı..

Ian usulca önünde ki evraklara bakarken kafasını kaldırıp Ignise bakmak istemiyor idi..

'Düğün tarihini kessinlikle hasat mevsimi olmadan yapmalıyız.'

Ignis gözünü dikmiş masaya bakarken dudaklarını büzmüş susmak için kendini zorluyordu.. Lâkin Lordlar ve dahiyane(!) fikirleri bunu zor kılıyordu.

'Kışın yaparsak diğer ülkelerin gelen elçileri ile daha iyi diplomatik ilişkiler sağlarız sonuçta uzun kalmak zorunda kalırlar.'

Ignis bu defa bacağını titretirken halen masaya bakıyordu. Clark kızı sadece yanında oturmuş izliyordu. Bakalım ne zamana patlardı.

Ivan Clarkla göz göze gelince Clark gözlerini kısmış, Ivan ise açmıştı.

Ivan patlaması uzun sürecek demişti.

Clark ise kısa sürecek diyerek bahisleri kapamıştı.

'Kışın yapılırsa-'

'Kışın yapılırsa halk telef olur, ordu telef olur!'

Yep. Patlamıştı.

Ian sonunda Ignise bakarken kadının koyu yeşil hareleri ciddiyetle ona dönmüştü.

'Efendim, düğün esnasında yapılacak kutlamalar vergilerle karşılanacak, halk kışın hasat yapamadığı için zor durumda iken bir de vergilerle uğraşamaz. Açlıktan ölürler. Aynı şekilde kışın yapılacak bir düğün demek o an için kimsenin bir tariz beklememesi demek! Bu yüzden düşman olanlar bu açığı kullanıp üzerimize gelebilirler ama ordu kışın yeterince hareket edemez. Zira karda denge sağlamak çok zor zırhla!'

Ignis gayet ciddi bir şekilde sözünü bitirirken dudakları gergin, karısında oturan Dükün ezici bakışlarına karşılık veriyordu.

Ian elini çenesine koyarken Ignisin haklı olduğunu iyi biliyordu. Halk telef olurdu..

'İlk bahar-'

'Efendim ilk bahara sadece bir ay var!'

Bu çıkış Ivandan gelirken Ignis dahi şaşkındı. Bu acele niyeydi? Adam beş yıldır evlenmemek için köşe bucak kaçıyorken bu acele niyeydi?

MYLİTTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin