'Bu gece ki Leydi bu olacak bence..'
Ignisin teorisi üzerine Clark dudak büzmüş idi..
'Zannetmiyorum.. Leydi Larko geçen hafta zaten onunlaydı.. Bence bu defa Dakrevlerin kızı olacak..
Ve bilirsin o..'Genç kadın buz gibi bir ifadeyle tamamlamıştı adamın cümlesini. Kadınları bir sex objesi olarak görmese dahi, Ian bu mottosuyla tam 8 yıldır devam ediyordu. Cidden..
'Bir yattığıyla bir daha yatmaz.'
Başta Ignis bu durumu sözde kibarlık kisvesinde gizleyerek yermişti.. Lâkin zamanla fark etmişti ki..
Leydiler bundan memnundu..
Onlar güç ve sosyal olarak basamak atlamak için adamın yatağına giriyordular.. Adamda işini görüyordu. Tabii ki onunla yatan Leydiler beş ay boyu evlerinden çıkamıyordu. Erkeklerle temasları engelleniyordu.. Böylece kimse sahte bir prensle ortaya çıkmıyordu.
Gel gelelim ki..
Adamın çocuğu hiç olmamıştı.. Eğer bu şekilde devam ederse, taht sırası Ianın kuzenine geçecekti. Ve Ian bu fikirden nefret ediyordu..
Hiç bir hekim sorunu bulamamış olsa dahi adamın dokunduğu her kadının rahmi çorak toprak misali kalıyordu. Bir türlü yeşermiyordu..
Dans müziği bitip herkes selam verirken Imparator yanlarına gelince düzelmişti ikiside.
'Şarabın tadı güzel mi?'
Adamın sorusu üzerine Ignis bardağın içine bakmıştı. Aynı şarap işte ne diye soruyordu ki? Hem adam Rom severdi.. Ucuz denizci içkisi..
Clark cevap vermişti.
'Evet Efendim.'
Ian, Clarka bakarken dinlenen orkestranın oflamaları duyulmuyordu bile.
Şarabı soğuk bir şekilde Clarka veren Ignis ciddiyetle adama bakmıştı.
'Efendim.'
'Hm?'
Adamın soğuk ifadesine karşılık parlayan gözlerini kimse fark etmemişti. Tüyleri diken diken halde ona bakan Ivan haricinde..
'Bu gece hangi Leydiye çiçek yollayacağız? Eğer türü ve Leydiyi söylerseniz hemen ayarlarım.. Balo bitmeden-'
Ianın kaşları çatılırken sinirlendiği aşikardı.. Cidden.. Kaç yıl geçerse geçsin,kadın asla onu erkek olarak görmüyordu! Lanet olası bir kılıca dahi daha çok aşkla bakıyordu!
'Hangi Leydiler üzerinden iddaya girdiniz?'
Clark ve Ignis, adamın sessiz kelimelerine karşılık anlamamazlıktan gelmişlerdi.
'Sir Ignis..'
Genç kadın sonunda pes ederken söylemişti adları.
'Ben Larko dedim.. O Darkev..'
Ian derin bir nefes verip usulca onu bekleyen Lordların yanına gitmişti.
Clark ve Ignis de suçlu halde adamın peşinden gitmiştiler..
Son bir dans şarkısı daha başlarken İmparator yine bir Leydiyi dansa kaldırmıştı. Yine onu izleyen ikili öylece beklerken, bahisi neyin üzerine yaptıkları muamma idi.
Ignis aniden ardından ona çarpan bir şey hissedip ardına dönünce genç bir Leydinin kızarık yanaklarını görmüştü. Leydi ona çarpıp yelpazesini düşürmüştü..
Yavaş bir şekilde eğilip yerde ki yelpazeyi alan Ignis sakince kıyafetinin koluyla yelpazenin tozunu silip kadına uzatmıştı..
'Teşekkür e-ederim..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYLİTTA
Tarihi Kurgu'Sana her şeyi verebilirim.. Canımı, toprağımı ve onurumu.. Lakin özgürlüğüm ebediyen benim olacak.' 'Tanrı, bizlerin işleyeceği her günahı bilirdi. Ve cezalarını hayatımıza serpiştirirdi biz işledikçe... Lakin benim günahlarımın bedelini daha ben i...